بازی World of League Football بخشی از اکوسیستم EA Sports FC خواهد بود

چند روز پیش بود که شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) دست به معرفی بازی EA Sports FC 24 زد. در ادامه نیز مشخص شد این شرکت برنامه‌های زیادی برای انتشار بازی‌های موبایلی دارد. حال EA تایید کرده که بازی World of League Football هم بخشی از اکوسیستم گیمی‌اش خواهد بود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

EA در رویداد اخیرش که مربوط به بازی EA Sports FC 24 بود، از اهداف خود برای توسعه برند EA Sports FC و اکوسیستم گیمینگ‌اش صحبت به میان آورد. این شرکت در این رویداد اعلام کرد که قصد دارد با بازی EA Sports FC Mobile که نسخه تغییر نام یافته FIFA Mobile است، تمرکز بیش‌تری روی پلتفرم موبایل بگذارد. EA Sports FC Tactical دیگر بازی الکترونیک آرتز به حساب می‌آید که هم‌اکنون در مرحله دسترسی اولیه (Early Access) بوده و در مناطق خاصی تحت نام Tactical Football در دسترس است. علاوه بر این، EA تایید کرد که پروژه‌های مختلفی هم در آینده نزدیک تحت برند EA Sports FC عرضه می‌شوند که یکی از آن‌ها World of League Football است.

بازی World of League Football قرار است از نظر بخش مدیریتی تجربه‌ای تازه را ارائه دهد

در بازی World of League Football شما نقش مدیر یک تیم فوتبال را برعهده خواهید داشت و می‌توانید بخش‌های مختلف باشگاه را مدیریت کرده و برای ارتقا تیم‌تان تلاش کنید. شما به عنوان مدیر تیم در فعالیت‌هایی نظیر استعدادیابی، تمرینات بازیکنان، انتخاب 11 نفر اصلی تیم، تعیین استراتژی‌ها، مدیریت امکانات مربوط به باشگاه و مواردی از این قبیل نقش خواهید داشت.

این بازی بخش‌های جالبی هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به Guild tournaments و رقابت PvP و PvE اشاره کرد. این ویژگی‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش و حساب‌شده را برای گیمرهای علاقمند به دنیای فوتبال فراهم می‌آورد. علاوه بر این، باید اشاره کنیم که در این اثر بیش از 1000 ستاره فوتبال با ظاهر لایسنس شده از لیگ جزیره و چمپیونشیپ حضور خواهد داشت.

احتمالا پیش از پایان سال جاری میلادی بازی World of League Football عرضه خواهد شد

شرکت الکترونیک آرتز در رویداد خود لیست بازی‌هایی که قرار است بخشی از اکوسیستم EA Sports FC باشند را به نمایش گذاشت. به جز بازی EA Sports FC 24 که نسخه استاندارد برای کنسول‌ها و پی سی است، دو اثر دیگر با نام‌های EA Sports FC Online و EA Sports FC Pro هم معرفی شدند که قرار است بیش‌تر روی ورزش‌های الکترونیکی (eSports) تمرکز داشته باشند.

در بخش موبایل هم بازی‌های EA Sports FC Mobile و EA Sports FC Tactical از اهمیت بالایی برخوردار هستند. هم‌چنین از پروژه‌های دیگر هم صحبت به میان آمد که یکی از آن‌ها World of League Football بود.

با این حال هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه جهانی این اثر اعلام نشده است. در حال حاضر نسخه دسترس اولیه آن در برخی کشورها در دسترس است و روی اندروید هم در حالت پیش‌ثبت‌نام قرار دارد. با این که به نظر می‌رسد EA برنامه‌های بزرگی برای بازی‌های موبایلی خود دارد، اما باید صبر کرد تا دید آیا این آثار می‌توانند برای این شرکت موفقیت‌های زیادی به بار آورند یا نه.

منبع: GamingOnPhone

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×