6 سلاح تک تیرانداز برتر در پابجی موبایل

دشمنان را از راه دور تار و مار کنید

در بازی پابجی موبایل (PUBG Mobile) سلاح‌های تک‌تیرانداز برای بازیکنانی که به دقت تیراندازی خود اعتماد دارند و برای جنگ در فواصل دور مناسب هستند. با توضیحاتی که در ادامه می‌دهیم، مشخص می‌شود که کدام سلاح تک‌تیرانداز پابجی مناسب‌تر است. 

سلاح‌های تک‌تیرانداز به مدت طولانی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی‌های شوتر و تک‌تیراندازی بوده‌اند. در هر دو حالت TPP و FPP، تک‌تیراندازها با حذف حریفان،احساس رضایت را به بازیکنان منتقل می‌کنند. PUBG Mobile می‌داند که چقدر تک‌تیراندازها در این بازی مهم هستند. همچنین بازیکنان از صدایی که می‌شنوند و از خسارتی که به حریفان وارد می‌شود، می‌توانند احساس استفاده از یک تک‌تیرانداز واقعی را دریافت کنند.

طرفداران بازی پابجی موبایل می‌توانند ترسی که با شنیدن صدای قدرتمند تک‌تیرانداز در دوردست به وجود می‌آید، را درک کنند. آنها همچنین با پیدا کردن یک تک‌تیرانداز از جعبه‌های تامین کننده مهمات، خوشحال می‌شوند. با این حال، برخی از این سلاح‌ها به صورت تصادفی ایجاد می‌شوند و در کل بسیار عالی هستند. تک‌تیراندازها به دقت بازیکن بستگی دارند، یعنی با اینکه می‌توانند با یک شلیک به سر حریف، یک شخص را از بازی حذف کنند اما بازیکن نیز باید توانایی استفاده درست از آن را داشته باشد.

6- Win94

اسلحه Win94 در پابجی

تفنگ وین 94 (Win94) یکی از تک‌تیراندازهای محدودی است که به‌طور کامل برای نبرد در فواصل بلند طراحی نشده. البته این یکی از اسلحه‌های مبتدی در بازی است و استفاده از آن آسان است. تفنگ وین 94 (Win94) تنها تک‌تیرانداز در پابجی موبایل است که دارای دوربین بصری داخلی بوده و امکان نصب دوربین بصری دیگری بر روی آن وجود ندارد. دوربین بصری 2.7 بر روی تفنگ وین 94 در شرایط خاص کمک کننده است. این دوربین شاید بهترین گزینه برای نبرد در برابر دشمنان در فواصل بلند نباشد، اما در موقعیت‌هایی که فاصله حریف متوسط است، خوب عمل می‌کند. تفنگ وین 94 در نقشه میرامار به وفور یافت می‌شود.

 5- Mosin Nagant

سلاح Mosin Nagant

 

Mosin Nagant یکی از تک‌تیراندازهایی است که به تازگی به PUBG Mobile اضافه شده. این تفنگ مدت زیادی در دسترس بوده تا به خودش جایی در بازی اختصاص دهد. بسیاری از گیمرها صدای سنگین و قدیمی این تفنگ را دوست دارند و حتی برخی از آن‌ها فقط به خاطر  صدایش آن را حمل می‌کنند.

از زمان اضافه شدن موسین ناگانت به این بازی پیچیده، آن را به عنوان رقیبی برای کار98K در نظر گرفته‌اند. در بسیاری از این موارد، انتخاب بین این دو تفنگ به سلیقه بازیکن بستگی دارد. اما تک‌تیرانداز Kar98K به راحتی در نقشه قابل دسترسی و پیدا کردن است و در مقایسه با Mosin Nagant، بیشتر در دسترس است. با این حال، هنگامی که این گزینه در دسترس است، تک‌تیرانداز Kar98K همچنان تفنگ بسیار عالی‌ است که می‌توانید با خود حمل کنید.

4- Kar98K

سلاح Kar98K

تفنگ Kar98K در پابجی موبایل تاریخچه‌ای طولانی دارد. این یکی از اولین تک‌تیراندازها در PUBG بود و همچنان در میان گیمرها استفاده می‌شود. هنگامی که در مورد تک‌تیراندازها صحبت می‌شود، این تفنگ اغلب اولین تفنگی است که به ذهن می‌رسد؛ زیرا عملکرد بسیار خوبی دارد. هنگامی که سایلنسری بر روی این تفنگ نصب می‌شود، تقریباً غیرقابل مشاهده می‌شود. Kar98K معمولا به عنوان آسان‌ترین تک‌تیرانداز در نظر گرفته می‌شود. این تفنگ برای کسانی که برای اولین بار در حال تلاش برای تیراندازی هستند، یا کاربران جدید، بسیار مناسب است؛ همچنین در نبردهای در فواصل بلند، مانند تمام تک‌تیراندازها، بسیار خوب عمل می‌کند و در حالت‌های خاصی مانند نبرد تک‌تیراندازی، به عنوان تفنگ اصلی تعیین شده است.

3- M24

اسلحه M24 در پایجی موبایل

M24 یکی از تک‌تیراندازهای بسیار محبوب و قدرتمند در PUBG Mobile است. در گذشته، این تفنگ در پکیج‌های کمکی یافت می‌شد، درحالی که اکنون به صورت تصادفی در سراسر نقشه‌ها ظاهر می‌شود. این امر باعث می‌شود که گیمرها به راحتی به این تفنگ خطرناک که قابلیت نابود کردن کلاه ایمنی سطح دو را دارد، دسترسی پیدا کنند. M24 بهترین تک‌تیراندازی است که بدون نیاز به کمک‌های هوایی می‌توان آن را به دست آورد. این تفنگ با ترکیب آسیب  و سرعت گلوله بسیار بالا، از فاصله دور به راحتی می‌تواند به سلاح‌های محافظتی نفوذ کند. گیمرهایی که M24 را با یک دوربین بزرگ ترکیب کرده‌اند، می‌دانند که چه اندازه عملکرد این تفنگ عالی است. برای تک‌تیراندازان حرفه‌ای در بازی‌های دیگر، هنگام انتقال به PUBG، استفاده از M24 تقریباً همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. M24 به مدت طولانی به عنوان پادشاه تک‌تیراندازها شناخته شده است. قدرت نابودگرانه این تفنگ با یکی از ترسناک‌ترین صداها در تمام بازی همراه است. هر کسی که به مدتی PUBG بازی کرده باشد، می‌داند که صدای این تفنک چگونه است و هنگامی که این صدا در هوا می‌پیچد، با سرعت بیش‌تری به پناهگاه پناه می‌برند.

2- AWM

اسلحه AWM در پابجی گیم موبایل

AWM قادر به نفوذ شکافته از طریق سلاح‌های محافظتی سطح سه است و تقریباً همیشه باعث یک شلیک کشنده می‌شود. این تفنگ فقط در کمک‌های هوایی یافت می‌شود. این سلاح تخریبی به طور مطلق کشنده است و می‌تواند به راحتی مسیر یک بازی را تغییر دهد.

 1- Lynx AMR

سلاح Lynx AMR در پابجی موبایل

 Lynx AMR، جدیدترین تک‌تیرانداز و سلاح کمکی در پابجی موبایل و دارای قدرت نابودگرب بسیار زیادی است. این تفنگ در آسیب، نرخ شلیک و سرعت گلوله بر AWM غلبه می‌کند. نقطه قوت اصلی AMR این است که می‌تواند از بین برود، وسایل نقلیه را سوراخ کند و به حریفان آسیب برساند. این بدان معناست که دشمنان به سختی می‌توانند در جایی پناه بگیرند. این تفنگ می‌تواند با دو یا سه شلیک وسایل نقلیه را نابود کند اما نمی‌تواند از دیوارها و سنگ‌ها عبور کند. همچنین، تعداد گلوله‌های آن بسیار محدود است، بنابراین بازیکنان باید هر گلوله را با احتیاط مصرف کنند.

منبع: gamerant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×