کارمند سابق راکستار از راز بازی GTA: San Andreas می‌گوید

یکی از کارمندان سابق راکستار در سالگرد عرضه بازی GTA: San Andreas از راز این اثر پرده برداشت. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اوبه ورمی، کارمند سابق راکستار که به افشا کننده رازهای مربوط به آثار این شرکت معروف است، به تازگی در بیستمین سالگرد عرضه بازی جی تی ای سن آندریاس یک نکته جالب درخصوص این اثر را به اشتراک گذاشت. این بازی‌ساز که هنوز هم در صنعت گیم کار می‌کند، به خاطر اظهارات و صحبت‌هایش درباره پشت پرده ساخت بازی‌ها (به خصوص آثار زیادی از مجموعه GTA) در شبکه‌های اجتماعی کاملا شناخته شده است.

صحبت‌های اخیر اوبه ورمی درباره بازی GTA: San Andreas بسیار جالب است و این حرف‌ها در حالی بیان شد که حالا حدود 2 دهه از تاریخ عرضه این اثر می‌گذرد.

20 سال درخشش

کارمند سابق راکستار از راز بازی GTA: San Andreas می‌گوید

بازی GTA: San Andreas یکی از بهترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم به حساب می‌آید. این اثر یک ماجراجویی به یاد ماندنی و عظیم را ارائه می‌دهد و گیمرها را به شهرهای مختلفی در منطقه خیالی سن آندریاس می‌برد. این بازی یکی از آثاری است که یک نسل از صنعت گیم را تعریف کردند و برای راکستار توانست فوق‌العاده موفقیت‌آمیز باشد و انتظارات را از این استودیو بسیار بالا برد.

اوبه ورمی که سابقه کار روی بازی‌های GTA 3، GTA Vice City، GTA San Andreas و GTA IV را در کارنامه دارد، به تازگی در شبکه اجتماعی به بیست سالگی نسخه سن آندریاس واکنش نشان داده است.

او در این خصوص نوشت که در ابتدا قرار بوده نقشه بازی GTA: San Andreas به سه بخش مجزا تقسیم شود و گیمرها قرار بود فقط با استفاده از قطار و هواپیما بتوانند بین شهرها جابه‌جا شوند. این موضوع تیم سازنده را قادر می‌ساخت که با محدودیت‌های حافظه کنار بیایند و تفکیک کردن Assetهای مورد نیاز که باعث خاص شدن هر شهر می‌شد را راحت‌تر می‌کرد.

در نهایت جلسه مدیران راکستار نورس مسیر تاریخ را تغییر داد و در بازی یک نقشه عظیم قرار گرفت که روند توسعه را دشوارتر کرد، اما در آخر تجربه‌ای فوق‌العاده را برای گیمرها به ارمغان آورد.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵: داستانی ۲ - احسان باکستر GTA V Stream by Ehsan Boxter
سریال

استریم جی تی ای ۵: داستانی ۲ – احسان باکستر

GTA V Stream by Ehsan Boxter

تماشای استریم جی تی ای ۵: داستانی ۲

سپس اوبه ورمی به سراغ صحبت درباره نیمه‌شب عرضه بازی GTA: San Andreas رفت و گفت این که این اثر توانست پیش از دورانی که بازی‌سازها و ناشرها بتوانند در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هیجانی ایجاد کنند جمعیت زیادی را به سوی خود بکشاند، بسیار شگفت‌انگیز بود.

در آن زمان فقط از طریق تلویزیون و یک یا دو تریلر و شاید مقالاتی در مجله‌ها و چند وبسایت می‌شد درخصوص بازی‌های جدید اطلاع‌رسانی کرد. اوبه ورمی در این رابطه نوشت: «اینترنت آشغال بود و جدای از یه چنتا تریلر، گیمرا نمی‌تونستن چیز زیادی از بازی‌ها مطلع بشن. من رفتم سراغ بزرگ‌ترین فروشگاه نزدیک دفاتر R*North، یعنی HMV تو خیابون پرنسسِ ادینبرگ. با این که یه شب بارونی بود، ملت از خود فروشگاه تا تو خیابون صف کشیده بودن. این که می‌دیدی این همه آدم هیجان‌زده‌ان و می‌خوان برن کل شب رو بازی کنن هوش از سرت می‌پروند».

بازی GTA: San Andreas از جمله آثاری است که بسیاری از ما با آن خاطره داریم و احتمالا ساعت‌های زیادی از زندگی‌مان را در خیابان‌های شهرهای این اثر سپری کرده‌ایم. این بازی یک شاهکار به یاد ماندنی است و برای همیشه در قلب گیمرها جا خواهد داشت.

این بود صحبت‌های کارمند سابق راکستار درباره بازی جی تی ای سن آندریاس. نظر شما درباره این بازی چیست؟ دوست دارید در بازی GTA 6 شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Insider-Gaming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×