ارتش بریتانیا از فورتنایت به عنوان ابزار استخدام استفاده میکند
به نظر میرسد فورتنایت به جایی رسید که حتی ارتش بریتانیا هم تصمیم گرفته به سراغاش برود. این بازی ظاهرا نقش ابزاری برای استخدام نیروهای جدید را دارد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.
به تازگی ارتش بریتانیا تجربهای کاملا جدید از بازی فورتنایت را تحت عنوان Operation: Belong معرفی کرده است. اطلاعات مربوط به این اثر در جریان تبلیغات رویدادی به اشتراک گذاشته شد که قرار است در تاریخ 4 بهمن ماه (24 ژانویه) برگزار شود. اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا قرار است در این اثر به نقشهای پا بگذارند که برخی آن را ابزار احتمالی استخدام نامیدهاند.
- مقایسه لگو فورتنایت و ماینکرافت؛ کدام بهتر است؟
- 3 گیاه معروف فورتنایت و کاربردهایشان را بشناسید
- مهمترین شخصیتهای مارول و دی سی که میتوانند به فورتنایت اضافه شوند
در Operation: Belong گیمرها دعوت شدهاند تا بر موانع مختلف غلبه کنند، آموختههای خود را در عمل نشان دهند و به عنوان یک واحد کار کنند. در بیانیهای جالب به این اثر با شعار خاصی اشاره شده: جات اینجاست. پس از معرفی این نقشهی شخصیسازیشدهی بازی فورتنایت – که رنگ و بوی کارهای ارتش آمریکا را دارد – بسیاری از کاربران در شبکههای اجتماعی ارتش بریتانیا را به هدف قرار دادن کودکان جهت اقداماتشان برای استخدام نیرو متهم کردهاند.
Fortnite
حجم:۱۳۷.۹ مگابایت
جات اینجاست
قابل ذکر است که ارتش بریتانیا اولین سازمانی نیست که از بازی فورتنایت به عنوان ابزاری جهت بازاریابی و تبلیغات استفاده میکند و قطعا آخرین مورد هم نخواهد بود. به لطف قدرت UEFN و فرصتی که برای خلق تجربههای گوناگون در بازی Fortnite در دسترس قرار گرفته، شرکتها و برندهای بیشماری دست به خلق محتوای خود در این اثر زدهاند و توانستهاند افراد را به تجربه بازی جذابی ترغیب کنند که دهها میلیون نفر در سراسر دنیا هر روز در حال تجربهاش هستند.
هرچند نگرانی اصلی در این جا مربوط به این است که به نظر میرسد Operation: Belong قرار است به عنوان ابزاری برای استخدام به کار گرفته شود. حداقل ظاهرا این اثر میخواهد به گیمرهای جوان نشان دهد خدمت به عنوان سرباز ارتش بریتانیا چه معنایی دارد.
البته نکتهای وجود دارد که موجب میشود ارتش بریتانیا بتواند با تاکید بر آن از خود سلب مسئولیت کند. این رویداد پیش رو که یوتیوبرهایی نظیر Elz the Witch و Yung Filly در آن حضور دارند، مخصوص افراد بالای 18 سال است. اما همه ما میدانیم که این محدودیتهای سنی در پلتفرمهایی نظیر توییچ واقعا معنای خاصی ندارد.
این روزها ارتش بریتانیا به بخش مهمی از دنیای بازیهای ویدیویی و ورزشهای الکترونیکی تبدیل شده است. این سازمان در رویدادهای مختلف سراسر کشور نقش دارد و دارای تیم ورزشهای الکترونیکی است که در شاخههای مختلف با دیگر گروهها رقابت میکند. بسیاری معتقد هستند این فعالیتها چیزی جز تلاش برای استخدام نیروها در سن کم نیست، اما برخی هم باور دارند که این اقدامات صرفا جهت آگاهسازی افراد کم سن و سال انجام میگیرد تا به آنها در قالب دنیای گیم گفته شود چطور میتوانند وارد ارتش شوند.
بیایید صادق باشیم، چنین اقدامی هرگز قرار نبود سرانجام چندان خوبی داشته باشد. در نهایت هم باید اشاره کنیم که اصلا شاید اپیک گیمز این نقشه شخصیسازیشده را تایید نکند. چرا که در خط مشی محتوای این شرکت آمده که در محتوای تجاری و حمایت مالی نباید ثبت نام در ارتش را تبلیغ کند. بنابراین، وضعیت نامعلومی پیش روی Operation: Belong است.
این بود خبر استفاده ارتش بریتانیا از بازی فورتنایت. نظر شما درباره این اقدام چیست؟ به نظرتان نیروهای نظامی در آینده هم سعی میکنند برای پیش بردن کار خود از بازیهای ویدیویی کمک بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: Insider-Gaming