همه چیز درباره کراس‌اوور کالاف دیوتی و هیلو داشته باشد

امسال تقریبا تمامی کارها برای کراس‌اوور کالاف دیوتی با هیلو رخ داده بوده، اما در نهایت این پروژه کنسل شده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

یکی از منابع مربوط به Call of Duty اظهار کرده که اکتیویژن اوایل امسال تمامی کارها را انجام داده بوده تا کراس‌اوور با Halo امکان‌پذیر شود، اما همه چیز در انتها لغو شده است. طی نسخه‌های مختلف این مجموعه ما شاهد کراس‌اوور با آثار گوناگونی بوده‌ایم. حال گفته می‌شود که قرار بوده در فرنچایز شوتر Activition شاهد دنیای هیلو باشیم.

کالاف دیوتی و هیلو هر دو در کنار هم محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند و طی نسل هفتم کنسول‌ها به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافتند. بازی Call of Duty: Modern Warfare (2019) اولین نسخه از مجموعه بود که در آن شاهد کراس‌اوور بودیم و اسکین اپراتورهایی نظیر Skin Crawler از فرنچایز The Texas Chainsaw Massacre و Billy the Puppet از فرنچایز Saw را در آن دیدیم. برخلاف Call of Duty، مجموعه Halo در این حد با آثار دیگر کراس‌اوور نداشته و بخش شخصی‌سازی کاراکتر آن بیش‌تر روی زره اسپارتان تمرکز دارد. یک منبع مطلع از مجموعه کالاف دیوتی اظهار کرده که قرار بوده بازی مدرن وارفر 3 با فرنچایز هیلو کراس‌اوور داشته باشد.

Charlie Intel که از افراد مطلع از مجموعه کالاف دیوتی است در صفحه شخصی‌اش روی پلتفرم X نوشت، امسال چیزی نمانده بود شاهد کراس‌اوور هیلو و بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 باشیم. بر اساس ادعای این لیکر، مشخص نیست چه دلایلی در نهایت به لغو شدن این پروژه ختم شده‌اند. اوایل سال جاری میلادی شایعاتی درباره احتمال کراس‌اوور کالاف دیوتی و Halo مطرح شده بود، اما آن خبرها هرگز تایید نشدند. حالا بر اساس پست منتشر شده توسط چارلی اینتل می‌توان گفت که آن شایعات احتمالا صحت داشته‌اند. از آن جایی که اکتیویوژن، ناشر فرنچایز Call of Duty، توسط مایکروسافت خریداری شده است، ایده کلی کراس‌اوور این دو مجموعه هنوز هم احتمالا نباید کنار گذاشته شده باشد. بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 قرار است طی ماه جاری میلادی عرضه شود. این می‌تواند بدان معنا باشد که شاید ایده کراس‌اوور این دو مجموعه در نهایت در این نسخه به جای مدرن وارفر 3 پیاده‌سازی شود.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 9

Call of Duty: Mobile Season 9

حجم:۲.۶ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

چیزی تا محقق شدن کراس‌اوور کالاف دیوتی مدرن وارفر 3 و هیلو نمانده بود

گزارشات حاکی از این هستند که قرار بوده کالاف دیوتی با هیلو کراس‌اوور داشته باشد

از آن جایی که به نظر می‌رسد اکتیویژن قرار است در بازی کالاف دیوتی بلک اپس 6 هم آیتم‌های Cosmetic ارائه دهد، هنوز هم احتمال این وجود دارد که مستر چیف در این مجموعه حضور پیدا کند. جدای از اضافه شدن آیتم‌های جدید مثل اسکین اپراتورها، Weapon Charm یا Weapon Blueprint به Call of Duty، کراس‌اوور با هیلو می‌تواند حسابی پرسروصدا باشد. اگر این اتفاق رخ دهد، احتمالا شاهد یک Mode با تم Halo خواهیم بود و سلاح‌ها و موارد دیگری به کالاف دیوتی اضافه می‌شوند. Modeها و سلاح‌های Call of Duty هم ممکن است به همین صورت در دسترس علاقمندان به بازی هیلو اینفینیت قرار بگیرند. البته بازی Halo Infinite اصلا در حد مدرن وارفر 3 با دیگر آثار کراس‌اوور نداشته است. فعلا Little Caesars و Monster Energy برای کراس‌اوور با بازی Call of Duty: Black Ops 6 تایید شده‌اند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 طرفداران را با کراس‌اوورهای گوناگونی همراه کرد و برخی از آن‌ها از نسخه پیشین به این اثر منتقل شده بودند. با این که به نظر می‌رسد ایده کراس‌اوور کالاف دیوتی و هیلو فعلا کنار گذاشته شده باشد، اما می‌دانیم که این دو مجموعه در آینده هم همچنان محبوب‌تر و محبوب‌تر خواهند شد.

این بود خبر برنامه لغو شده اکتیویژن برای کراس‌اوور کالاف دیوتی و هیلو. نظر شما درباره کراس‌اوور این دو مجموعه چیست؟ دوست دارید در آینده شاهد کراس‌اوور Call of Duty با کدام آثار باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×