10 میلیون نفر در ماه ژوئن بازی Diablo 4 را تجربه کردند و از آن راضی نبودند

تعداد بازیکنان نسخه جدید از مجموعه دیابلو از زمان عرضه در ماه ژوئن به 10 میلیون نفر رسیده است. اما به نظر می‌رسد پچ جدید بازی Diablo 4 طرفداران زیادی ندارد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

بر اساس داده‌های مالی جدید اکتیویژن (Activision) که نشان از نتایج مالی آن‌ها در پایان سه‌ماهه دوم سال مالی 2023 دارد، نشان می‌دهد تعداد بازیکنان بازی Diablo 4 در ماه ژوئن از مرز 10 میلیون نفر گذشته است. در واقع اکتیویژن نوشته که بالغ بر 10 میلیون گیمر در ماه عرضه این اثر دست به تجربه آن زده‌اند و می‌توان گفت این شیوه بیان عجیب به نظر می‌رسد.

آیا این بدان معنا است که برخی از این 10 میلیون کاربر که بازی دیابلو 4 را در ماه ژوئن تجربه کرده‌اند دست به خرید این اثر نزده‌اند؟ از آن جایی که این اثر روی سرویسی مثل ایکس باکس گیم پس (Xbox Game Pass) وجود ندارد که گیمرها بتوانند با پرداخت کم‌تر از 70 دلار دست به تجربه بازی بزنند، این نوع بیان ناشر منطقی به نظر نمی‌رسد.

مشکل این جا است که فقط تعداد کمی از بازیکنان بازی Diablo 4 از این اثر رضایت دارند. بلیزارد (Blizzard) چند روز پیش پچ جدیدی را در دسترس گیمرها قرار داد که تغییرات گوناگونی را روی بازی اعمال کرد.

اکتیویژن می‌گوید که ترند نگه داشتن بازی کار دشواری است و آن‌ها می‌خواهد برای این کار تلاش کنند. فصل اول بازی دیابلو 4 دیروز در دسترس قرار گرفت و محتواهای مختلفی در دسترس گیمرها قرار گرفت. مثلا داستان جدید، سیاه‌چاله‌های گوناگون و آیتم‌های متفاوتی به بازی اضافه شده‌اند.

آیکون فیلم رزیدنت اویل ۳ Resident Evil 3
فیلم

رزیدنت اویل ۳

Resident Evil 3

تماشای فیلم رزیدنت ایول 3

منبع: GamesRadar

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×