20 معجزه‌گر انیمیشن دختر کفشدوزکی از بدترین تا بهترین

قدرت‌های ابرقهرمانی که در انیمیشن معجزه‌آسا: افسانه‌های دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (Miraculous: Tales of Ladybug and Cat Noir) دیده می‌شوند، با تصاویر شخصیت‌های پر جنب و جوش و رنگارنگ جان می‌گیرند. با این حال، تمام این تجملات ممکن است حواس مخاطب را از قدرت‌های اصلی پرت کند. هرکدام از معجزه‌گرهای انیمیشن دختر کفشدوزکی به طور جداگانه دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد و هیجان‌انگیزی هستند که درجات مختلفی از قدرت را نشان می‌دهند.

از آنجایی که تمام معجزه‌‌گرها به یک اندازه در انیمیشن حضور ندارند، فرصت کافی برای نمایش کامل قدرت خود پیدا نمی‌کنند. در برخی موارد، ممکن است دو معجزه‌گر آنقدر شبیه به هم به نظر برسند که قدرت‌هایشان در یک سطح قرار بگیرند. در بسیاری دیگر هم تفاوت‌ها کاملا مشهود است. با وجود اینکه میزان کارآمدی و قدرت هر معجزه‌گر به دارنده و موقعیت آن بستگی دارد، برخی از معجزه‌‌گرها از دیگران قدرتمندتر هستند. در ادامه تمام معجزه‌گرهای انیمیشن دختر کفشدوزکی را از بدترین تا بهترین نام بردیم.

20. معجزه‌گر لاکپشت 

the ​​​​-turtle-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: سپر آسیب‌ناپذیر، تولید میدان نیرو
  • بهترین کاربران: نینو لهیف، وانگ فو، گابریل آگرست

استاد فو در همان ابتدای سریال، معجزه‌گر لاک‌پشت را با مفهوم حفاظت به مخاطبان معرفی کرد. این معجزه‌گر به دارنده آن قدرت ایجاد یک سپر برای محافظت از خود یا دیگران را می‌دهد. این قدرت نباید دست‌کم گرفته شود، زیرا این سپر بسیار قوی و بادوام است. در واقع ابرقدرت معجزه‌گر لاک‌پشت می‌تواند میدان نیرویی به رنگ سبز ایجاد کند. با این حال معجزه‌گر لاک‌پشت از نظر قدرت به پای بقیه معجزه‌گرها نمی‌رسد. حمله مداوم یک سنتی‌مانستر برای ضعیف کردن سپر و صاحب معجزه‌گر لاک‌پشت کافی است. علاوه بر این قدرت تخریب‌گر معجزه‌گر گربه نیز برای شکستن این مانع کافی است. در مجموع، معجزه‌گر لاک‌پشت ضعیف‌ترین مورد در بین دیگران است، که موقعیت پایین آن را در این فهرست توضیح می‌دهد.

19. معجزه‌گر موش 

the-mouse-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: پرش با طناب، تولید کلون
  • بهترین کاربران: کلویی برجیس، مارینت دوپن چنگ، میلین هاپرل

هنگامی که مارینت حامل همه معجزه‌گرها بود، توانایی او در انتخاب فرد شایسته برای هر معجزه‌گر و همچنین استفاده از آن‌ها به طور مستقیم فوق‌العاده بود. یکی از معجزه‌گرهایی که او با بیشترین کارایی از آن استفاده کرد، معجزه‌گر موش بود. معجزه‌گر موش به دارنده خود قدرت ایجاد کلون می‌دهد، در حالی که با هر کلون اضافی کوچک می‌شود. مارینت و میلن (نگهدارنده فعلی) با معجزه‌گر موش به دستاوردهای زیادی رسیدند، اما قدرت این معجزه‌گر چندان بالا نیست. توانایی کلون‌سازی بدون شک مفید است، همانطور که قدرت کوچک شدن هم کاربرد دارد، اما ترکیب این دو باعث ایجاد یک قدرت نسبتا محدود می‌شود که از بسیاری از معجزه‌گرهای دیگر ضعیف‌تر است. مهم‌تر از همه، مدت زمان مشخصی برای استفاده از ابرقدرت وجود دارد که تاثیر کلی آن را به شدت محدود می‌کند.

18. معجزه‌گر ببر 

the-tiger-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: قلاب‌سنگ، شارژ انرژی
  • بهترین کاربران: کلویی برجیس، جولیکا کوفین

قدرت معجزه‌گر ببر ساده اما کاربردی است و جولیکا به خوبی از آن استفاده می‌کند. این معجزه‌گر یک قلاب‌سنگ که یک سلاح پرتابی با اصالت آمریکای جنوبی است تولید می‌کند. علاوه بر این، ابرقدرت ضربه علاوه بر دادن انرژی فراوان به کاربر به او اجازه می‌دهد ضربات فوق‌العاده قدرتمندی بزند. این حمله حتی می‌تواند یک موج بسیار موثر ایجاد کند. با وجود اسم ترسناک آن، قدرت مهجزه‌گر ببر به اندازه کافی موثر نیست. در واقع می‌توان استدلال کرد که قدرت معجزه‌کر ببر نسبت به بقیه پایین‌تر است، زیرا افزایش قدرت بدنی در بین معجزه‌گرها نسبتا رایج است. البته به این معنی نیست که معجزه‌گر ببر به خودی خود منحصربه‌فرد نیست، اما یک ضربه قدرتمند در نبردهای طولانی مدت، به ویژه با محدودیت زمانی پنج دقیقه‌ای، چندان کارآمد نیست.

آیکون سریال ماجراجویی در پاریس : افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir
سریال

ماجراجویی در پاریس : افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

Miraculous: Tales of Ladybug & Cat Noir

تماشای انیمیشن ماجراجویی در پاریس : افسانه دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

17. معجزه‌گر سگ 

the-dog-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: سلاح توپ، بازیابی اشیا
  • بهترین کاربران: فلیکس فارثوم، الکس کوبدل، سابرینا رینکامپری

معجزه‌گر سگ هنوز نسبتا جدید است و اولین بار توسط سابرینا در قسمتی به نام پنالتیم در فصل ۴ استفاده شد. ابرقدرت آن بازیاب نام دارد و می‌تواند هر چیزی را که توپ مخصوص آن لمس کرده باشد بازیابی کند. این باعث می‌شود این قدرت در زندگی روزمره بسیار کاربردی باشد. برخی از طرفداران این ابرقدرت را با جادوی آکیو در مجموعه هری پاتر (Harry Potter) که هر شیی را فرا می‌خواند مقایسه کرده‌اند.

با وجود اینکه از این قدرت در پایان فصل ۴ برای دزدیدن یویوی لیدی باگ استفاده شد، این توانایی به تنهایی برای تبدیل شدن به یکی از قدرتمندترین معجزه‌گرها کافی نیست. در حالی که معجزه‌گر سگ بسته به موقعیت می‌تواند بسیار مفید باشد، اما در رقابت با برخی از قدرت‌های برتر و چشمگیرتر معجزه‌گرهای دیگر داستان، حرف زیادی برای گفتن ندارد. جای تعجب ندارد که این معجزه‌گر به شکل یک گردنبند سگ ظاهر می‌شود.

16. معجزه‌گر گاو

the-ox-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: چکش، مصونیت در برابر دیگر توانایی‌ها
  • بهترین کاربران: گابریل آگرست، ایوان برول

معجزه‌گر گاو ساده‌ترین قدرتی را دارد که تا به حال در بین معجزه‌گرها دیده شده است. قدرت افزایش نیرو و دوام به تمامی دارندگان معجزه‌گر اعطا می‌شود، اما معجزه‌گر گاو این ویژگی را به سطح بالاتری می‌رساند و بر کلیشه‌های مرتبط با لقبش تاکید بیشتری می‌کند. دارنده‌ی معجزه‌گر گاو از افزایش دوام، سرعت، استقامت، چابکی و نیروی باورنکردنی بهره‌مند می‌شود، به علاوه‌ی این‌ها یک چکش نیز به عنوان سلاح ویژه در اختیار دارد. قدرت ویژه این معجزه‌گر مقاومت نام دارد که باعث می‌شود ایوان برول، دارنده‌ی فعلی آن، به طور موقت در برابر حملات دیگر آسیب‌ناپذیر شود. این توانایی در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارد و حتی در فصل ۵، با ابرقدرت طوفان معجزه‌گر گربه رقابت می‌کند. شکل ظاهری معجزه‌گر گاو، همانطور که می‌توان حدس زد، یک حلقه بینی است.

15. معجزه‌گر زنبور

the-bee-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: فرفره، فلج فوری
  • بهترین کاربران: مارینت دوپن چنگ، کلویی برجیس، زویی لی

قدرت نیش معجزه‌گر زنبور در مبارزه با افراد آکوماتایزشده و سنتی‌مانسترها بسیار مفید است. این معجزه‌گر توسط افراد زیادی به کار گرفته شده و کم و بیش برای هرکسی که آن را به کار برده سودمند بوده است. با این حال در نهایت این قدرت دفاعی بسیار تک‌بعدی است و نمی‌توان از آن در طیف وسیعی از شرایط مبارزه استفاده کرد. اگرچه قدرت نیش زنبور برای فلج کردن هر کسی و هر چیزی همیشه برای تیم ابرقهرمانان کارساز بوده است، اما راه‌های دیگری برای به دام انداختن یک شرور وجود دارد. این موضوع باعث می‌شود که احساس کنیم قدرت معجزه‌گر زنبور کمی تکراری است. در نتیجه چندین قدرت معجزه‌گری در این فهرست وجود دارد که بسیار قوی‌تر از این هستند. علاوه بر این اثر فلج‌کنندگی روی همه شرورها به یک اندازه تاثیر ندارد. 

14. معجزه‌گر میمون

the-monkey-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: رویی جینگو بنگ، ایجاد اختلال در قدرت‌های دیگر
  • بهترین کاربران: سوزوکه ساروتوبی، لی چن کیم

معجزه‌گر میمون دارای قدرتی عجیب به نام آشوب است که به دارنده‌اش اجازه می‌دهد هر قدرت دیگری را مختل کند. کیم پتانسیل این معجزه را نشان داده و ثابت کرده است که ماهیت غیرقابل پیش‌بینی آن، در دستان اشتباه می‌تواند دشمن سرسختی باشد. معجزه‌گر میمون از رویی جینگو بنگ سلاح افسانه‌ای مربوط به پادشاه میمون در افسانه‌های چینی استفاده می‌کند. با این حال، معجزه‌گر میمون آنقدر آشوب‌آفرین است که قدرت واقعی آن به دارنده‌اش بستگی دارد. اگر فرد دیگری به جای کیم این معجزه را در اختیار داشت، تازگی و جذابیت اولیه‌اش به سرعت از بین می‌رفت. با در نظر گرفتن تمام این موارد، حتی با وجود اینکه ابرقدرت معجزه‌گر میمون می‌تواند به طور موقت سایر توانایی‌ها را خنثی کند، در کل به پای بسیاری از همتایانش نمی‌رسد.

آیکون فیلم دنیای معجزه آسا: داستان های شادی باگ و گربه پنجه سیاه در پاریس Miraculous World: Paris, Tales of Shadybug and Claw Noir
فیلم

دنیای معجزه آسا: داستان های شادی باگ و گربه پنجه سیاه در پاریس

Miraculous World: Paris, Tales of Shadybug and Claw Noir

تماشای انیمیشن دنیای معجزه آسا: داستان های شادی باگ و گربه پنجه سیاه در پاریس

13. معجزه‌گر بز

the-goat-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: قلم‌مو، آفرینش وسیله
  • بهترین کاربران: گابریل آگرست، ناتانیل کرتزبرگ

معجزه‌گر بز قدرتی شبیه به معجزه‌گر کفشدوزک دارد، زیرا هر دو می‌توانند اشیا را احضار کنند. این معجزه‌گر همراه با یک قلم‌مو است که هم به عنوان نیزه و هم برای فعال کردن ابرقدرت آفرینش قابل استفاده است. با این حال معجزه‌گر بز می‌تواند با استفاده از آفرینش انتخاب کند چه شیئی را احضار کند، در حالی که در مورد کفشدوزک، کاملا تصادفی است. به دلیل شباهت‌هایی که معجزه‌گر بز با کفشدوزک دارد، ممکن است تصور شود که به همان اندازه قدرتمند است. با این حال قدرت آفرینش می‌تواند هر چیزی که فکر کاربر را به خود مشغول کرده است احضار کند. این یعنی کل قدرت در ذهن و خلاقیت دارنده‌ی معجزه‌گر بز است نه خودِ معجزه‌گر. ناتانیل کرتزبرگ تا به حال توانسته به خوبی از معجزه‌گر بز بهره ببرد و ثابت کند که برای او ساخته شده است.

12. معجزه‌گر اسب

the-horse-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: نعل اسب، گذر از پورتال
  • بهترین کاربران: مارینت دوپن چنگ، مکس کانته

گذر از پورتال در هر نوع رسانه‌ای مفهومی جالب و سرگرم‌کننده است و سریال دختر کفشدوزکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. قدرت سفر معجزه‌گر اسب، هر فرد یا چیزی را که دارنده انتخاب کند برمی‌گرداند. با این حال، برای فعال کردن قابلیت تلپورت کاربر باید مختصات دقیق هر مکان را بداند. با اینکه اخیرا کارکرد معجزه‌گر اسب صرفا به فرستادن سریع‌تر آکوموها به سراغ مردم تقلیل پیدا کرده است، اما همچنان پتانسیل‌های دیگری برای این معجزه‌گر وجود دارد. نه تنها این، بلکه تاکنون سریال به بینندگان نشان داده است که قدرت تلپورت معجزه‌گر اسب هیچ محدودیتی ندارد و می‌تواند تا خورشید هم برود. به عبارت دیگر مکس کانته، دارنده‌ی این معجزه‌گر، به صورت تئوری می‌تواند با جابه‌جایی لحظه‌ای افراد و اشیا، از محدودیت سرعت نور در فیزیک هم فراتر برود.

11. معجزه‌گر عقاب

the-eagle-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: غژغژه، آزادی‌بخش ذهن
  • بهترین کاربران: جسیکا کینز، مایک راچیپ

معجزه‌گر عقاب در فیلم معجزه‌گر نیویورک (Miraculous New York) در یک موزه به نمایش درآمد. هاک ماث شرور داستان، فاش کرد که معجزه‌گر عقاب توسط مارکیز دو لافایت برای به دست آوردن پیروزی در نبرد یورک‌تاون استفاده شده است. این موضوع نشان‌دهنده‌ی تاریخچه‌ی غنی سیاسی و اجتماعی-فرهنگی معجزه‌گرها است. قدرت آزادی‌بخشی به دارنده‌ی معجزه‌گر عقاب این توانایی را می‌دهد تا دیگران را از الزامات ذهنی برای انجام هر کاری که می‌خواهند رها کند. در این ‌فیلم از این قدرت برای تشویق افراد خوب به رها کردن کامل اخلاقیات برای رسیدن به اهدافشان استفاده می‌شود. خوشبختانه این معجزه‌گر دیگر در دستان کسی مثل هاک ماث نیست و حالا در ایالات متحده، با جسیکا کینز که قبلا با نام گنجشک قهرمان شناخته می‌شد قرار دارد.

10. معجزه‌گر مار

the-snake-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: ساز چنگ، سفر کوتاه در زمان
  • بهترین کاربران: آدرین آگرست، لوکا کوفین

قدرت سفر در زمان آن هم به گذشته و تنها به اندازه پنج دقیقه، چندان چشمگیر به نظر نمی‌رسد، اما قطعا امکان یک فرصت مجدد چیزی است که بسیاری آرزویش را دارند. قدرت فرصت مجدد معجزه‌گر مار، به لیدی باگ و کت نوار در بسیاری از موقعیت‌های مهیج کمک کرده است و لوکا کوفین، کاربر فعلی این معجزه‌گر، مطمئنا از این توانایی به خوبی استفاده کرده است. با این حال، برای به کارگیری درست معجزه‌گر مار، دارنده آن باید از نظر احساسی تا حد زیادی قوی باشد. آدرین آگرست سعی کرد از آن استفاده کند اما احساسات و مسئولیتش به عنوان کت نوار او را بهم ریخت. به دلیل خطراتی که حتی با کوچک‌ترین میزان سفر در زمان به وجود می‌آید، هم خود معجزه‌گر و هم دارنده آن باید قوی باشند. علی‌رغم قدرتمند بودن، معجزه‌گر مار نمی‌تواند با برخی دیگر از معجزه‌گرهای این فهرست رقابت کند.

آیکون فیلم دختر کفشدوزکی و گربه سیاه: بیداری Miraculous: Ladybug & Cat Noir, the Movie
فیلم

دختر کفشدوزکی و گربه سیاه: بیداری

Miraculous: Ladybug & Cat Noir, the Movie

تماشای انیمیشن دختر کفشدوزکی و گربه سیاه: بیداری

9. معجزه‌گر روباه

the-fox-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: فلوت، توهم‌سازی
  • بهترین کاربران: مارینت دوپن چنگ، آلیا سزار

معجزه‌گر روباه هم جنبه خوب دارد و هم جنبه بد، اما در نهایت هر دو به یک اندازه مهم هستند. قدرت این معجزه‌گر توهم نام دارد که به کاربر اجازه می‌دهد تا به دلخواه خود، توهمات بصری و یا صوتی ایجاد کند. این معجزه‌گر به لطف پتانسیل فریبندگی و میزان انرژی که صرف آن می‌شود، یکی از قدرتمندترین معجزه‌گرها به شمار می‌رود. برای اینکه توهمات معجزه‌گر روباه به خوبی کار کنند، نیاز به دقت و تمرکز بالایی است و تا زمانی که کسی به آن‌ها دست نزند، بسیار باورپذیر هستند. اگرچه به کارگیری این معجزه‌گر نسبت به سایرین نیازمند امکانات بیشتری است، اما قدرت اینکه بتوانید دیگران را مجبور کنید هر چیزی را ببینند یا بشنوند، در موقعیت‌های زیادی می‌تواند بسیار کارآمد باشد. با در نظر گرفتن تمام جوانب، این قدرت به طور قطع یکی از قدرتمندترین توانایی‌های معجزه‌گر در این سریال است.

8. معجزه‌گر خوک

the-pig-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: دایره زنگی، آشکارسازی آرزو
  • بهترین کاربران: ژو، رز لاویلانت

قدرت معجزه‌گر خوک به نام شادمانی شناخته می‌شود و به کاربر این امکان را می‌دهد تا عمیق‌ترین آرزوهای فرد دیگری را آشکار کند. زمانی که رز از معجزه‌گر خوک استفاده کرد و قدرت شادمانی را به کار گرفت، توانست با درک عمیق‌ترین خواسته جولکا، او را از تبدیل شدن به یک شخصیت شرور بازدارد. با این حال، این تنها باری نبود که بینندگان کاربرد این معجزه‌گر را دیدند. در فصل ۵، مونارک معجزه‌گر خوک را به دارک‌اول داد و به تماشاگران اجازه داد تا شاهد وجه تاریک‌تر معجزه‌گر خوک باشند. این معجزه‌گر توانست لیدی باگ و کت نوار را در یک رویا به دام بیندازد. اگر لیدی باگ از طلسم خوش‌شانسی خودش استفاده نمی‌کرد، این دو ابرقهرمان مطمئنا شکست می‌خوردند. جالب اینجا است که شادمانی شباهت زیادی به مفهوم دیگری از دنیای هری پاتر یعنی آینه آرزو دارد.

7. معجزه‌گر گربه

the-cat-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: چوب بلند، قدرت تخریب، حواس تقویت‌شده
  • بهترین کاربران: زویی لی، آدرن آگرست

با وجود اینکه معجزه‌گر گربه نیمی از قدرتمندترین زوج معجزه‌گر به حساب می‌آید، قدرتی که در اختیار دارد بدون ایراد نیست. طوفان، ابرقدرت مخصوص معجزه‌گر گربه، می‌تواند هر چیزی را نابود کند و حتی اگر بی‌احتیاطی به خرج بدهد، صدمات جسمی جدی به افراد وارد می‌کند. با این حال، این معجزه‌گر علاوه بر نیروی تخریب‌گر عظیم به دارنده‌اش آدرین آگرست مجموعه‌ای از توانایی‌های ویژه مانند دید در شب، حس‌های تقویت‌شده و توانایی استثنایی فرار اعطا می‌کند. هرچند در مورد سطح قدرت کت نوار شکی وجود ندارد، اما تخریب تنها تا حد معینی کارایی دارد. حتی در مواقعی مانند قسمت کت بلان که دنیا نابود شده بود، قدرت کت نوار تنها با همراهی اکومایی که آن را تقویت می‌کرد تاثیرگذار بود. با در نظر گرفتن همه موارد، هر دو معجزه‌گر کفشدوزک و گربه، زمانی که به طور همزمان استفاده شوند، در قدرتمندترین حالت خود قرار دارند.

6. معجزه‌گر اژدها

the-dragon-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: شمشیر سرخ، تغییرات عناصر طبیعی
  • بهترین کاربران: مارینت دوپن چنگ، کاگامی تیسوروگی

بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی قدرت ابرقهرمان‌هایشان را با الهام از عناصر طبیعی خلق می‌کنند. اما دختر کفشدوزکی رویکردی متفاوت و جالبی در پیش گرفته است. دارنده‌ی معجزه‌گر اژدها می‌تواند یکی از این قدرت‌ها را داشته باشد: اژدهای باد، اژدهای آب یا اژدهای آذرخش. تبدیل شدن بر اساس عناصر طبیعی، تم رایجی در انیمیشن‌ها و کارتون‌ها است و این سریال به خوبی از این عنصر داستانی بهره می‌برد.

با توجه به تنوعی که در اختیار دارنده‌ی معجزه‌گر اژدها قرار دارد و قدرت‌هایی که بر اساس عناصر طبیعی هستند، این معجزه‌گر از قبل جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین‌ها ثابت کرده است. حتی اگر فقط یک عنصر وجود داشت، هر سه عنصر در برابر تقریبا هر شروری مفید واقع می‌شدند. از طرف دیگر، مبارزه با شرورهایی که در برابر یک یا چند مورد از این عناصر طبیعی مصون هستند، باعث می‌شود معجزه‌گر اژدها نسبت به برخی از همتایانش ضعیف‌تر شود.

آیکون فیلم دنیای دختر کفشدوزکی: نیویورک - قهرمانان متحد Miraculous World: New York, United Heroez
فیلم

دنیای دختر کفشدوزکی: نیویورک – قهرمانان متحد

Miraculous World: New York, United Heroez

تماشای انیمیشن دنیای دختر کفشدوزکی: نیویورک

5. معجزه‌گر طاووس

the-peacock-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: بادبزن دستی، تجلی سنتی‌مانستر
  • بهترین کاربران: امیلی آگرست، ناتالی سنسور، فلیکس فاتوم

معجزه‌گر طاووس با قدرت آموک می‌تواند موجودی احساساتی و وفادار را خلق کند که از احساسات دارنده‌ی معجزه‌گر متولد می‌شود. این سنتی‌مانسترها با ویرانگری‌هایی که در پاریس به راه انداخته‌اند، قدرت واقعی این معجزه‌گر را به نمایش گذاشته‌اند. حتی زمانی که معجزه‌گر طاووس آسیب دیده بود، همچنان به کار آموکیزیشن خود ادامه می‌داد، هرچند خطرات زیادی برای دارنده‌اش به همراه داشت. ابرقدرت نیز به کاربر اجازه می‌دهد تا سنتی‌مانسترها را خلق کند.

فقط این نیست، بلکه این معجزه‌گر می‌تواند از قدرت‌های معجزه‌گر پروانه تغذیه کند. این حقیقت که می‌تواند از قدرت‌های دیگر معجزه‌گرها استفاده کند، به این معنی است که معجزه‌گر طاووس یکی از قدرتمندترین معجزه‌گرهای انیمیشن دختر کفشدوزکی است. با وجود همه فن حریف بودن باز هم تعداد معدودی از معجزه‌گرها وجود دارند که از قدرت بیشتری نسبت به معجزه‌گر طاووس برخوردار هستند.

4. معجزه‌گر خروس

the-rooster-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: خودنویس، اعطای قدرت
  • بهترین کاربران: گابریل آگرست، مارک آنسیل

معجزه‌گر خروس با وجود توانایی بسیار قابل توجهش تاکنون فعالیت چندانی نداشته است. این معجزه‌گر توان اعطای هر قدرتی را که دارنده بتواند تصور کند در اختیار او قرار می‌دهد. به زبان ساده می‌تواند به طور موثر هر کسی را حتی برای مدت کوتاهی به یک ابرقهرمان تبدیل کند. قدرت معجزه‌گر خروس حتی با وجود اینکه گاری انجام نمی‌دهد قطعا برتر از دیگران است. با وجود اینکه مونارک تمام معجزه‌گرها را تسخیر کرده عجیب است که چرا او از خروس بیشتر استفاده نکرده. تصعید مطمئنا یکی از قوی‌ترین قدرت‌های یک معجزه‌گر در انیمیشن دختر کفشدوزکی است، اما تعداد کمی می‌توانند آن را اجرا کنند.

3. معجزه‌گر پروانه

the-butterfly-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: عصا، اعطای قدرت
  • بهترین کاربران: گابریل آگرست، سرسی بیانکا

معجزه‌گر پروانه از همان ابتدا در دستان گابریل آگرست بوده است و از شخصیت بدجنس او هاک ماث شروع شد. او که اکنون با نام مونارک شناخته می‌شود، از معجزه‌گر خود برای مبارزه با لیدی باگ و کت نوار استفاده می‌کند. اگرچه طرح‌های او گاهی تکراری و بیش از حد پیچیده می‌شوند، اما نمی‌توان انکار کرد که او همیشه از تمام قدرتی که در اختیار دارد استفاده می‌کند. معجزه‌گر پروانه افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد تا طبق خواست گابریل عمل کنند و همچنین به آن‌ها قدرت فوق‌العاده می‌دهد. این قدرت در طول سریال نشان داده شده است و مردم پاریس سعی می‌کنند از این کنترل رها شوند. به دلیل توانایی معجزه‌گر پروانه در گرفتن آزادی اراده از دیگران و همچنین اعطای قدرت به هر کسی، این معجزه‌گر در رتبه‌های بالا قرار دارد.

آیکون فیلم ماجراجویی در شانگهای: افسانه ی لیدی دراگون Miraculous World: Shanghai - The Legend of Ladydragon
فیلم

ماجراجویی در شانگهای: افسانه ی لیدی دراگون

Miraculous World: Shanghai – The Legend of Ladydragon

تماشای انیمیشن ماجراجویی در شانگهای: افسانه ی لیدی دراگون

2. معجزه‌گر کفشدوزک

the-ladybug-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: یویو، بازگشت نهایی
  • بهترین کاربران: ژان دارک، آلیا سیسار، آدرین آگرست، مارینت دوپن چنگ

معجزه‌گر کفشدوزک ضد معجزه‌گر گربه است. ارتباط بین آن‌ها را می‌توان به عنوان شانس خوب در مقابل بدشانسی و خلق در مقابل تخریب توصیف کرد. طلسم خوش‌شانس معجزه‌گر کفشدوزک به دارنده آن قدرت ایجاد شیئی را می‌دهد که به حل هر مشکلی که با آن روبرو هستند کمک می‌کند. نه تنها این، بلکه طلسم خوش‌شانسی خسارات ناشی از نبردها و شروران را هم جبران می‌کند.

دختر کفشدوزکی حتی توانست اتفاقات فاجعه‌بار کت بلانک را اصلاح کند، اما تصمیم گرفت گذشته را به جای دنیایی که کت بلانک می‌شناخت تغییر دهد. معجزه‌گر کفشدوزک همچنین به او کمک می‌کند تا با یویو اشیا کوچکی بسازد که در نهایت حتی زمانی که او حضور ندارد به مردم پاریس کمک می‌کند. معجزه‌گر کفشدوزک همچنین توسط چهره‌های تاریخی و اسطوره‌ای مشهوری مانند ژان دارک و هیپولیتا استفاده شده است.

1. معجزه‌گر خرگوش

the-rabbit-miraculous

  • قابلیت‌های اصلی: چتر، کنترل زمان
  • بهترین کاربران: مارینت دوپن چنگ، آدرین آگرست، آلیکس کوبدل

سفر در زمان یک موضوع پیچیده و حساس است. مارینت این را به عنوان یک واقعیت می‌داند، اما متاسفانه مونارک هم همینطور. در فصل ۵، مونارک تلاش کرد به جای گرفتن معجزه‌گر کفشدوزکی و کت نوار در زمان حال، از معجزه‌گر خرگوش برای تغییر زمان استفاده کند. البته، در نهایت غرور مونارک مانع او و به شکست شرم‌آورش منجر شد. با این حال، این وقایع ثابت کردند که معجزه‌گر خرگوش به اندازه ترکیبی از دختر کفشدوزکی و کت نوار خطرناک است. در این کشف، مارینت مجبور شد معجزه‌گر را با دوستش آلیکس در زمان پنهان کند و اجازه دهد تا آلیکس جایگاه او را به عنوان معجزه‌گر خرگوش پر کند. با توجه به توانایی تغییر جدی و دائمی خطوط زمانی، شکی نیست که معجزه‌گر خرگوش قدرتمندترین معجزه‌گر در این سریال است.

منبع: cbr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×