بازی کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chain Saw Massacre) حالت آفلاین نخواهد داشت
Gun Interactive، ناشر بازی کشتار با اره برقی در تگزاس (Texas Chain Saw Massacre)، اعلام کرده که این اثر حالت تکنفره یا آفلاین نخواهد داشت و در آن خبری از بات (Bot) نخواهد بود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.
در یک مصاحبه که اخیرا انجام شده، تیم توسعه بازی Texas Chain Saw Massacre اعلام کردند که هیچ باتی در اثر وجود نخواهد داشت و گیمرها نمیتوانند آن را به صورت آفلاین تجربه کنند. برخی از آثار مولتیپلیر (Multiplayer) پیشین استودیو سازنده دارای بات بودند که موجب میشد گیمرها بتوانند آنها را به صورت تکنفره هم تجربه کنند، اما در ساخته جدید استودیو Sumo Nottingham چنین قابلیتی وجود ندارد.
- 10 فیلم ترسناک تابستانی؛ وحشت در گرمترین روزهای سال
- 10 فیلم اکشن و ترسناک دست کم گرفته شده
- 7 کلیشه پرکاربرد و تکراری فیلمهای ترسناک
در بعضی از بازیها که تمرکز اصلی روی بخش چند نفره است، این امکان هم به افراد داده میشود که به صورت آفلاین دست به تجربه اثر بزنند. در این حالت باتهایی که توسط کامپیوتر کنترل میشوند، جایگزین اشخاصی میشوند که باید در نقش دشمن یا همتیمی قرار بگیرند. بسیاری از گیمرها هم از تجربه بازی با حضور باتها لذت میبرند. همچنین این قابلیت برای افرادی که به یک اینترنت پایدار با سرعت بالا دسترسی ندارند هم میتواند حائز اهمیت باشد.
با این وجود باید بگوییم که شرکت Gun Interactive اعلام کرده بازی Texas Chain Saw Massacre قابلیت آفلاین و بازی با باتها را نخواهد داشت. با توجه به ادعاهای منابع خبری، نظر میرسد سازندگان به خاطر احتمال بروز مشکل در زمانبندی بوده که تصمیم به عدم استفاده از بات در بازی گرفتهاند. این درسی بود که سازندگان در فرآیند ساخت بازی Friday the 13th: The Game گرفته بودند و در واقع فهمیدند که اضافه کردند باتها میتواند حسابی زمانبر بوده و چالشهای زیادی برایشان به وجود آورد. حالا که بازی Friday the 13th: The Game لایسنس خود را از دست داده و دیگر خبری از آن نیست، Gun Interactive تصمیم گرفته از موفقیتها و شکستهای پیشیناش برای توسعه بازی Texas Chain Saw Massacre استفاده کند.
سازندگان در یک بیانیه اعلام کردند که از همان ابتدا قصدشان این بوده که تا جای ممکن باعث پیشروفت در سبک Asymmetrical Horror دنیای بازیهای ویدیویی شوند. آنها تصور میکردند که اضافه کردن باتهای مبتنی بر هوش مصنوعی آنها را از رسیدن به این هدف بازمیدارد. چند سالی است که بازی Dead by Daylight نماد سبک Asymmetrical Horror در دنیای گیم به حساب میآید، اما تیم Gun Interactive قصد دارد ورق را برگرداند. بد نیست اشاره کنیم که سازندگان از این اثر به عنوان «یک تجربه PvP منحصربهفرد بر اساس جهان Texas Chain Saw Massacre» یاد میکنند.
با توجه به مشکلاتی که باعث شکست بازی Friday the 13th: The Game شده بود، باید به توسعهدهندگان حق بدهیم که بخواهند از تجارب خود برای پربار کردن پروژه و بهبود دادن آن استفاده کنند. مطمئنا جمع کردن کل حواس برای تمرکز روی بخش آنلاین و PvP در بازی The Texas Chainsaw Massacre توسط سازندگان، به آنها اجازه میدهد توجه بیشتری روی سیستم گیمپلی داشته باشند و در آن قسمت پیشرفتهایی را به وجود آورند. این اقدام باعث میشود ما در نهایت با یک اثر بهتر و خوشساختتر طرف باشیم. احتمالا سازندگان برای اضافه نکردن سیستم بتل پس (Battle Pass) هم با همین استدلال تصمیمگیری کردهاند. بتل پس از جمله سیستمهایی است که به کرات در بازیهای چند نفره مدرن میبینیم. با این وجود این خبر احتمالا برای طرفدارانی که نمیتوانند دائما به اینترنت متصل باشند یا علاقهای به آنلاین بازی کردن ندارند، خوشایند نیست.
منبع: GameRant