قابلیت استوری برای کاربران نسخه پرمیوم تلگرام در دسترس قرار گرفت

تلگرام را می‌توان یکی از بهترین پیام‌رسان‌های حال حاضر دانست؛ برنامه‌ای که در اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای کاربران‌اش چیزی کم نمی‌گذارد. حال قابلیت استوری گذاشتن هم به تلگرام اضافه شده، اما صرفا محدود به دارندگان نسخه پرمیوم است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

امکان ندارد در دوران کنونی یک شرکت پیام‌رسان یا شبکه اجتماعی خاص خود را بسازد، اما قابلیت گذاشتن استوری را به آن اضافه نکند. عملا تمامی برنامه‌های محبوب این قابلیت را دارند که به مخاطب اجازه می‌دهد عکس و فیلم را در حالتی به اشتراک بگذارند که پس از 24 ساعت به صورت خودکار حذف شوند. تلگرام یکی از معدود برنامه‌های بود که به شکلی عجیبی دربرابر اضافه کردن این قابلیت مقاومت می‌کرد. اما حالا بالاخره این قابلیت را در دسترس قرار داده است. اما فعلا فقط کاربران پرمیوم می‌توانند استوری بگذارند؛ هرچند تمامی کاربران قادر به دیدن استوری‌ها هستند.

یکی از کاربران توییتر به نام @Bayrischmaster اولین بار متوجه در دسترس قرار گرفتن قابلیت استوری گذاشتن در تلگرام شد. اما نوشت که نمی‌داند چطور می‌توان استوری گذاشت. صفحه رسمی تلگرام در توییتر هم در پاسخ نوشت که قابلیت گذاشتن استوری در حال حاضر صرفا برای کاربران پرمیوم فعال شده است. هرچند به زودی در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: AndroidAuthority

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×