آموزش آنلاین بازی کردن ماین کرافت با شیریت

ماین کرافت کارخانه نوآوری های بی پایان است، آزادی که به گیمر در بازی داده میشود باعث شده که این عنوان بعد از گذشت سالها از انتشارش همچنان محبوب باشد و بر روی گوشی های اندروید هم یک جامعه کاربری بسیار بزرگ تشکیل دهد، همه این مسائل باعث شده که این بار در مایکت به سراغ آموزش این بازی جذاب برویم.

این روزها بازیکنان علاقه زیادی به بازی های آنلاین چند نفره نشان میدهند و اگر یک بازی از قابلیت بازی دو یا چند نفره برخوردار باشد به ذائقه آن ها بیشتر خوش می آید، خوشبختانه ماین کرافت یکی از آن بازی هایی است که از این قابلیت به شکل های مختلف استفاده می کنند.

در قسمت های قبلی آموزش آنلاین کردن ماین کرافت را به شما آموزش دادیم و اگر آن را مطالعه کرده باشید یک دید کلی نسبت به دنیای این بازی پیداکرده اید، اما بسیاری از افراد می خواهند این بازی را به شکل دو نفره و بدون اتصال اینترنت تجربه کنند، چند راه حل مختلف وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

آموزش آنلاین بازی کردن ماینکرافت با شیریت

به اعتقاد من نرم افزار شیریت یکی از ابزارهای مهمی است که هر فردی نیاز دارد یک نسخه از آن را روی تلفن همراهش نصب کند، این نرم افزار یک شبکه محلی میسازد و شما قادر هستید با اتصال به آن برای دیگران فایل، عکس،برنامه و بازی های اندروید مورد نظرتان را ارسال کنید.

برای اینکه بتوانید به وسیله برنامه شریت (Shareit) یک شبکه محلی بسازید باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا این نرم افزار را از مایکت دانلود کنید ( اگر نرم افزار را روی تلفن همراه خود دارید از این مرحله چشم پوشی کنید)
  • نرم افزار باید روی هر دو تلفن همراه نصب باشد
  • وارد نرم افزار شیریت شوید و یک شبکه محلی بسازید
  • دوستتان هم باید وارد نرم افزار شود و به شبکه شما ملحق شود

در این قسمت بازی را اجرا کنید و تنظیمات بازی را فعال کنید، به قسمت مولتی پلیر بروید و هر دو گزینه visible to LAN players و sliders را فعال کنید، در این قسمت فردی که میخواهد سرور بسازد وارد سرور شود و نفر بعدی به راحتی می تواند به او ملحق شود.
multiplayer تنظیمات

اگر با استفاده از مراحل بالا موفق نشدید اصلا نگران نباشید، در ادامه دو راه حل دیگر برای انجام این کار وجود دارد، تمامی این راه حل ها یک هدف را دنبال میکنند، سعی کنید قبل از ورود بازیکن دیگر به سرور کمی شگفتی به آن اضافه کنید، مثلا آموزش ساخت پرتال در ماین کرافت گزینه مناسبی برای شروع یک ماجراجویی خلاقانه است.

استفاده از هات اسپات اندروید

اگر به نرم افزارهای جانبی دسترسی ندارید، تقریبا تمام گوشی های اندروید از هات اسپات پشتیبانی میکنند، وارد تنظیمات شوید و یک شبکه محلی بسازید، نام و رمز آن را در اختیار دوستان قرار دهید و بعد از این کار وارد بازی شوید و تنظیمات بالا را مجددا انجام دهید.

هات اسپات اندروید

بلوتوث

این بازی به شکل رسمی از قابلیت بازی به وسیله بلوتوث پشتیبانی نمیکند اما راه های فرعی برای این کار وجود دارد، برای اینکار ابتدا بازی نسخه کامل بازی را دانلود کنید و سپس وارد شوید، بعد از اینکه سرور خود را تنظیم کردید به منوی اندروید باز گردید و ابتدا بلوتوث را روشن کنید، در ادامه نقاط اتصال یا هات اسپات تلفن همراه خود را روشن کنید.

برای اینکه دوست شما بتواند به سرور متصل شود باید به تلفن همراه شما به وسیله بلوتوث وصل شود و سپس وارد بازی شود، البته توجه داشته باشید که هر دو تلفن همراه باید اندروید باشند و شما نمیتوانید به یک تلفن IOS متصل شوید.

اگر تنظیمات Sliders را نداشتیم چه کاری کنیم؟

اگر این قسمت را نداشتید فقط تنظیمات دیگر را فعال کنید و به سایر تنظیمات بازی کاری نداشته باشید.

تنظیمات هات اسپات در کدام قسمت قرار دارد؟

به تنظیمات اندروید بروید، روی گزینه بیشتر (More) ضربه بزنید، در این قسمت شما به Hotspot را می بینید و می توانید آن را فعال کنید.

برای هاتسپات باید رمز بگذاریم؟

اگر یک رمز و یک نام انتخاب کنید، کیفیت مطلوب تری هنگام اتصال دارید، ممکن است برخی افراد به نقطه اتصال بدون رمز متصل شوند و از بازی خارج شوید.

امروز با یکی دیگر از آموزش های ماین کرافت همراه شما بودیم، دنیای وسیع این بازی نیازمند آزمون و خطاست، اگر از علاقمندان به این بازی هستید، به ما بگویید که چه آموزشی را در قسمت های بعدی برای شما آماده کنیم؟ منتظر نظرات شما هستیم.

۲ دیدگاه

  1. سلام خیلی ممنون ولی من یه سوال دارم من همه ی کارا رو کردم(با شیریت) ولی دوستم وقتی وارد شیریت شد باید کجا رو بزنه که به من وصل شه؟؟؟

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×