آنتی ویروس گوشی – بهترین آنتی ویروس آندروید

آندروید پر کاربردترین سیستم عامل در جهان است و این بدان معنی‌ست که داشتن بهترین برنامه‌های امنیتی و آنتی ویروس برای اندروید روی گوشی هوشمند شما ضروری است، چون سیستم عامل گوگل به دلیل محبوبیت اغلب در معرض بدافزارها قرار دارد.

هر اپلیکیشنی که برای گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان نصب می‌کنید، عاقلانه است که یک برنامه آنتی ویروس قوی هم نصب داشته باشید. در این نوشته ۶ آنتی ویروس برای اندروید که جز دسته برنامه های کاربردی مایکت قرار دارند را به شما معرفی کنیم که اکثرشان کاملا رایگان هستند

۱) آنتی‌ویروس دکتر وب

دکتر وب

دکتر وب یکی از بهترین آنتی ویروس‌های ایرانی برای محافظت از گوشی‌های هوشمند، تبلت و تلوزیون‌های اندرویدی است. دکتر وب به صورت هوشمندانه هر لحظه از تلفن همراه و کارت حافظه آن در برابر حملات ویروس و بدافزارها محافظت می‌کند. سرعت اسکن اطلاعات با این برنامه بالاست و می‌توانید آن را سفارشی‌سازی کنید و تعیین کنید همه یا بخش‌های خاصی از دستگاه اسکن شود.

دکتر وب علاوه بر ویژگی‌های بالا، امکانات مهم و مفید دیگری مانند:

  • تنظیمات ضد سرقت به این صورت که اگر دستگاه به سرقت رفت می‌تواند اطلاعات آن به صورت خودکار پاک کند؛
  • فایروال برای کنترل تمام اتصال‌های شما به اینترنت؛
  • کنترل والدین که به آنها این امکان را می‌دهد هنگام استفاده کودک از دستگاه، بر وب‌سایت‌ها، تماس‌ها و پیامک‌های نظارت داشته باشند؛
  • کنترل کننده تماس ‌ها و پیامک‌ها و مسدود کننده شماره‌های مزاحم مجهز است.

دکتر وب را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه آنتی ویروس دکتر وب

آنتی ویروس دکتر وب

حجم:۴۰.۵ مگابایت

دانلود برنامه

 

۲) آنتی‌ویروس Avast

آنتی ویروس Avast

Avast یکی از قدرتمندترین آنتی ویروس‌های حال حاضر است. این آنتی ویروس کاملا رایگان، امکانات قابل توجه و فراتر از یک آنتی ویروس دارد. ویژگی‌های اضافی شامل مسدود کننده تماس، فایروال و حتی یک قفل ضد سرقت است که به شما امکان می‌دهد در صورت دزدیده شدن تلفن همراه، اطلاعات آن را از راه دور قفل یا پاک کنید.

با Avast هنگامی که یک نرم افزار جاسوسی یا تبلیغاتی مزاحم بر روی دستگاه‌تان نصب شود نوتفیکیشن اخطار دریافت می‌کنید. همچنین این آنتی ویروس گوشی شما را در مقابل حملات فیشینگ از طریق ایمیل، سایت‌های خطرناک تماس و پیام کوتاه محافظت می‌کند. همچنین یک پاک کننده هم هست و اطلاعات غیر ضروری را از روی حاظفه دستگاه پاک می‌کند.

از دیگر امکانات این برنامه همه کاره می‌شود به گذاشتن پسورد برای گالری تصاویر، بهینه سازی مصرف باتری، ردیابی گوشی از راه دور، نمایش میزان مصرف اینترنت و…. اشاره کرد.

Avast را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه Avast Antivirus & Security

Avast Antivirus & Security

حجم:۲۰.۸ مگابایت

دانلود برنامه

 

۳) آنتی‌ویروس Norton

آنتی ویروس Norton توسط NortonMobile ساخته شده است و می‌تواند ویروس‌های داخل برنامه‌ها و فایل‌ها را تشخیص دهد و آنها را به صورت خودکار حذف کند. این آنتی ویروس طبق آزمایشات AV-Test که چند ماه پیش انجام شد، قادر به شناسایی ۱۰۰٪ از بدافزارهای اندرویدی است.

سایر ویژگی‌های امنیتی مفید Norton شامل امکان قفل کردن تلفن از طریق پیام کوتاه یا حذف سیم کارت است. در صورت گم شدن دستگاه، می‌توانید دستگاه خود را از راه دور قفل کنید؛ (یا آن را بعد از ۱۰ تلاش ناموفق برای وارد کردن کد عبور قفل کنید).

این آنتی ویروس قدرتمند با وجود مصرف باتری کمی که دارد، به طور دائم گوشی شما و حافظه SD آن را اسکن و محافظت می‌کند و موقع نصب هر نوع اپلیکیشنی، اول آن را بررسی کرده و در صورتی که بدافزار تشخیص داده نشود به شما اجازه نصب می‌دهد. قابلیت دیگر آن در زمینه اپلیکیشن‌ها این است که بعد از نصب آپدیت جدید باقی مانده‌های غیر ضروری نسخه قبل را از روی حافظه دستگاه پاک می‌کند تا سرعت گوشی کاهش پیدا نکند.

Norton را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه Norton360 Antivirus & Security

Norton360 Antivirus & Security

حجم:۳۲.۶ مگابایت

دانلود برنامه

 

۴) آنتی‌ویروس Kaspersky

Kaspersky نام شناخته شده دیگری در عرصه آنتی ویروس هاست. این آنتی ویروس یک برنامه محافظتی قوی است که طبق آزمایشات AV-Test در نوامبر ۲۰۱۷، به میزان ۹۹.۹٪ قدرت تشخیص و از بین بردن بدافزار و ویروس‌های جاسوسی و مخرب دارد.

این آنتی ویروس محافظت و کنترل کاملی روی سایت‌هایی که قصد باز کردن آنها را دارید می‌کند و ددر صورت امن نبودن آنها را مسدود می‌کند. بعلاوه Kaspersky هم مانند سایر رقبای خود، امکان کنترل گوشی همراه‌تان را از راه دور به شما می‌دهد. این امنیت اطلاعات شما در هنگام سرقت را تضمین می‌کند؛ به این صورت که در هنگام سرقت می‌توانید با یک پیام کوتاه، گوشی را قفل کنید یا اطلاعات آن را پاک کنید و آن را ردیابی کنید.

Kaspersky را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه Kaspersky: VPN & Antivirus

Kaspersky: VPN & Antivirus

حجم:۵۴.۸ مگابایت

دانلود برنامه

 

۵) آنتی‌ویروس AVG

آنتی ویروس AVG

Avg یک آنتی ویروس همه جانبه است. این برنامه نه تنها یک آنتی ویروس برای اندروید است، بلکه امکاناتی مانند محافظ وای فای، محافظ پوشه و گالری تصاویر، بررسی عملکرد گوشی هوشمند به منظور متوقف کردن برنامه‌های ستندبای شده، پاک کردن فایل های اضافی و بررسی عملکرد باتری را نیز دارد.

Avg یک برنامه ضد سرقت قدرتمند نیز هست. در صورت وقوع سرقت، با این برنامه می‌توانید گوشی موبایل‌تان را ردیابی کنید، یا آن را تبدیل به یک آژیر ضد سرقت کنید. اگر کافی نبود، این برنامه می‌تواند یک عکس سلفی از کسی که سعی در باز کردن قفل گوشی شما دارد بگیرد و برایتان ایمیل کند؛ به اضافه اینکه می‌تواند صداهای محیط را هم ضبط کند. علاوه بر تمام اینها، اگر کسی سیم کارت گوشی را عوض کند گوشی به صورت خودکار قفل می‌شود. همچنین امکان پاک کردن حافظه گوشی و کارت SD از راه دور را هم به شما می‌دهد.

امکانات دیگری مثل مسدود کننده تماس و امکان بررسی کردن مصرف اینترنت از دیگر ویژگی‌های Avg است.

AVG را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه AVG AntiVirus & Security

AVG AntiVirus & Security

حجم:۴۱.۱ مگابایت

دانلود برنامه

 

۶) آنتی‌ویروس McAfee

هنگامی که صحبت از نرم افزار آنتی ویروس برای رایانه شخصی است ، McAfee نامی شناخته شده است. نسخه این آنتی ویروس برای موبایل هم همانطور که از این نام انتظار می‌رود یک آنتی ویروس قوی است. این برنامه علاوه بر اسکنر آنتی ویروس ، ویژگی‌های رایگانی شامل ردیابی یک دستگاه به سرقت رفته و همچنین قفل کردن و پاک کردن آن از راه دور است. این برنامه حتی می‌تواند از دزد گوشی‌تان عکس بگیرد .

ویژگی‌ مفید دیگر آنتی ویروس McAfee این است که برنامه‌هایی که روی تلفن موبایلتان نصب کرده‌اید یا می‌خواهید نصب کنید را بررسی می‌کند و در صورت تشخیص ویروس یا دسترسی‌های غیرمجاز برنامه، آن را قطع می‌کند. همچنین این آنتی ویروس سایت‌های مخرب را شناسایی و آنها را مسدود می‌کند. امکان سایت لیست سیاه برای تماس‌ها و پیام‌های کوتاه از ویژگی‌های دیگر این برنامه هستند.

McAfee را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه McAfee Security: VPN Antivirus

McAfee Security: VPN Antivirus

حجم:

دانلود برنامه

 

۷) آنتی‌ویروس Avira

Avira یک آنتی ویروس برای اندروید است نه تنها می‌تواند برنامه‌هایی که روی گوشی موبایل‌تان نصب می‌کنید و محتوای آن را اسکن کند، بلکه می‌تواند حافظه خارجی مانند کارت SD را هم اسکن کند. این آنتی ویروس می‌تواند دسترسی‌هایی هم که هر برنامه برای نصب از شما می‌خواهد را بررسی کند و اگر مواردی شامل حریم خصوصی مشخص شده شما باشد، اخطار می‌دهد تا نسبت به نصب کردن یا نکردن آن تصمیم گیری کنید.

قابلیت دیگر این آنتی ویروس این است که می‌تواند تمام ایمیل‌های مخاطبین در تلفن همراه شما را کنترل کند و اگر هرکدام مشکوک به دزدیدن اطلاعات بودند آن را مسدود می‌کند. این برنامه را می‌توانید توسط نسخه وب آن کنترل کنید و به این ترتیب از راه دور هم به تلفن با تبلت اندرویدی‌تان دسترسی دارید.

Avira را از مایکت دانلود کنید:

آیکون برنامه Avira Security Antivirus & VPN

Avira Security Antivirus & VPN

حجم:

دانلود برنامه

 

در مایکت علاوه بر آنتی ویروس‌های متنوع، برنامه‌های کاربردی زیادی هم وجود دارند که برای دیدن آنها می‌توانید به این دسته‌بندی بروید:



مطالب مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×