۵ بازی شبیه به بازی پو (Pou) | مسئولیتش با شماست!

فرقی نمی کند چند سال تان باشد، حتما بازی پو (pou)  را دیده‌اید و با آن سرگرم شده‌اید، یا حداقل جایی به اسم یا عکسش برخورده باشید. Pou یک بازی معروف در سبک casual یا تفننی است که می خواهد به شما مسئولیت پذیری یاد بدهد! این بازی مدت کوتاهی پس از عرضه به محبوبیتی گسترده بین گیمرها رسید و هرکسی با هر سن و سالی را درگیر خود کرده بود. بازی پو از سال ۲۰۱۲ که برای اولین بار عرضه شد، تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون بار نصب شده است و همین دلیل کافیست که در طی این سال‌ها، سازندگان بازی زیادی به تقلید از گیم پلی پو، بازی‌های مشابه دیگری بسازند. در این نوشته قصد داریم ۶ بازی رایگان شبیه به بازی پو را به شما معرفی کنیم.

بازی‌های شبیه به بازی پو (Pou)

Pou یک موجود عجیب و غریب است که در مورد هویت او حدس و گمان زیادی وجود دارد. شما به عنوان گیمر در این بازی وظیفه دارید از پو مثل یک حیوان خانگی مراقبت کنید. باید به اون غذا بدهید، حمامش کنید، سرگرمش کنید، مراقب باشید که مریض نشود یا اگر مریض شد از او پرستاری کنید، لباس‌های زیبا به تن او کنید و خلاصه تمام کارهایی که این موجود بامزه پرتوقع از شما می‌خواهد را انجام دهید. در کنار این گیم پلی اصلی، بازی‌های کوچک سرگرم کننده‌ای هم وجود دارند که جذابیت پو را برای گیمر بیشتر می‌کنند و با انجام آنها سکه و جایزه می‌گیرید که میتوانید با آنها برای پو غذا، وسایل و لباس‌های مختلف بخرید.

اگر تا به حال بازی پو را تست نکرده اید نکرده‌اید، می‌توانید آن را از باکس زیر دانلود کنید:

آیکون بازی Pou

Pou

حجم:۲۷.۸ مگابایت

دانلود بازی

 

حالا به سراغ معرفی بازی‌هایی شبیه به بازی پو می‌رویم:

۱) بازی My Moy

My Moy در این فهرست شبیه‌ترین بازی به بازی پو است. Moy در این بازی یک موجود بامزه بنفش رنگ است که باید مراقبت از او را برعهده بگیرید. Moy در واقع حیوان خانگی عجیب و غریب شماست و باید به او غذا دهید، حمامش کنید، لباس‌های بامزه تنش کنید، با او بازی کنید و حواس‌تان به ساعت خواب و انرژی او باشد. در کنار این گیم پلی اصلی، Moy هم مانند پو، بازی‌های کوچکی در کنار خود دارد که علاوه براینکه جذابیت و تنوع بازی را بالا می‌برند، با بردن در آنها، سکه جایزه می‌گیرید و با این سکه‌ها می‌توانید برای moy غذا و لباس بخرید.

پس اگر همچنان به پو علاقه دارید اما احتیاج به کمی تنوع و دیدن فضاهای تازه دارید، My Moy را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی My Moy - Virtual Pet Game

My Moy – Virtual Pet Game

حجم:۹.۴ مگابایت

دانلود بازی

 

۲) بازی My Talking Hank

My Talking Hank

اگر شما هم جزو کسانی هستید که همیشه آرزوی داشتن یک سگ خانگی را داشتید اما به هر دلیلی نمی‌توانید به این آرزو برسید، My Talking Hank بازی شماست. در این بازی یک سگ دوست‌داشتنی و سخنگو، حیوان خانگی شما می‌شود و شما باید مثل یک حیوان خانگی واقعی به او رسیدگی کنید.

هنک سگ خانگی جدید شما که البته می‌توانید اسمش را به دلخواه خودتان عوض کنید، نیاز به توجه زیاد شما دارد. باید در کنار او باشید تا به موقع به او غذا بدهید، به دستشویی ببریدش، با او بازی کنید و به موقع او را بخوابانید تا همیشه سالم و شاد باشد.

در ازای تمام این کارها، هنک حسابی شما را سرگرم می‌کند. هنک در طبیعت زندگی می‌کند و هر چقدر در بازی پیشرفت می‌کنید، گوشه و کنار‌های بیشتری از این طبیعت را کشف می‌کنید که در هر کدام مأموریت جالبی را با کمک هنک باید انجام دهید. در کنار تمام این‌ها، مینی گیم‌های سرگرم کننده‌ای هم در این بازی وجود دارند تا تنوع و جذابیت آن را بالا ببرند.

برای تجربه داشتن یک سگ خانگی، My Talking Hank را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی My Talking Hank

My Talking Hank

حجم:۹۵.۸ مگابایت

دانلود بازی

 

۳) بازی My Boo

My Boo هم بازی دیگری شبیه به پو است که باید در آن از موجودی که شبیه هیچ چیز دیگری نیست نگه‌داری کنید. گرافیک و رنگ و لعاب این بازی یکی از برجسته‌ترین نقاط تمایز آن نسبت به بازی پو است به طوری که از همان لحظه اول شما را درگیر می‌کند.

در این بازی باید از یک موجود بامزه نگه‌داری کنید، برایش اسم بگذارید، به او غذا بدهید، حمامش کنید، سرگرمش کنید و به موقع به تخت‌خواب ببریدش تا استراحت کند. مینی گیم‌های جذابی هم در کنار بازی اصلی قرار داده شده‌اند تا هم بازی را سرگرم کننده‌تر کنند، هم به شما سکه‌هایی بدهند تا با آنها بتوانید برای حیوان خانگی‌تان امکانات متنوع بخرید و شرایط زندگی‌اش را ارتقا بدهید. با مراقبت پیوسته از Boo می‌توانید رشد و بزرگ شدن او را به چشم خودتان ببینید.

My Boo را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی My Boo: Virtual Pet Care Game

My Boo: Virtual Pet Care Game

حجم:۴۱.۲ مگابایت

دانلود بازی

 

۴) بازی My Talking Tom 2

My Talking Tom 2

My Talking Tom 2 به شما تجربه داشتن یک گربه خانگی را می‌دهد. در این بازی شما صاحب یک گربه خانگی به اسم Tom می‌شوید؛ (که البته می‌توانید اسمش را به دلخواه خودتان عوض کنید.) و مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرید. غذا دادن، سرگرم کردن، به دستشویی و حمام بردن و خواباندن او بر عهده شماست. به علاوه می‌توانید برای تام لباس‌های متنوع بخرید و ظاهر او را مطابق سلیقه‌تان تغییر دهید. همین کار را با خانه‌ای هم که Tom در آن زندگی می‌کند می‌توانید انجام دهید؛ مبلمان آن را به دلخواه خودتان تغییر دهید یا حذف کنید.

در کنار این گیم پلی اصلی شما به همراه Tom دنیای او را کشف می‌کنید و به نقاط مختلفی از آن سفر می‌کنید. در هر کدام از این مکان‌ها، شما باید با کمک تام مأموریت‌های ویژه‌ای را انجام دهید و جایزه بگیرید.

گرافیک این بازی قوی و سه بعدی است و صداگذاری‌های جذابی دارد.

My Talking Tom 2 را از مایکت دانلود کنید:

آیکون بازی My Talking Tom 2

My Talking Tom 2

حجم:۱۱۹.۷ مگابایت

دانلود بازی

۵) بازی Pet Hotel

در Pet Hotel نه با یک حیوان، بلکه با تعداد زیادی حیوان مختلف سروکار دارید که باید از آنها مراقبت کنید. در واقع در این بازی شما صاحب یک پانسیون نگه‌داری از حیوانات هستید که انواع و اقسام حیوانات به آنجا آورده می‌شوند و شما باید تا وقتی که صاحبان آنها بازگردند، از آنها مراقبت کنید. بنابراین در این بازی سرتان حسابی شلوغ خواهد بود و باید بتوانید به تمام حیوانات رسیدگی کنید و توجه کافی داشته باشید. هر روز در این بازی ماموریت‌هایی به شما داده می‌شود که با انجام آنها، سکه دریافت می‌کنید و با این سکه‌ها می‌توانید تجهیزات و امکانات بیشتری برای پانسیون خود بخرید و آن را گسترش دهید. Pet Hotel را از مایکت دانلود کنید:

 

Pet Hotel سازنده: Tivola حجم: 72 مگابایت

 

در مایکت صدها بازی سرگرم کننده دیگر وجود دارند. برای دیدن آنها بر دکمه زیر کلیک کنید:

 

1 دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×