رئیس نینتندو از تاثیر فیلم ماریو بر فروش نینتندو سوییچ می‌گوید

رئیس شرکت نینتندو به تازگی درباره تاثیر فیلم The Super Mario Bros. Movie بر افزایش فروش نینتندو سوییچ در بازار جهانی صحبت کرده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بر اساس گفته‌های شونتارو فوروکاوا، رئیس شرکت نینتندو، فیلم The Super Mario Bros. Movie به افزایش فروش نینتندو سوییچ در بازارهای جهانی کمک کرده است. به تازگی گزارش سه ماهه سوم سال مالی نینتندو منتشر شده و در آن شاهد اعداد و ارقام قابل توجهی هستیم. از جمله اطلاعاتی که در این گزارش آمده، می‌توان به آمار و ارقام فروش کنسول پرطرفدار نینتندو سوییچ اشاره کرد. هرچند در این میان شاهد دستاوردهای مالی دیگری هم هستیم. در این نشست سرمایه‌گذاران فرصت پرسش درباره ترندهای اخیر را هم پیدا کردند و از تاثیرشان روی فروش محصولات شرکت پرسیدند. یکی از آثاری که در این گفتگوها مورد توجه قرار گرفت، فیلم برادران سوپر ماریو بود که در سال گذشته میلادی اکران شد.

فیلم The Super Mario Bros. Movie که حاصل همکاری الومینیشن، نینتندو و یونی‌ورسال بود، در ماه آوریل روانه سالن‌های سینما شد. این اثر از نظر فروش در باکس آفیس رکوردشکنی کرد و توانست به یک محصول موفق و بسیار سودآور برای سازندگان تبدیل شود. یکی از سرمایه‌گذاران در این نشست پیرامون همین موضوع سوالی را مطرح کرد. او پرسید با توجه به این که این فیلم موفقیت‌های تجاری و مالی زیادی به دست آورده، آیا این بازخوردها روی فروش محصولات نینتندو هم تاثیرگذار بوده یا نه. همچنین این سوال مطرح شد که آیا این شرکت برنامه‌ای برای بیش‌تر کردن فعالیت‌اش در حیطه‌های جدید دارد یا نه.

به گزارش رسانه GameRant به نقل از GameRVO، نینتندو اخیرا جلسه‌ی پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران‌اش را برگزار کرده است. در این جلسه از فوروکاوا درباره توسعه دادن حوزه فعالیت شرکت و ورود به حیطه‌های جدید سوال شد و سرمایه‌گذاران توضیحاتی در خصوص برنامه کمپانی برای فعالیت در صنعت سینما خواستند. فوروکاوا در پاسخ اظهار کرد میان مناطقی که فیلم در آن‌ها اکران شده با منطقه‌هایی و کشورهایی که کنسول در آن‌ها به فروش رفته ، تفاوت زیادی وجود دارد. او گفت که نینتندو در مناطق خاصی مثل مکزیک و آمریکای جنوبی در فصل تعطیلات تبلیغات زیادی کرده که بیش از آن چیزی بوده که به طور معمولا از این شرکت در این بازه زمانی می‌بینیم. رئیس نینتندو می‌گوید که اگرچه در سال‌های اخیر شاهد افت فروش بوده‌ایم، اما این امر به فروش بیش‌تر نینتندو سوییچ در برخی نقاط کمک کرده است. فوروکاوا در این باره گفت: «بین جاهایی که فیلم (The Super Mario Bros. Movie) اکران شده و مناطق و کشورهایی که توشون نینتندو سوییچ به فروش رفته، فرق زیادی وجود داره. ما در مقایسه با تبلیغات سال‌های گذشته در فصل تعطیلات، واسه این اثر تبیغات بیش‌تری کردیم. نتیجه‌اش هم این شده که اگرچه فروش کلی سخت‌افزار افت کرده، فروش تو مکزیک بیش‌تر شده».

آیکون فیلم برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie
فیلم

برادران سوپر ماریو

The Super Mario Bros. Movie

تماشای فیلم برادران سوپر ماریو

تاثیر فیلم ماریو روی فروش نینتندو سوییچ

رئیس نینتندو از تاثیر فیلم ماریو بر فروش نینتندو سوییچ می‌گوید

یکی از سرمایه‌گذاران در این باره که نینتندو چه برنامه‌ای برای توسعه کسب و کار در دیگر مناطق دارد سوال کرد. همچین این پرسش مطرح شد که این شرکت چطور می‌خواهد مشکلات ورود به بازارهای جدید را برطرف کند؛ از جمله این چالش‌ها می‌توان به قیمت‌گذاری نینتندو سوییچ اشاره کرد. فوروکاوا پاسخ داد که اگرچه نینتندو قادر به توسعه کسب و کارش در حوزه کنسول‌های بازی نبوده، اما فیلم The Super Mario Bros. Movie به خوبی توانسته مخاطب‌های جدید را با مجموعه برادران سوپر ماریو و برند نینتندو آشنا کند. همچنین از فرصت‌های دیگر در حوزه گوشی‌های موبایل هم صحبت‌هایی به میان آمد.

یکی از مناطقی که فوروکاوا به بیش‌تر شدن توجه نینتندو به آن جهت افزایش تعداد کاربران اشاره کرد، آسیای جنوبی است. علاوه بر این، ارتباط با کاربرانی از کره جنوبی و هنگ کنگ و … که بیش‌تر در نمایشگاه‌های موقت به سراغ استفاده از نینتندو سوییچ می‌روند هم مورد توجه این کمپانی قرار گرفته است. او به تاثیر پارک Super Nintendo World در آشنا کردن افراد با برند نینتندو هم اشاره کرد و گفت که مخاطب‌ها پس از آشنایی با برند احتمالا به سراغ تجربه بازی‌ها روی کنسول نینتندو سوییچ خواهند رفت.

این بود خبر تاثیر فیلم ماریو روی فروش نینتندو سوییچ. نظر شما درباره این فیلم چیست؟ دوست دارید در کنسول بعدی نینتندو شاهد چه تغییراتی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل