14 هزار متقلبِ کالاف دیوتی در 24 ساعت بن شدند

به نظر می‌رسد که سیستم ضد تقلب بازی کالاف دیوتی به مرور در حال بهتر شدن است و به روش‌های غیرمنتظره‌ای متقلب‌ها را هدف قرار می‌دهد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

صفحه رسمی کالاف دیوتی در یک پست جدید اعلام کرد که موج جدید بن حساب‌های کاربری توسط تیم پشتیبانی از بازی اخیرا باعث مسدود شدن اکانت هکرها، چیترها و سوء استفاده‌کننده‌ها شده است. بر اساس این اعلامیه در کم‌تر از 24 ساعت، بالغ بر 14 هزار نفر هدف قرار گرفته شده‌اند و حساب‌های کاربری‌شان بن شده است. بحث‌ها در فضای اینترنت به دنبال این مسدودیت‌ها نشان می‌دهد که این موج احتمالا به شکلی تاثیرگذار موتورهای چیتی نظیر InterWebz و EngineOwning را هدف قرار داده است.

سیستم ضد تقلب The Ricochet اغلب با رویکردی موثر و منحصربه‌فرد عمل می‌کند و دست به شناسایی کاربرانی می‌زند که از موتورهای تلقب فعال استفاده می‌کنند. به جای این که سیستم به محض پیدا کردن چیترها ارتباط آن‌ها را قطع کرده و حساب کاربری‌شان را مسدود کند، سعی می‌کند با اقداماتی متقابل باعث از بین رفتن تمام قابلیت‌هایی شود که با تقلب به دست آورده‌اند.

در واقع استراتژی جدید باعث می‌شود افراد متقلب نتوانند آسیبی بیش از اندازه به دیگر گیمرها وارد کنند، مانع از این می‌شود که آن‌ها بتوانند دید دیگر کاربران را مسدود کنند و حتی موجب خلع سلاح چیترها می‌شود. در این حالت متقلب‌ها دیگر نمی‌توانند مشکلی برای سایر گیمرها به وجود آورند.

14 هزار متقلب در 24 ساعت در کالاف دیوتی بن شدند

یکی از روش‌های نوآورانه هم قابلیت ایجاد توهم است که اخیرا معرفی شده و باعث می‌شود توجه چیترها در حین جمع‌آوری داده‌ها به اهداف غیرواقعی جلب شود. بر اساس ادعای اکتیویژن (Activision) این توهمات فقط توسط کسانی دیده می‌شوند که سیستم Ricochet آن‌ها را شناسایی می‌کند و این متقلب‌ها اهدافی غیرواقعی را در محیط مشاهده خواهند کرد. این ویژگی به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که از تقلب‌های بیش‌تر جلوگیری کنند و دست به شناسایی کاربرانی بزنند که رفتار مشکوکی از خود نشان می‌دهند.

این سیستم حتی در شناسایی چیت‌های سخت‌افزاری هم کاربردی است. در اوایل سال جاری میلادی بود که تیم کالاف دیوتی یک سخت‌افزار شناسایی ترد پارتی (Third-Party) را برای سیستم Ricochet معرفی کرد. به لطف آن حالا کاربرانی که از راه‌های سخت‌افزارمحور مثل Cronus ZEN و XIM استفاده می‌کنند، حالا شناسایی می‌شوند.

این چنین ویژگی‌هایی باعث می‌شود تیم توسعه سیستم Ricochet و کالاف دیوتی بتواند اطلاعات ارزشمندی را جمع‌آوری کرده و مورد بررسی قرار دهد تا در آینده قادر به توسعه یک سیستم ضد تقلب بهتر باشد. همچنین این اقدامات باعث می‌شود گیمرهای کم‌تری به سوی استفاده از چنین سیستم‌هایی کشیده شوند.

این جریان به اصلاح اقدامات ضد تقلب در برابر سوء استفاده‌های مداوم کمک می‌کند و مزیت غیرمنصفانه‌ای که چیترها برای مدت طولانی از آن برخوردار بوده‌اند، از بین می‌برد.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی موبایل

منبع: TechSpot

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×