رکورد تازه بازی فورتزا هورایزن 5 بعد از سه سال

گزارشات جدید حاکی از این هستند که بازی فورتزا هورایزن 5 بعد از گذشت 3 سال از زمان عرضه حالا توانسته به رکورد تازه‌ای در امر جذب گیمرها دست پیدا کند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بر اساس یک گزارش جدید به نظر می‌رسد بازی Forza Horizon 5 توانسته از زمان عرضه‌اش در نوامبر 2021 تا به حال بیش از 40 میلیون گیمر را به سوی خود جذب کند. این بازی مسابقه‌ای جهان‌باز یکی از موفق‌ترین آثار ایکس باکس است. اگر چه تیم سازنده یعنی Playground Games یا یا مایکروسافت که ناشر اثر است هنوز آمار دقیقی از فروش این اثر به اشتراک نگذاشته‌اند، اما این گزارش جدید نشان می‌دهد بازی فورتزا هورایزن 5 در این سه سال حسابی توانسته به محبوبیت دست پیدا کند.

مجموعه Forza Horizon در این سال‌ها به یکی از مهم‌ترین آثار فرست پارتی ایکس باکس تبدیل شده است. هر نسخه از این فرنچایز مسابقه‌ای و جهان‌باز نسبت به اثر پیش از خود موفق‌تر ظاهر شده و همین موضوع در خصوص بازی فورتزا هورایزن 5 هم صدق می‌کند. این بازی که در تعطیلات سال نوی 2021 برای ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه شد، تاکنون توانسته گیمرهای زیادی را به سوی خود بکشاند. این اثر در حال حاضر در بین بازی‌های نسل جدید پرطرفدارترین بازی فرست پارتی و انحصاری ایکس باکس به حساب می‌آید.

اوایل سال جاری میلادی بود که ایکس باکس اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی فورتزا هورایزن 5 از زمان عرضه تاکنون از مرز 37 میلیون نفر گذشته و بر اساس گزارشات جدید ظاهرا از آن زمان تا به این لحظه گیمرهای بیش‌تری هم به سراغ تجربه محیط الهام گرفته شده از مکزیک در این اثر رفته‌اند. حساب کاربری SnapBlastPlay در پلتفرم X اخیرا تصویری از محیط داخل بازی Forza Horizon 5 به اشتراک گذاشته که در آن تعداد بازیکنان حاضر در اثر دیده می‌شود. در این تصویر مشخص شده که به طور کلی از زمان انتشار بازی تا به این لحظه 40 میلیون گیمر این اثر را تجربه کرده‌اند. همچنین با توجه به این آمار مشخص است که 3 میلیون نفر در 5 ماه اخیر به این جمع اضافه شده‌اند. با توجه به این که امسال سومین سال پس از عرضه بازی است، اضافه شدن این آمار به نشان از عملکرد عالی اثر دارد.

آیکون سریال استریم فورزا هورایزن ۵ - کرایزن Forza Horizon 5 Stream by Cryzen
سریال

استریم فورزا هورایزن ۵ – کرایزن

Forza Horizon 5 Stream by Cryzen

تماشای استریم فورزا هورایزن ۵

رکورد تعداد بازیکنان بازی فورتزا هورایزن 5

بازی فورتزا هورایزن 5 بعد از 3 سال حالا رکورد تازه‌ای را ثبت کرده است

قابل ذکر است که این آمار نشان‌دهنده تعداد بازیکنان هم‌زمان اثر نیست و در واقع نشان می‌دهد چه تعداد گیمر از زمان انتشار تاکنون آن را تجربه کرده‌اند. در حال حاضر 8857 هزار گیمر به صورت هم‌زمان بازی فورتزا هورایزن 5 را در استیم تجربه می‌کنند و این اثر در بین محبوب‌ترین بازی‌ها در فروشگاه ایکس باکس رتبه نوزدهم را به خود اختصاص داده است. فارغ از تعداد بازیکنان هم‌زمان، موفقیت این بازی مسابقه‌ای و جهان‌باز به عنوان یک اثر در گیم پس هم قابل انکار نیست. انتشار پیوسته محتوا و به‌روزرسانی‌های جدید برای بازی توسط استودیو پلی‌گراند گیمز هم قطعا نقش مهمی در این قضیه داشته و باعث شده که گیمرهای بیش‌تری در طول زمان به سراغ تجربه این اثر بروند.

با توجه به موفقیت‌های بازی فورتزا هورایزن 5 برای ایکس باکس، اصلا بعید نیست که نسخه جدید این مجموعه هم در حال حاضر در دست ساخت باشد. طرفداران این فرنچایز سال‌ها است که دوست دارند در یکی از نسخه‌ها محیط ژاپن به تصویر کشیده شود. اما در حال حاضر این استودیو مشغول کار روی بازی Fable است و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها چیزی درباره بازی Forza Horizon 6 به اشتراک گذاشته شود.

این بود خبر دستیابی بازی فورتزا هورایزن 5 به یک رکورد جدید. نظر شما درباره این اثر چیست؟ دوست دارید در نسخه بعدی از این مجموعه شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×