آموزش بازی ماین کرافت | از نصب تا ترفندهای ماین کرافت موبایل

دنیای بلوک های بی پایان

اگر به دنیای گیم علاقمند باشید قطعا نام بازی ماینکرافت برای شما آشناست، وقتی که از این بازی صحبت میکنیم چیزهای زیادی به ذهن ما می‌رسند، اما اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بدانید که این بازی عنوانی با گرافیک کالاف دیوتی موبایل نیست ولی توانسته به واسطه آزادی عملی که به بازیکنان می‌دهد بسیار محبوب باشد و خلاقیت و واقعیت را با هم درآمیزد؛ با آموزش آنلاین بازی ماین کرافت و نکاتی برای حرفه ای تر بازی کردن، امروز در خدمت شما هستیم، ویدیو گیم محبوبی که طرفداران زیادی دارد و بازیکنان زیادی با استفاده از نسخه اندرویدی که در مایکت قرار دارد مشغول تجربه آن هستند؛ با مایکت همراه باشید.

دنیای ویندوز با ماینکرفت گره خورده و بعد از موفقیت های این بازی، مایکروسافت مجبور شد که استودیوی سوئدی Mojang را خریداری کند، این خرید یکی از بزرگترین دستاوردهای مایکروسافت در چندسال اخیر بود و طبق آمار منتشر شده این بازی 200 میلیون نسخه فروش رفته و ماهیانه 126 میلیون کاربر فعال در همه پلتفرم‌ها مثل پلی استیشن، ایکس‌باکس، کامپیوترها و گوشی‌های موبایل اندروید و آی او اس دارد.


با توجه به محبوبیت این بازی و فراگیر شدن بازی های موبایل، سازندگان تصمیم گرفتند که نسخه اندروید این بازی را منتشر کنند و از غافله بازی های محبوبی همچون کلش او کلنز جا نمانند، آخرین آپدیت این بازی محبوب هم اکنون به شکل نیم بها از مایکت قابل دانلود است، این نسخه از بازی کامل بوده و هیچ کدام از ایرادات نسخه مود شده را ندارد.

ماین کرافت چیست؟

در این بازی شما و سایر بازیکنان در دنیای سه بعدی بازی به گشت و گذار میپردازید، هرکاری که دوست دارید انجام و خلاقیت تان را مورد آزمایش قرار می دهید، بازیکنان سعی می کنند مواد اولیه و ابزارهای لازم را بدست آورند و برای آن تلاش زیادی میکنند، در این میان دشمنانی هم وجود دارند که سنگ پراکنی میکنند و نمی گذارند شما به اهدافتان در بازی دست پیدا کنید.

دنیای بازی از بلوک ساخته شده، هر گوشه ای از بازی را که میبینید بلوک ها آن را احاطه کرده اند و شما مجبور هستید که با آن ها کنار بیایید، ماینکرافت به گونه ای طراحی شده که برای همه سنین مختلف مناسب است و شما را وادار میکند که از ذهن و خلاقیت خود استفاده کنید.


ماین کرافت مرز میان خلاقیت و واقعیت است، برای اینکه بتوانید به درستی بازی کنید باید یاد بگیرید که چینش بلوک ها در بازی اهمیت زیادی دارند، نقشه های بازی پوشیده از بلوک های مختلف هستند و شما برای اینکه بتوانید به شکل چند نفره بازی کنید باید در ابتدا با مفهوم بلوک در ماینکرافت آشنا شوید.

چطور ماین کرافت را دانلود کنیم؟

این بازی به صورت کراس پلتفرم بر روی پلتفرم های مختلف قابل دانلود است، برای اجرا کردن نسخه جاوا ادیشن شما فقط روی کامپیوترهای شخصی که جاوا روی آنها نصب شده باشد می توانید اقدام به اینکار کنید، برای کنسولها هم که بازی را باید از طریق استورهای رسمی ایکس باکس و پلی استیشن نصب کنید؛ و اما برای گوشی های موبایل شما نیاز دارید که نسخه جیبی ماینکرافت را روی گوشی خود داشته باشید و اگر نسخه ای غیر از آن را نصب داشته باشید با ارورهای مختلفی روبرو خواهید شد؛ برای دانلود ماینکرافت جیبی با ادامه این مطلب همراه باشید.

دانلود ماینکرافت جیبی یا پاکت ادیشن (PE)


نسخه جیبی ماینکرافت که با نام Pocket edition منتشر شده، برای گوشی های اندروید و آی او اس در دسترس است و تقریبا 7 دلار قیمت دارد؛ بازیکنان ایرانی به دلیل تحریم ها نمیتوانند این نسخه را خریداری کنند اما اگر از طریق مایکت اقدام به دانلود این بازی کنید، نیازی به پرداخت هیچگونه هزینه ای نخواهید داشت و تمام قابلیت های بازی هم در دسترس شما قرار خواهد گرفت؛ حتی می توانید یک دنیای جدید بسازید و دوستان خود را دعوت کنید، چه چیزی از این بهتر؟ بدون پرداخت هزینه به یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی در کل دنیا دسترسی داشته باشید.

چطور برای بازی ماین کرافت اکانت بسازیم؟

همانطور که گفتیم برای اینکه بتوانید در این بازی اکانت بسازید ماینکرافت آنلاین (Minecraft online) باید دارای یک اکانت مایکروسافت باشید، برای این کار باید مراحل زیر را با دقت انجام دهید:

  1. بر روی گزینه Sign in for free کلیک کنید.
  2. در این قسمت وارد سایت رسمی بازی میشوید
  3. بر روی گزینه create account کلیک کنید
  4. در اینجا باید اکانت مایکروسافت ایکس باکس خودتان را اضافه کنید، اگر این اکانت را ندارید میتوانید از سایت مایکروسافت اقدام به ساخت کنید.
  5. بر روی گزینه Lets play کلیک کنید، چند ثانیه منتظر بمانید، شما خودکار به بازی برمی گردید.

آموزش ماینکرافت، نکاتی برای حرفه ای تر بازی کردن


ماینکرافت ظاهر ساده‌ای دارد اما چیزهای زیادی درون این جعبه خوش آب و رنگ وجود دارد که ممکن است برای بازیکنان گیج کننده باشد؛ اگر از کاربران تازه وارد باشید احتمالا با دنیای بازی ارتباط برقرار نمی‌کنید چون نمی دانید داستان از چه قرار است و مکانیک ها به چه شکلی کار میکنند و یا حتی گیمپلی بر اساس چه چیزی تشکیل شده؛ موارد مهمی که باید به آن تسلط داشته باشید شامل، نقشه ها، ساختمان های درون بازی (سازه ها) و حالت های قابل بازی است؛ در گام اول و پیش از هر چیزی نیاز داریم که ماینکرافت را روی گوشی موبایل خود نصب کنیم.

اگر اهل تماشا کردن استریم باشید احتمالا در یوتیوب، توییچ و سایر پلتفرم ها دیده اید که عده ای به دنبال مکعب های پیکسلی هستند و طرفداران زیادی هم دارند، اما خب با خودتان فکر کرده اید که چند مکعب چه جذابیتی دارد؟ اکثر مردم دقیقا نمیدانند که بازی ماینکرافت چیست و چه تاریخچه ی بزرگی دارد؛ اما اگر نگاهی دقیق به این عنوان داشته باشیم، نه تنها غافلگیر می شویم بلکه ممکن است که ماینکرافت در برنامه های روزانه ما قرار بگیرد.

پیش از هرچیز باید بدانید که این بازی دو نسخه مختلف دارد که یک نسخه از آن تحت نام Minecraft java edition برای اولین بار و تنها برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد، و پس از آن رفته‌رفته محبوبیتش بیشتر شد و سر و کله این بازی با یک نسخه دیگر که ما آن را با عنوان Minecraft bedrock edition می‌شناسیم روی گوشی‌های موبایل و کنسول‌ها پیدا شد؛ البته بد نیست بدانید که هر دو نسخه برای پی سی در دسترس هستند و شما محدودیتی برای تجربه آنها ندارید.

از سال 2014 تا کنون ماینکرافت بیش از 200 میلیون نسخه فروش داشته و بازیکنان زیادی در آن ثبت نام کرده اند، هنوز با گذشت این همه سال معلوم نیست جادوی نهایی بازی ماینکرافت چیست و چطور توانسته به سرگرمی اصلی اکثر گیمرها تبدیل شود، یک بازی جنجالی که از کودکان تا افرادی که سن بالایی دارند آن را تجربه میکنند و همگی آن ها از این روند هم راضی هستند.

بازی ماینکرافت توسط طراح و برنامه نویس بازی های ویدیویی مارکوس ناچ طراحی شد، او وقتی که در یک شرکت بازی سازی مشغول به کار بود، در اوقات فراغتش برای خود یک پروژه تعریف کرده بود که هیچ وقت فکرش را نمیکرد تا این حد معروف شود، بعد از منتشر شدن ماینکرافت او تصمیم گرفت که استودیو Mojang را تاسیس کند و بعد از اینکه بازی ساخته ذهنش به محبوبیت رسید، از شرکت قبلی استعفا داد و به چشم یک کار تمام وقت به این عنوان پیکسلی هیجان انگیز نگاه کرد؛ واقعا عجیب است حتی سازنده بازی هم داستان عجیب و غریبی دارد و شگفتی های زیادی را تجربه کرده و انگار بخشی از روح او درون این بازی تزریق شده و به همین دلیل هم ماینکرافت یکی از اسرارآمیزترین بازی های ویدیویی در کل تاریخ است.

آیکون بازی Minecraft

Minecraft

حجم:۶۸۰.۷ مگابایت

دانلود minecraft اندروید

 

ماینکرافت از چه بازی‌هایی الهام گرفته شده؟


قدیمی ترین گیمرها هم احتمالا عناوین دهه نود میلادی را به یاد نمی آورند و اصلا خاطره ای با آنها ندارند، اما باید بدانید که ساخت ماینکرافت با الهام از بازی Dungeon keeper که یک بازی مدیریت منابع و سیاهچاله بود، آغاز شد و بعدها با تکمیل کردن روند ساخت و ساخت چند نسخه پیش نمایش، مکانیک های بازی به سمت عناوین سندباکس پیش رفت و بلوک ها خیلی پر رنگ تر و عمیق تر از قبل در بازی حضور پیدا کردند، با اینکه سازندگان بازی هیچگاه نگفته اند که چطور میشود یک بازی تا این حد خلاقانه و جذاب ساخت اما فکر میکنم چیزی که باعث این کار میشود، یک انرژی بی پایان و یک شوق فراوان نسبت به بازی های ویدیویی و خلق کردن است.

یک بازی با سه ژانر

بازی اندروید ماینکرافت در واقع از سه ژانر مختلف ساخته شده و با در هم تنیدگی این سه شاخه مختلف اثر نهایی خلق شده است، یک بازی جهان باز که محدودیتی ندارد و شما میتوانید هرکاری که میخواهید انجام دهید، از این قسمت نقشه به جای دیگری بروید، منابع را جمع آوری کنید و هرطور که دلتان میخواهد با چالش ها روبرو شوید. از طرفی هم اضافه شدن مکانیک های بازی های سندباکس و ساخت سازهای فوق العاده در بازی باعث شده اند که یکنواختی بسیار کمی را در بازی شاهد باشیم و تیرنهایی وقتی به پیکره بازیکن وارد می شود که او بتواند دنیاهای منحصر به فرد خودش را بسازد و با دوستانش بتواند در آنجا به تجربه های جدیدتری بپردازد.

ماینکرافت و شباهت به سوپر ماریو

بازی های پلتفرمر بیشترین تولید را در کل دنیا به خود اختصاص داده اند و به دلیل سادگی خیلی از تیم های مستقل و استودیوهای بزرگ به سراغ آنها میروند و احتمالا معروف ترین بازی منتشر شده در این سبک را هم بشناسید، بازی سوپر ماریو! تفاوت اصلی ماینکرافت نسبت به عناوین پلتفرمر در آزادی عملی است که به بازیکنان می دهد، در واقع در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد و بازی اصلا به شکل خطی اجرا نمیشود بلکه همه چیز قابل تخریب، تغییر، و ایجاد یک ساختار جدید تر است و همین کاوش و لمس کردن مرزهای بازی باعث ایجاد تعامل هرچه بیشتر بازیکنان با دنیای ماینکرافت میشود.

ماینکرافت درباره نجات یک پادشاهی یا نجات دنیا از دست بیگانگان فضایی نیست، به کاوش در غارهای پر از هیولا و ساختن یک ارتش قدرتمند هم هیچ ربطی ندارد و اصلا به سبک ریسینگ هم ارتباطی ندارد، اما نکته جالب توجه درباره این بازی این است که شما به یک جعبه ابزار بزرگ دسترسی دارید که میتوانید هر چیزی را با آن بسازید، از نجات دنیا گرفته تا کشف کردن غارهای اسرارآمیز و این خودتان هستید که انتخاب میکنید چطور بازی کنید؛ در واقع ماینکرافت تمام چیزهایی که میخواهید را در اختیارتان میگذارد و هیچ نقشه ای به شما نمیدهد، میگوید که این دنیای بازی است و با هر روشی که دوست داری می توانی آن را بزرگتر یا کوچکتر کنی و این همان قطعه گمشده درباره محبوبیت این بازی است.

آزادی عمل بالا در بازی ماینکرافت


بازی Minecraft یکی از محبوب ترین بازی های جهان است و یک دلیل خوب و منطقی برایش وجود دارد، این بازی به شما آزادی عمل می دهد تا شاهکارهای معماری بسازید، چالش های جدید برای خود تعریف کنید و به کشف دنیاهای اسرار آمیز درون این عنوان بسازید، به سمت زیست بوم های برفی، بیابانی یا جنگلی اش بروید و در آخر حس کنید که یک خالق بزرگ هستید!

اگر یک دوست گیمر که به ماینکرافت علاقمند باشد را در کنار خود داشته باشید احتمالا او میتواند یک مربی کاربلد باشد، چرا که وقتی شما ساعت های بی شماری را صرف حفاری، ساخت و ساز و کشف مواد اولیه میکنید، با پیچ و خم های بازی به خوبی آشنا خواهید بود، اما اگر کسی نباشد چه؟ نگران نباشید ما سعی کرده ایم تمام نکاتی را که برای تازه وارد ها و حرفه ای تر بازی کردن لازم است را گردآوری کنیم و به شما آموزش دهیم، با آموزش ماینکرافت جیبی همراه مایکت باشید.

بازی ماینکرافت شامل دو حالت مختلف می شود که هرکدام از آن ها قوانین خاصی دارند.

  • حالت Survival
  • حالت Creative

حالت بقا (Survival) شما را وارد دنیایی میکند که به صورت تصادفی ساخته شده و اصلا قابل پیش بینی نیست، در واقع شما از همان لحظه ورود باید دست به استخراج منابع بزنید و سعی کنید قدرت خود را افزایش دهید وگرنه دشمنانی که در سراسر نقشه بازی پراکنده هستند به سراغ شما می آیند و شانسی برای فرار نخواهید داشت؛ بعد از غروب خورشید نقشه بازی اصلا امن نیست و تمامی گروه های موجود به شکل کاملا آشکار برای تصاحب منابع به دنبال یکدیگر خواهند بود.

حالت خلاقانه (Creative) انتخاب مناسبی است برای کسانی که میخواهند با مکانیک های ساخت و ساز بیشتر آشنا شوند و به دنبال درگیری با سایر گروه ها نیستند، در این بخش از بازی بدون هیچ مشکلی شما میتوانید روی معماری مد نظر خودتان تمرکز کنید و دست به استخراج مواد اولیه بزنید، اصلا هم نگران چیزی نباشید، چون موردی برای ترسیدن وجود ندارد و اگر به دنبال بلندپروازی درون دنیای ماینکرافت هستید این بخش مناسب شما طراحی شده است.

دنیاهای موجود در ماینکرافت (world type)


برای ساخت و طراحی یک دنیای جدید بعد از اینکه از تب Advanced اقدام به این کار می کنید، توجه داشته باشید که سه گزینه مختلف پیش روی شما قرار دارد و از بین Type های مختلف میتوانید یکی را انتخاب کنید، البته یک گزینه (Infinity) همیشه به شکل پیش فرض وجود داشته و یک حالت هم مخصوص به نسخه جیبی ماینکرافت است و فقط کاربران این ورژن به آن دسترسی دارند.

اگر از یک دستگاه با سخت افزار ضعیف استفاده می کنید، بد نیست که حالت old را از منوی world type انتخاب کنند، چرا که تراکم پیکسلی کمتری دارد و دنیای آن به اندازه یک منطقه 256 بلوک در 256 بلوک گسترش پیدا میکند.
در حالت کلی سه دنیای مختلف در دسترس شما بوده که با توجه به توضیحاتی که دادیم میتوانید یکی را انتخاب کنید:

  • Flat
  • Infinite
  • Old

کنترل ساده و رابط کاربری


رابط کاربری بازی ماینکرافت به شدت ساده است اما پیش از شروع بد نیست بدانید که چطور میتوانید کنترل بهتری روی بازی داشته باشید، در سمت چپ پایین صفحه با استفاده از یک حالت D-pad میتوانید پرس ها و جهت ها را کنترل کنید و همچنین با دکمه های دیگر قادر خواهید بود که منابع را جمع آوری یا به دیگران ضربه بزنید. از طرفی هم یک نوار که به inventory شما اشاره دارد در پایین صفحه به شکل کامل مشخص است و تمام چیزهایی که استخراج و ذخیره میکنید در آنجا برای شما نمایش داده میشود، با اینکه بازی کردن با کامپیوتر بسیار ساده تر است اما خب فکر میکنم این مدل طراحی رابط کاربری واقعا ساده ترین شکل ممکن باشد و هر قدر هم بیشتر فکرکنیم نتیجه ای نخواهد داشت.

اگر در یک روز اول بازی بتوانید زنده بمانید احتمالا خیلی از قاعده ها و قوانین را به خوبی یاد گرفته اید، هر 24ساعت هم تقریبا معادل 10 دقیقه در دنیای واقعی است و باید بدانید که فرصت بسیار کمی دارید.

 

جمع آوری منابع


اگر وارد حالت خلاقانه شوید، اصلی ترین کار شما این است که در نقشه بازی به دنبال منابع بگردید و آن ها را جمع آوری کنید؛ اصولا بازیکنان تازه وارد سعی میکنند خیلی دور شوند و در نقاط دوردست به دنبال چیزهایی که میخواهند باشند، اما دقت کنید که در اطراف شما موارد زیادی وجود دارد که نیاز به توجه شما دارد و تا جایی که میتوانید روی اهداف نزدیکتر تمرکز کنید.


از تجربه کردن نترسید


خوبی بازی های ویدیویی این است که به شما اجازه میدهد که خیال پردازی کنید، این واقعا فوق العاده است، هرکاری که دلتان میخواهد را انجام میدهید و مجازات نمیشوید! اولین شب شما در بازی ماینکرافت جیبی ممکن است به شدت سخت و طاقت فرسا باشد اما اگر از آن عبور کنید دیگر همه چیز مثل آب خوردن است، بازی دست شما را میگیرد و رفته رفته در ساختن، کاوش مناطق جدید، جمع آوری منابع و ساخت ابزارها به شما کمک میکند؛ با اینکه داستان این بازی نسبت به سایر عناوین مطرح کاملا متفاوت است و منحنی یادگیری آن به نظر میرسد که هیچ وقت تمام نشود، اما اگر بتوانید به ماجراجویی خود ادامه دهید احتمالا در آینده چیزهای زیادی برای غافلگیری وجود خواهد داشت.

در ماینکرافت آتش را دست کم نگیرید


با اینکه ماینکرافت قوانین خاص خودش را دارد، اما خب بعد از اینکه آتش به زندگی انسان های نخستین راه پیداکرد همه چیز متفاوت شد و از آن روز به بعد ردپایش در سراسر زندگی انسانی دیده میشود، در این بازی هم ساخت آتش و مشعل ها به شما کمک میکند که قدرت دفاعی خود را افزایش دهید، اگر بتوانید با فاصله بسیار کم در حالت بقا مشعل هایی روشن کنید، جلوی تخم ریزی دشمنان را میگیرید و میتوانید از مقر خود دفاع کنید.

آیکون بازی Minecraft

Minecraft

حجم:۶۸۰.۷ مگابایت

بازی ماینکرافت نیم‌بها

 

آموزش اضافه کردن دوستان در بازی ماین کرافت


برای اینکه بتوانید ماین کرافت آنلاین با دوستان را تجربه کنید و به همراه آن ها به بازی بپردازید، نیاز دارید که آن ها را در لیست خود داشته باشید، کافی است بر روی دکمه Play کلیک کنید و بعد از آن به قسمت Friend بروید، در این قسمت بر روی گزینه Add friend کلیک کنید و نام کاربری دوستتان را تایپ کنید.

اضافه کردن دوستان

آموزش آنلاین بازی کردن ماین کرافت


برای اینکه بتوانید بازی را به شکل دو نفره تجربه کنید باید اقداماتی را انجام دهید، این اقدامات به شما کمک میکنند که برای اجرای بازی مشکل خاصی نداشته باشید، در ادامه با آموزش آنلاین بازی کردن در تمام نسخه ها همراه ما باشید.

در منوی بازی بر روی قسمت پروفایل کلیک کنید، و نام خودتان را تغییر دهید، نام شما به طور پیش فرض با بازیکنان تازه وارد یکسان است و همین مساله باعث میشود نتوانید به سرورهای بازی دسترسی داشته باشید، برای اینکه نامتان را تغییر دهید به قسمت تنظیمات بروید و سپس قسمت Profile را پیدا کنید، در این جا شما میتوانید نام خود را عوض کنید.

توجه کنید که از اسامی تکراری استفاده نکنید و حتما در قسمت Name از اعداد استفاده کنید. 

بعد از اینکه نام خود را عوض کردید، یا میتوانید به سرور دیگران ملحق شوید و یا اینکه وارد دنیای خودتان شوید، اگر میخواهید به اتاق های دیگران متصل شوید کافی است به قسمت Server بروید و روی یکی از سرورهای موجود ضربه بزنید و سپس گزینه Join Server را لمس کنید.

چطور در ماین کرافت دنیای خودمان (Worlds) را بسازیم

در بازی میتوانید به اتاق های دیگران بپیوندید و از سرورهای دیگران استفاده کنید اما اگر میخواهید در دنیای خودتان و با قوانین خودتان بازی کنید، این امکان در بازی وجود دارد.

برای ساخت اتاق باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • به منوی بازی بروید و روی Play ضربه بزنید.
  • به قسمت Worlds بروید.
  • در این قسمت روی گزینه Create new ضربه بزنید.
  • در این قسمت صفحه ای برای شما باز میشود که میتوانید تنظیمات مورد نظر خودتان را اعمال کنید.
    در ابتدا نام دنیای خودتان را وارد کنید.
  • روی گزینه Create ضربه بزنید و منتظر بمانید ( در این قسمت دیالوگ هایی به شما نمایش داده میشود که نشان دهنده اعمال تنظیمات بازی است).

ساخت دنیا (world)

اگر تنظیمات بالا را به خوبی انجام داده باشید، الان در دنیای خود مشغول بازی هستند، اما سوالی که پیش می آید این است که چطور دوستانم را به دنیای خودم دعوت کنم؟ بر روی دکمه Pause ضربه بزنید، در منویی که برایتان باز میشود، در سمت چپ صفحه روی دکمه Invite ضربه بزنید، در این قسمت شما میتوانید هر کدام از دوستانتان را که میخواهید به بازی اضافه کنید و با یکدیگر به بازی بپردازید، برای اینکه تجربه بهتری در بازی داشته باشید سعی کنید از نرم افزارهای جانبی مانند اسکایپ، برای ارتباط با دوستانتان استفاده کنید.

دعوت به بازی

اگر از نسخه کامپیوتر بازی استفاده می کنید توجه داشته باشید که این تنظیمات در تمام نسخه های بازی تفاوتی با یکدیگر ندارند، شما میتوانید از این آموزش در تمامی نسخه ها استفاده کنید.

این روزها همه تشنه بازی های بتل رویالی مانند پابجی موبایل هستند، اما اگر میخواهید یک دنیای متفاوت را تجربه کنید، این عنوان گزینه مناسبی می باشد، اگر از قرنطینه و بازی های جدی خسته شده اید این عنوان قطعا تجربه جدیدی از بازی های ویدیویی را برایتان رقم خواهد زد، به نظر شما ماین کرافت ارزش تجربه کردن را دارد؟

این بازی برای چه سنی مناسب است؟

این بازی محدودیت سنی ندارد و برای تمامی سنین قابل دانلود و استفاده است، اما فراموش نکنید که بازی به شکل آنلاین است و ممکن است برخی از بازیکنان دیگر از واژه هایی که مخصوص بزرگسالان است استفاده کنند.

چطور سازه های مقاوم تری بسازیم؟

برای اینکه از هجوم بازیکنان دیگر در این بازی آنلاین در امان باشیم، باید کمی خلاقیت و منطق را به کار بگیریم، ساختمان ها اگر درست طراحی نشوند به راحتی در مقابل حمله های دشمن آسیب پذیر میشوند، سعی کنید از منابع و خلاقیت به درستی استفاده کنید.

از چه اینترنتی برای بازی استفاده کنیم؟

بازی با هر نوع اینترنتی در دسترس است اما اگر میخواهید تجربه مناسبی داشته باشید و آپدیت های بازی را به خوبی دانلود کنید، سعی کنید به یک اینترنت وای فای متصل شوید.


۱۷ دیدگاه

  1. سلام خاب اگه بشه انلاین بازی کرد همه میومددن سمت بازی تازه این قسمتش برای من نمیاد اگه میومد پابجی هم معروف نبود خاب نمیشه منم امتحان کردم مگه اینکه از گوگل پلی پولی دانلود کنیم پس رایگان بودن ماینکرافت انلاین= بهترین گیم جهان

  2. سلام منم یک مشکلی دارم وقتی میخوام به سرور متصل بشم نمیشه هر سره مینویسه خطا error اگر میشد یک راهنمایی کنید لطفا

  3. سلام من به اکانت مایکروسافت وصل شدم ولی بازم میگه نمیتونم به سرور وصل شم

  4. من هرچی ایمیل میزنم واسه ساخت اکانت ماکروسافت کد نمیاد باید چیکار کنم راهنمایی کنین لطفا

    1. وارد سایت اوت لوک (Outlook) بشید و از ابتدا یک ایمیل بسازید بعدش میتونید وارد بازی بشید

  5. سلام من میخوام دوستام رو به وردم دعوت کنم ولی گذینه اینوایت تو گیم نیست چیکار کنم؟

    1. سلام وقت بخیر، باید اکانت مایکروسافتتون رو به بازی متصل کنید

  6. ماینکرافت یه دلیل داره که برای بعضی ها چرت میشه
    نوب بودن
    وقتی همه چی بلدی یا یه چیزی میسازی که تا به حال کسی نساخته اون موقع میفهمی چقدر پرو بودی
    مثلا الان من فهمیدم چطور یه چیزی درست کنم که باهاش یه بلوک رو به حرکت در بیارم قبلا آمدم یه بدنه ربات دست ساز را باز کردم و فهمیدم اون چطوری راه میره و رو بقیه امتحان کردم

  7. سلام من حدودا ۱۰ بار این کار رو انجام دادم اکانت مایکروسافت رو قبول میکنه ولی وارد نمیشه میگه دوباره تلاش کنید میشه راهنمایی کنید

  8. سلام چرا بدون وای فای نمیاره
    حتما باید به وای فای متصل بشم؟؟؟
    لطفا کمکم کنید.

    .

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×