تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage جلو افتاد

اگر از علاقمندان مجموعه اساسینز کرید هستید، خبر خوب برای‌تان این است که زودتر از آن چه انتظار داشتید می‌توانید بازی Assassin’s Creed Mirage را تجربه کنید. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

یوبی‌سافت (Ubisoft) تصمیم گرفته تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage را تغییر دهد و حالا این اثر موردانتظار در به جای 20 مهر، در تاریخ 13 مهر ماه (5 اکتبر) عرضه خواهد شد. معمولا وقتی حرف از تغییر تاریخ انتشار یک بازی به میان می‌آید، اکثر افراد انتظار دارند شاهد یک تاخیر در عرضه آن اثر باشند. اما این بار شاهد عکس این اتفاق برای بازی اساسینز کرید میراژ هستیم.

هرچه به تاریخ عرضه این بازی نزدیک‌تر می‌شوید، هیجان گیمرها برای آن بیش‌تر می‌شود. حالا که انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage جلوتر افتاده، گیمرها شوق بیش‌تری برای تجربه آن دارند. نسخه‌های اخیر فرنچایز اساسینز کرید همگی دارای محیطی جهان‌باز (Open World) بوده‌اند و تمرکز زیادی روی المان‌های نقش‌آفرینی (RPG) داشته‌اند. اما به نظر می‌رسد یوبی‌سافت قرار است با نسخه جدید، مجموعه را به ریشه‌های‌اش بازگرداند. در واقع این بازی قرار است شباهت زیادی به دو نسخه اول فرنچایز داشته باشد.

از آن جایی که تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage جلو افتاده است، طرفداران زودتر می‌توانند متوجه شوند که این اثر قادر به برآورده کردن انتظارات‌شان هست یا نه. هم‌زمان با اعلام این خبر، یوبی‌سافت گفت که این بازی به اصطلاح گولد (Gold) شده یا به عبارت دیگر فرآیند ساخت‌اش به پایان رسیده و آماده عرضه به فروشگاه‌ها است. احتمال دارد جلو افتادن تاریخ عرضه به خاطر گولد شدن زودتر از انتظار این اثر باشد. شاید هم یوبی‌سافت صرفا قصد دارد بین عرضه بازی اساسینز کرید میراژ و انتشار چند بازی بزرگ در ماه اکتبر فاصله بیدازد.

آیکون فیلم فرقه ی قاتلین Assassin's Creed
فیلم

فرقه ی قاتلین

Assassin’s Creed

تماشای فیلم فرقه قاتلین

تاریخ عرضه بازی Assassin’s Creed Mirage

تاریخ عرضه بازی Assassin's Creed Mirage جلو افتاد

ماه اکتبر در صنعت بازی‌های ویدیویی یکی از شوکه‌کننده‌ترین ماه‌ها به حساب می‌آید؛ چرا که معمولا شرکت‌ها آثار جذابی را به شکلی غیرمنتظره در این ماه معرفی یا عرضه می‌کنند. این امر در خصوص سال جاری هم صدق می‌کند. در این ماه قرار است بازی‌های Super Mario Bros. Wonder و Spider-Man 2 هم عرضه شوند که احتمالا به برخی از پرفروش‌ترین آثار سال تبدیل خواهند شد. احتمال می‌رود به همین دلیل یوبی‌سافت می‌خواهد کمی زودتر نسخه جدید از فرنچایز Assassin’s Creed را روانه بازار کند. با این که در نیمه اول ماه اکتبر هم شاهد عرضه عناوین مختلفی خواهیم بود، اما این بازه بین انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage و دو اثر ذکر شده، به ساخته‌ی یوبی‌سافت فرصت بیش‌تری برای عرض اندام می‌دهد.

بازی‌های Detective Pikachu Returns و Forza Motorsport تقریبا هم‌زمان با بازی اساسینز کرید میراژ عرضه خواهند شد، اما آن‌ها نسبت به بازی‌های Super Mario Bros. Wonder و Spider-Man 2 یک تهدید جدی برای اثر ساخته شده توسط یوبی‌سافت به حساب نمی‌آیند. به هر حال باید صبر کنیم تا ببینیم سازندگان در بازگشت به ریشه‌های فرنچایز چه عملکردی داشته‌اند و بالاخره می‌توانند طرفداران قدیمی را پس از سال‌ها راضی کنند یا نه.

بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 13 مهر ماه روی ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد.

منبع: GameRant

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×