راهنمای ورود به شادینو در برنامه شاد | شادینو چیست

شادینو چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به دنبال پاسخ این سوال می گردد این مقاله را حتما تا آخر‌بخوانید. زیرا در این نوشته قصد داریم شما را با شادینو‌کاملا آشنا کنیم.

شاد یا همان شبکه آموزش دانش آموز است، یک کلاس آنلاین برای محصلان به حساب می آید. این برنامه یک سپر دفاعی در برابر دور ماندن دانش آموزان از تحصیل به علت وجود کرونا و لزوم قرنطینه بود. برنامه ای که به دستور وزارت آموزش و پرورش ساخته و منتشر شد. در پیام رسان شاد همه چیز کاملا مشابه یک کلاس فیزیکی است، معلمان تدریس، مدیران مدیریت و دانش آموزان تحصیل می کنند. در این اپلیکیشن همه ی چیزهایی که در یک کلاس موجود است وجود دارد، حتی میتوان آموزش مجازی در شاد را از یک آموزش غیر مجازی بهتر دانست زیرا محتوا های آموزشی اعم از فیلم ها، تصاویر، ویس ها و غیره ذخیره می شوند و دانش آموزان بارها و بارها می توانند از آنها استفاده کنند در حالیکه در یک کلاس فیزیکی امکان برگزاری مجدد کلاس و بازگو کردن عینی مطالب کلاس قبل به این شکل وجود ندارد.

شادینو چیست و چه کاربردی دارد؟

از آنجایی که از ساخت و انتشار اپلیکیشن شاد عمر زیادی نمیگذرد، این برنامه دچار نقاط ضعفی نیز هست که به علت به روز رسانی های پی در پی آن، این نقصان ها مدام اصلاح می شوند و شاد هر روز بهتر از دیروز می شود و نقاط قوت جدیدی جایگزین نقاط ضعف قبلی می شوند. از جمله نقاط قوتی که به تازگی به شاد اضافه شده است، شادینو می باشد. شادینو یک بخش جداگانه و خصوصی مختص دانش آموزان، مدیران و معلمان است و مابقی کاربران شاد نمی توانند به آن وارد شوند.

میتوان شادینو را یک دفتر یادداشت دانست که معلمان و مدیران در آن تجارب و آموزش های خاص خود را به صورت دلخواه (عکس، فیلم، ویس و یا هر نوع فایل دیگر) قرار می دهند و دانش آموزان با استفاده از این تجربه ها در مسیر علم و دانش هر روز بیشتر از قبل پیشرفت می کنند.

گوهر تجربه بسیار ارزشمند است و به راحتی به دست نمی آید. سازندگان اپلیکیشن شاد با اضافه کردن بخش شادینو به این برنامه، در واقع بستری برای تبادل تجربه فراهم آورده اند که ایده ارزشمندی است و میتواند بسیار مفید واقع شود.

نکته قابل توجه درباره شادینو این است که این بخش از برنامه، جدا از شاد عمل نمی‌کند. یعنی نیازی به احراز هویت مجدد و یا ثبت نام جداگانه در آن نیست. زمانی که هویت شما در شاد به عنوان دانش آموز، مدیر و یا معلم تایید شود، شما مجوز استفاده از شادینو را نیز دارید و نیازی به هیچ اقدام دیگری نیست. اما متاسفانه در حال حاضر بخش شادینو به صورت نمادین به پیام رسان شاد اضافه شده است و هنوز راه اندازی نشده است. زمانی که این بخش ارزشمند از شاد راه اندازی شد، حتما در همین مقاله به شما عزیزان اطلاع رسانی می کنیم.

آیا امکان استفاده از شادینو برای سیستم عامل ios نیز موجود است؟

متاسفانه خیر. شاد یک اپلیکیشن اندرویدی است و امکان نصب آن فقط روی ویندوز و اندروید موجود است و قابل نصب روی ios نمی باشد و از آنجایی که شادینو نیز اتصال همه جانبه به شاد دارد، فاقد قابلیت استفاده روی آیفون است.

چه کسانی می توانند در شادینو وارد شوند؟

فقط ورود معلمان، مدیران و دانش آموزان به شادینو مجاز است. تشخیص شادینو از هویت شما نسبت به احراز هویت اولیه در شاد است.

شادینو چه زمانی فعال سازی خواهد شد؟

متاسفانه زمان دقیقی برای راه اندازی این بخش از شاد تعیین نشده است.

اکنون نوبت شماست!

در این نوشته سعی کردیم شما را با شادینو که یک بخش جذاب و کاربردی از شاد است آشنا کنیم، امیدواریم که این نوشته برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اکنون نوبت شماست که نظرات و‌ پیشنهادات خود را برای ما در مایکت بفرستید. ضمنا اگر سوالی تحت عنوان مقاله داشتید پاسخ آن را از ما جویا شوید.

 

مطالب مرتبط

۱۳ دیدگاه

  1. دقیقا چرا درست نمیره توش ،من که دانش آموزم
    احراز هویت هم شدم
    ولی باز نمیره توش

    1. این ربطی به نت نداره بچه ها به خاطر اینه که شادیمو رو هنوز فعال نشده برای هیچکس

  2. وقتی میرم تو شادینو همش یه دایره میچرخه بعدم میگه اتصال اینترنت موجد نمی باشد.
    نت داده هام4g, نت خونمون خیلی سرعت داره
    ولی بازم نمیشه.
    من یه دانش آموزم

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×