اکسی اینفینیتی چیست؟ معرفی و دانلود این بازی جذاب

کسب درآمد از طریق بازی

بازی ها دنیای عجیبی دارند، اگر علاقمند به تجربه آنها باشید و یا خودتان را یک گیمر بدانید قطعا یک نقطه اتصال خیلی پر رنگ میان شما با دنیای بازی های ویدیویی شکل میگیرد، اما هر قدر که این عناوین جذاب باشند، نیازمند سرمایه و وقت برای تجربه شان هم هستند، اما خب بعضی از افراد کمی متفاوت از سایرین عمل میکنند و از این فرصت پیش آمده به خوبی برای بدست آوردن درآمد استفاده کرده و تلاش میکنند که به علایق خود به شکل متفاوت تری نگاه کنند. با مایکت و آموزش اکسی اینفینیتی همراه باشید.

اکسی اینفینیتی چیست؟


اکسی اینفینیتی (Axie infinity) یک بازی ویدیویی است که برای پلتفرم های مختلفی از جمله اندروید منتشر شده و گیمپلی ساده و بسیار جذابی دارد، اصل بازی برمبنای بلاکچین و کسب درآمد بوده و برای کاربرانی که علاقمند به دنیای بازی ها هستند میتواند یک منبع قابل اتکا باشد که در طولانی مدت از آن کسب سرمایه کنند؛ بازی هنوز در نسخه بتا قرار دارد اما در این مدت زمان کوتاه با چنان سرعتی پیشرفت کرده که نسبت به بسیاری از شرکت های تولید کننده بازی های ویدیویی ارزش آن بیشتر شده و هم اکنون محبوب ترین بازی دنیای متاورس و به اصطلاح رمز ارز ها است که طرفداران به شکل روزانه و ماهیانه به آن سر میزنند و یک کامیونیتی فوق العاده را تشکیل داده اند.

برای ورود به بازی شما به یک ارتش کوچک از اکسی ها (موجوداتی که در بازی وجود دارند) نیاز دارید و باید حداقل سه تای آن ها را در اختیار داشته باشید، بعد از خرید این تعداد میتوانید وارد دنیای بازی اکسی شوید و شروع به کسب درآمد کنید، البته توصیه میکنیم که پیش از ورود به بازی حداقل کمی اطلاعات خود را درباره این عنوان افزایش دهید.

چند سال پیش اولین بازی اندرویدی که مبتنی بر بلاک چین بود عرضه شد، بازی CryptoKitties که به نوعی پیشگام این سبک محسوب میشود و اکثر بازی ها سعی کرده اند که از این عنوان الگوبرداری هایی داشته باشند؛ مدتی زمان گذشت و نوبت به یک بازی جدید به نام اکسی اینفینیتی رسید، یک بازی بزرگ در سرزمین های مجازی (البته در آن زمان واژه ای به اسم متاورس هنوز وجود نداشت) که توسط یک استارتاپ جوان مستقر در کشور ویتنام ساخته شد، تیم Sky mavis از مهندسین و نخبگان جوانی تشکیل شده که همگی با علم کامپیوتر آشنایی دارند و هرکدام با توجه به تخصص خود تلاش کرده اند که قدمی در این راه بردارند؛ بیوگرافی اعضای این تیم با یک جست و جوی ساده از طریق اینترنت در دسترس است و کمکی هم به شما برای آشنا شدن با این بازی نمیکند.

بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) دو نشانه اختصاری دارد که نمایانگر توکن های درون بازی هستند، توکن AXS در نوامبر 2020 به بازی اضافه شد و یک انقلاب در بازی های بلاکچین به پا کرد، این واحد پولی از طریق، خرید، مبادله و جوایز درون بازی در دسترس است و به بهترین های هر قسمت از بازی مقداری از آن داده میشود و به دارایی های مجازی شما در این بازی افزوده خواهد شد، همچنین یک توکن دیگر به نام SLP که مخفف Smooth Love Potion است در بازی وجود دارد و این رمز ارز دوم به بازیکنان اجازه میدهد که درآمد نسبتا ثابتی بتوانند از طریق این بازی کسب کنند و نگران حساب دیجیتالی خود نباشند.

در اکوسیستم بزرگ بازی اکسی اینفینیتی اندروید، شخصیت های بازی Axies نامیده می شوند، این کاراکترها توکن های غیرقابل تعویض یا NFT هایی هستند که شما مالکیت و کنترل آنها را در اختیار دارید، میتوانید این موجودات را در کیف پول خود ذخیره کنید و یا آن ها را به آدرس های دیگری که بر مبنای اتریوم هستند انتقال دهید، همچنین میتوانید با استفاده از یک بازار بزرگ مبتنی بر بلاک چین، معاملاتی را در بازی داشته باشید؛ به غیر از این موجودات رنگارنگ، بازی دارای زمین های بزرگ، آیتم های مجازی هیجان انگیز و توکن های ERC-721 است که همگی بعد از دانلود و ثبت نام این عنوان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

گیم پلی بازی طوری طراحی شده که، برای بازی کردن به اکسی (Axies) ها نیاز داشته باشید و برای مبارزه با هیولاها در حالت PVE (بازیکن در مقابل هوش مصنوعی) از آن ها استفاده کنید، همچنین یک بخش به نام آرنا در بازی وجود دارد که حالت PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) را برای شما به تصویر میکشد و اجازه میدهد که با بازیکنان واقعی دیگر برای برنده شدن مبارزه کنید؛ شما اگر بتوانید در این قسمت از بازی برنده شوید توکن های SLP را بدست خواهید آورد که همگی به شکل رسمی در صرافی بایننس معامله می شوند.

به دلیل قیمت های بالای Axie ها و نوسان قیمت اتریوم، اکثر بازیکنان تازه وارد برای ورود به بازی مشکلاتی دارند، زنجیره جانبی Ronin Ethereum به شما کمک میکند که با یک قیمت معقول تر بتوانید وارد دنیای مجازی این بازی شوید و کسب و کار خود را در دنیای متاورس آغاز کنید.

زمین یا سرزمین مجازی متاورس (Land NFT) چیست؟


متاورس یک سرزمین دیجیتالی بزرگ است که به کاربران اجازه میدهد بعد از ملحق شدن به آن کاراکتر خود را بسازند و یا یک تکه زمین مجازی (Land NFT) خریداری کنند و به نوعی تلاش کنند که یک حیات دیجیتالی در یک دنیای خیالی داشته باشند و با آواتار خودشان در این زمین ناشناخته حرف هایی برای گفتن بزنند، این اتفاق به تازگی رخ داده اما توجه کردن افراد معروفی مثل اسنوپ داگ باعث شده که بسیاری از مردم وسوسه شوند که به این بازار(دنیای مجازی) ورود و حتی اقدام به خرید زمین های میلیون دلاری کنند. در بازی اکسی اینفینیتی که یکی از بسترهای اصلی متاورس در حال حاضر محسوب میشود، امکان خرید و فروش زمین هم وجود دارد و با هر دو ارز اصلی بازی قابل خریداری است، همچنین اگر با دنیای رمز ارزها آشنایی داشته باشید میتوانید با استفاده از Binance یا کیف پول رونین، حساب خود را شارژ کنید.

پیش از خرید توجه داشته باشید که خرید زمین های مجازی شبیه به یک سرمایه گذاری دراز مدت است و حتی ممکن است ریسک های شدیدی هم در پی داشته باشد، در نتیجه توصیه میکنیم که از اقدامات خودسرانه و احساسی خودداری کنید و دقت داشته باشید که اگر سرمایه شما از بین برود راه جبرانی برای آن وجود ندارد.


توکن AXS در بازی اکسی اینفینیتی


در این مقاله تا به اینجای کار چندباری نام AXS را شنیده اید، این حروف از Axie Infinity Shard برگرفته شده اند و نشان دهنده یک توکن حاکمیتی هستند که در بازی اکسی اینفینیتی قابل استفاده بوده اند، این توکن به دارندگان امکان میدهد که بخشی از سهام بازی را در اختیار داشته باشند و مقداری از جوایز را هم دریافت کنند. کل عرضه AXS 270,000,000 واحد خواهد بود که در عرضه اولیه، 60،000،000 به فروش رسیده است، انتظار میرود که توکن های منتشر شده تا سال 2026 افزایش یابند و روی بازار عرضه و تقاضا اثر مثبت بگذارند.

بازی Axie Infinity می خواهد یک بازی با کیفیت باشد که از نظر کاربران به بلوغ رسیده باشد، شرکت توسعه دهنده به دنبال این است که بازیکنان را به یک جامعه بزرگ تبدیل کند و آن ها را در اکوسیستم پر رونق خودش نگه دارد، در حالت کلی چشم انداز آینده شرکت به نحوی پیش میرود که بازیکنان پوکمون، بازی های کارتی و حتی فاینال فانتزی جزئی از گیمرهای فعال در این سیستم خواهند بود که برای سرگرم شدن و کسب درآمد با یکدیگر رقابت میکنند.

در ماه آگوست 2021، Axie Infinity به یک میلیون بازیکن فعال روزانه رسید، عددی که دور از انتظار بود، این روند روبه رشد ادامه داشت و دو ماه بعد، این رقم به مرز دو میلیون رسید و نشان میداد که بازیکنان علاقمند هستند که به این پلتفرم ملحق شوند و در آن فعالیت هایی داشته باشند، همین روند مثبت و با رشد سریع نشان میدهد که این بازی آینده درخشانی در انتظارش خواهد بود و به نظر میرسد به زودی ارزش این عنوان و پایگاه بازیکنانش به یک عدد بزرگتر برسد.

اگر بازی بتواند قبیله بازیکنان خودش را بزرگتر کند، مطمئناً ارزش بیشتری به اکوسیستم خواهد افزود. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، زنجیره جانبی Ronin قبلاً برای تشویق رشد بیشتر اجرا شده است و هنوز اطلاعاتی درباره رود مپ آینده رونین منتشر نشده و باید ببینیم سازندگان برنامه ای برای فری تو پلی کردن این بازی و تبدیل شدن به یک بازار بزرگ در سر دارند؟

با بازی Axie Infinity، بازیکنان می توانند هر دو توکن AXS و SLP را به صندوقچه خود اضافه کنند، سپس این توکن ها را می توان با ارزهای دیجیتال معروف دیگر مبادله کرد، با توجه به جامعه کاربری فعال و بزرگ این بازی، در حال حاضر گیمرهای زیادی وجود دارند که از بازی Axie Infinity درآمد کسب می کنند و از این راه به یکی از اولین افرادی تبدیل شده اند که در دنیای متاورس برای خود کسب و کاری به پا کرده اند.

توکن حاکمیتی چیست؟


توکن های حاکمیتی، به دارندگان اجازه میدهد که بتوانند روی آینده پروژه و حتی تغییر ویژگی های جدید اثر گذار باشند، در اینجا شما به عنوان مالک، به عنوان یک ذینفع مستقیم شناخته میشوید، محبوبیت این نوع از توکن ها در یک سال اخیر خیلی بیشتر از قبل شده اما با توجه به متلاطم بودن بازارهای مالی غیر متمرکز، نمی دانیم که این محبوبیت تا کجا ادامه پیدا میکند.

چطور از توکن های AXS در بازی اکسی اینفینیتی نگهداری کنیم؟


ما میدانیم که AXS یک توکن ERC-20 است، میتوان آن را در هر کیف پول نرم افزاری سازگار با این تکنولوژی نگهداری کرد، از جمله کیف هایی که با این توکن سازگاری دارند میتوانیم به بایننس، تراست والت، رونین والت و متا ماسک اشاره کنیم.


کیف پول رونین چیست؟


کیف پول رونین (Ronin Wallet)، یک کیف پول دیجیتالی است که روی زنجیره های جانبی رونین اتریوم کار میکند، این ابزار یک افزونه برای مرورگر است و به شما امکان می دهد که معاملات خود را به وسیله آن مدیریت کنید و با کارمزد بسیار پایین و هزینه تمام شده ارزانتر، بتوانید به بازی اکسی اینفینیتی ملحق شوید، همچنین این کیف پول با صرافی های بزرگ و تبدیل واحد ها برای ترید (Trade) کردن، سازگاری کامل دارد و از طریق استور اندرویدی مایکت، از اینجا قابل دانلود است.

استفاده از Ronin bridge به شما امکان این را میدهد که با استفاده از بلاک چین و معاملات اتریوم (ETH)، به خرید واحد های درون بازی بپردازید و سپس آن را برای خرید اکسی ها (موجودات رنگارنگ درون بازی) به کار بگیرید و استفاده کنید، همچنین امکان انتقال این توکن ها از رونین والت به بایننس و سایر صرافی ها از طریق این پل مجازی اتفاق می افتد.


توکن SLP چیست و چه کاربردهایی دارد؟


معجون عشق با نام انگلیسی Smooth Love Potion که به اختصار (ُSLP) شناخته میشود یکی از توکن هایی است که در این بازی وجود دارد، و برای گیمرهای علاقمند به این عنوان جز پاداش های جذاب محسوب میشود.

هر کدام از موجودات درون بازی که به آنها اشاره کردیم یک توکن غیرقابل معاوضه یا بی همتا هستند که فقط برای یک شخص قابل استفاده هستند، این ارز که درون بازی مورد استفاده قرار میگیرد برخلاف منبع دیگری که درون بازی است، در مودهای مختلف قابل کسب کردن است و اگر شما سری به حالت های مختلف بزنید و کمی مهارت خود را افزایش دهید مقداری از آن را برنده می شوید (به شکل رایگان) و می توانید کارهای هیجان انگیزی انجام دهید.

کاربردهای SLP در بازی Axie Infinity


ارز یا توکن محبوب SLP، سه کارکرد مختلف دارد و برای اینکه بتوانید حرفه ای تر بازی کنید قطعا مورد نیاز شما خواهد بود، در ادامه موارد استفاده SLP ها را بررسی میکنیم.
1-به بازیکنان اجازه میدهد که بتوانند اکسی ها را تکثیر کنند و نژاد آن ها را نسبت به قبل کمی گسترش دهند، یعنی اینکه شما با ترکیب معجون عشق و دو اکسی والد میتوانید گونه های جدیدی پدید آورید که مختص به شما هستند.
2-کاربران با حل کردن کوئست ها، ماموریت ها، بالا رفتن سطح، برنده شدن در مبارزات و بدست آوردن اکسی های جدید، این منبع را به عنوان پاداش دریافت میکنند.
3-این ارز در صرافی قابل معامله کردن است و یکی از بخش های درآمدی شما محسوب میشود.

با اینکه موارد استفاده از توکن معجون عشق در بازی اکسی اینفینیتی خیلی گسترده نیست، اما شاید همین سادگی باشد که کاربران به آن هجوم آورده اند و سعی میکنند با استفاده از مدل درآمدی جذاب بازی، از آن کسب درآمد کنند؛ اگر شما هم یکی از کاربران علاقمند به این عنوان باشید میتوانید به راحتی و با تشکیل یک تیم کوچک ماجراجویی (Adventure) خود را شروع کنید و با استفاده از ارتش هیولاهای رنگی کوچک، اعتباری برای خودتان دست و پا کنید، این اعتبار و درآمد از طریق ارزهای بازی حاصل میشود که هر دو را به تفکیک برای شما معرفی کردیم و گفتیم که یک کاربر آماتور برای ورود به چه مواردی باید توجه و دقت داشته باشد.

چطور با استفاده از Ronin bridge و اتصال آن به اکسی اینفینتی، این بازی را شروع کنیم؟


اگر طبق توضیحاتی که تا اینجا خوانده اید، علاقمند هستید که یک سرمایه گذاری در دنیای Axies ها داشته باشید، باید بدانید که شما در قدم اول نیاز دارید که مقداری اتریوم (ETH) را به کیف پول رونین خود انتقال دهید و چند مرحله زیر را انجام دهید:

  • خرید مقداری ETH از یک صرافی معتبر و محبوب
  • متصل کردن پل اتریوم به پل رونین
  • رفتن به مارکت پلیس اکسی اینفینتی با آدرس (marketplace.axieinfinity.com)
marketplace.axieinfinity.com

راه حل دوم:
برای وارد شدن به دنیای بازی اکسی اینفینیتی یک راه دوم هم وجود دارد که کمی ساده تر به نظر میرسد، اما خب باید دقت کنید که با توجه به تحریم بودن ایران در بسیاری از صرافی و کیف پول ها، نباید بدون تحقیق سرمایه گذاری کنید.
در راه دوم شما باید یکی از چند کیف پول مطرح دنیا را انتخاب و سپس در آن ها ثبت نام کنید، بد نیست برای آشنایی بیشتر نام این والت ها را بدانید:

همه این برنامه ها به شکل رایگان از طریق مایکت در دسترس و قابل دانلود هستند، برای ورود به کیف پول ها ممکن است به فیلتر شکن نیاز داشته باشید اما دقت کنید که تغییر آی پی و تغییر سرور (کشور) ممکن است باعث بن (مسدود) شدن اکانت شما شود، پیشنهاد میکنیم که قبل از ورود به این دنیا با متخصصین این حوزه مشورت کنید و مطمئن ترین راه را پیدا کنید، مایکت در قبال سرمایه شما هیچ مسئولیتی نداشته و انجام دادن مراحل به شکل درست به عهده خود شما بوده و این مطلب صرفا جنبه آموزشی داشته است.

دقت کنید که هر دو اکسی میتوانند با یکدیگر تولید مثل داشته باشند و یک موجود جدید را به بازی اضافه کنند که در مارکت قابل خرید و فروش خواهد بود.

 

چطور در مارکت پلیس یک Axie بخریم؟


از طریق لینک بازار (مارکت پلیس) وارد آن شوید، یکی از اکسی ها (حیوانات رنگارنگی که میبینید) را انتخاب کنید، برای اینکه از آمار و اطلاعات دیگر مربوط به آنها مطلع شوید روی آواتارشان کلیک کنید و چند ثانیه ای منتظر بمانید. در سمت چپ هم فیلترهایی وجود دارد که به جست و جوی بهتر و حرفه ای تر شما کمک میکند. اگر با کلاسهای بازی و نیروهایی که میخواهید بخرید آشنایی ندارید لطفا در ابتدا کمی وقت بگذارید و با این حیوانات آشنا شوید.

در صفحه ای که به شکل جداگانه مربوط به هر Axie میشود، شما باید خرید خود را تکمیل کنید، در این قسمت یک گزینه با نام (Buy now) و به شکل آبی رنگ وجود دارد، بعد از اینکه روی آن کلیک کردید، به وسیله افزونه مرورگر رونین والت (ronin wallet extension) باید مرحله نهایی خرید را تکمیل کنید.

قبل از نهایی کردن خرید خود دقت داشته باشید هر تیم به سه اکسی نیاز دارد و هر کدام از کلاسهای مختلف استراتژی های متنوعی دارند، در نتیجه پیش از شروع کردن به خرید، در انجمن های مربوط به بازی اکسی اینفینیتی کمی اطلاعات کسب کنید و این آموزش را هم تا انتها بخوانید.

دانلود بازی اکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

بازی Axie Infinity خوشبختانه برای اکثر پلتفرم ها در دسترس است، شما میتوانید این بازی را روی اندروید، ویندوز، مک و آی او اس دانلود و استفاده کنید، بهترین راه برای دانلود بازی این است که به صفحه اصلی و وبسایت رسمی بازی مراجعه و سپس روی گزینه (Play now) کلیک کنید.

نسخه اندروید اکسی اینفینیتی


برای دانلود نسخه اندروید بازی اکسی اینفینیتی میتوانید از طریق مایکت اقدام به این کار کنید و بازی را به راحتی روی تلفن همراه خود نصب و در صورت نیاز آپدیت کنید.

آیکون بازی Axie Infinity

Axie Infinity

حجم:۶۴.۱ مگابایت

دانلود بازی

نصب روی ویندوز


بعد از اینکه روی گزینه مورد نظر کلیک کردید، کلاینت (Client) این بازی به شکل خودکار دانلود و روی لپتاپ شما ذخیره میشود، شما میتوانید با رفتن به محل دانلود که معمولا پوشه Downloads است، این برنامه را نصب کنید.

نصب روی آی او اس


کاربران آی او اس ممکن است در هنگام نصب مشکلاتی تجربه کنند، چرا که این برنامه هنوز در حال توسعه است و به شکل دسترسی زودهنگام منتشر شده، برای اینکه بتوانید آن را روی گوشی اپل خود نصب کنید باید گزینه TEst fight را فعال کرده باشید.

راهنمای اکسی ها(Axie) ها در بازی اکسی اینفینتی


این شاید چندمین باری باشد که ما به ماهیت اکسی ها در این متن اشاره میکنیم، اما باید بدانید این تاکید بی دلیل نیست و به خاطر اهمیت زیادی این موجودات و وابسته بودن گیمپلی و درآمد شما به آنها، مجبور هستیم تاکید زیادی رویشان داشته باشیم. هر Axie یک موجود فانتزی کوچک است که احتمالا مشابهش را در رمان ها یا فیلم های علمی و تخیلی دیده باشید، اما باید بدانید که این موجودات رنگارنگ دوست داشتنی و بامزه که هرکدام ویژگی های خاصی دارند، مختص به دنیای اینفینیتی هستند و اولین بار است که در این بازی استفاده شده اند، هر کدام از این موجودات، هیولاها یا هراسم دیگری که برایش می گذارد، یک کلاس مشخص و آمار خاص دارند که آنها را نسبت به دیگر موجودات متمایز میکند، در اکتبر سال 2021 شرکت سازنده یعنی اسکای میویس (Sky mavis) از 9 کلاس مختلف در این بازی پرده برداری و توضیحاتی را هم برای هرکدام به شکل جداگانه منتشر کرد.


اکسی ها به سه گروه ویژه و 9 کلاس (دسته بندی) مختلف تقسیم میشوند که در ادامه تمامی آن ها را با اسامی ویژه ای که دارند میبینید:
کلاس Axie بخش مهمی از نحوه مبارزه آن است. هر طبقه ای در مبارزه با کلاس دیگری نقطه ضعفی دارد اما در برابر سایرین قوی تر است. کارت‌ها همچنین با کلاس‌های خاصی مرتبط هستند و زمانی که از کارت در برابر انواع ضعیف استفاده می‌کنند، 10% پاداش حمله به آن‌ها می‌دهند.

کلاسها بخش مهمی از بازی هستند که روی نحوه مبارزه شما اثر مثبت یا منفی از خود به جا میگذارند، هر گروه در مقابل گروه دیگر نقطه ضعف هایی دارد و ممکن است در برابر برخی از کارت های دیگر هم قدرتمند تر باشند، این ارتباط بین کارت ها و استفاده از آن ها برای شکست دادن حریف هسته اصلی گیم پلی است که هیولاها را به میدان نبرد هدایت میکند، برای درک کردن بهتر این موضوع بهتر است یک مثال قابل فهم برای شما بزنیم.
به عنوان مثال کلاس Bird و Aquatic در برابر Beast و Bug قدرت بیشتری از خود نشان داده و آسیب بیشتری به آنها وارد میکنند، اما اگر آن ها در مقابل کلاسهای Reptile و Planet قرار بگیرند، آسیب زیادی به آنها وارد خواهد شد، به عبارت دیگر کلاسهای گروه یک در برابر گروه دوم قوی تر هستند، اما در برابر گروم سوم ضعف زیادی از خود نشان میدهند. همچنین گروه دوم در برابر گروه سه، قدرت بیشتری دارند و آسیب کمتری به آنها وارد میشود، اما در مقابل گروه یک حرفی برای گفتن ندارند، و در آخر هم باید بدانید که گروه سوم در مقابل گروه یک قدرت بیشتری دارند اما در مقابل گروه دو ضعیف تر هستند و به این ترتیب یک چرخه منطقی در بازی تشکیل شده که باعث بالانس شدن قدرت ها میشود و بهتر است قبل از تشکیل یک تیم قدرتمند به این نمودار قدرت نگاهی داشته باشید.


گروه اول(Group 1):

  • Aquatic
  • Bird
  • Dawn

گروه دوم(Group 2):

  • Bug
  • Beast
  • Mech

گروه سوم(Group 3):

  • Plant
  • Reptile
  • Dusk

ویژگی های اکسی (حیوانات درون بازی)


هر کدام از موجودات درون بازی قدرت های ویژه ای دارند و نموداری هم برای آنها در نظر گرفته شده که وضعیت کلی آن ها را مشخص میکند.
سلامتی (Hp) : نشان میدهد هراکسی چه قدر در برابر ضربات تاب آوری دارد و میتواند جان خود را حفظ کند، در واقع به نوعی انگار خون کاراکتر به شما نمایش داده میشود.
مهارت (Skill) : قدرت تخریب هر کدام از ضربات را نشان می دهد و وضعیت هراکسی در حالت تهاجمی را بررسی میکند.
روحیه تهاجمی (Morale) :نشان دهنده این موضوع است که هر موجود با استفاده از قابلیت ویژه اش تا چه حد میتواند اثر تهاجمی روی حریف از خود به جای بگذارد و با مهارت متفاوت است.
سرعت (Speed): سرعت هر کاراکتر بر اساس این پارامتر سنجیده می شود و باید بدانید که هر چقدر سرعت بیشتر باشد ممکن است که روی واکنش های دفاعی هم اثر مثبت بگذارد و آثار ضربات وارد شده را کاهش دهد.

اعضای بدن اکسی ها


اعضای بدن هرکدام از موجودات به 6 قسمت مختلف تقسیم میشود:

  • گوش
  • چشم
  • شاخ
  • کمر
  • دهان
  • دم
    چهارمورد آخری که در لیست وجود دارد، با کارت‌های بازی قابل ترکیب شدن است و میتواند روی آمار شما و ضرباتی که دارید اثر بگذارد.

هزینه ورود به بازی اکسی اینفینیتی چه قدر است؟


این رقم با توجه به قیمت های متغیر بازار رمز ارزها ثابت نبوده و در هر زمان ممکن است تغییر کند، اما باید بدانید که برای ورود به بازی شما به سه اکسی در ابتدای کار نیاز دارید و بهترین راه برای پیدا کردن این قیمت ها، رفتن به مارکت پلیس رسمی بازی است که به شما و با تفکیک جزئیات و آمار دقیق لحظه ای، همه چیز را نشان میدهد.

چه چیزی روی قیمت Axie ها اثر میگذارد؟


قیمت اکسی ها از چیزی حدود 130 دلار شروع میشود و حتی گاهی به 100000 هزار دلار هم میرسد، در حالی که ارزش این موجودات متغیر است و به ویژگی های آنها بستگی دارد، در واقع هر قدر این موجودات افسانه ای قدیمی تر (متعلق به روزهای عرضه اولیه) باشند، قیمت بیشتری دارند، از طرفی هم کمیاب بودن هرگونه، ویژگی های کاربردی آن ها، رنگ و حتی نژاد روی این قیمت گذاری اثر می گذارد؛ با محبوبیت روزافزون اکسی اینفینیتی بازار این بازی توسط کلکسیونرهای NFT مورد توجه قرار گرفته و گاهی قیمت ها به خاطر این افراد بیشتر از حد عادی محاسبه میشود.


ما بازی میکنیم برای اینکه کمی از هیاهوی این دنیا دورتر برویم و از زاویه ای دیگر به آن نگاه کنیم، شاید ترکیب شدن کسب درآمد از طریق بازی ها ایده جذابی باشد اما ممکن است روی اصل لذت بردن اثر منفی بگذارد و خیلی از افراد تصمیم بگیرند بجای خرید یک کنسول بازی به سراغ بلیط های اکسی اینفینیتی بروند که هزینه ای تقریبا دو برابر کنسول های نسل نهم را برای این افراد در بر خواهد داشت، در حالت کلی اگر درآمدی وجود نداشته باشد افراد نمیتوانند به این راحتی ها وارد دنیای بازی های بزرگ شوند اما اگر یک بازی هم به بازاری بزرگ برای خرید و فروش تبدیل شود، اصلا حس خوشایندی برای گیمرها در بر نخواهد داشت و یا هرگز آن را به عنوان یک پلتفرم با ارزش تلقی نخواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×