بازی GTA 6 در آبان ماه معرفی می‌شود؟

اخیرا اطلاعاتی به بیرون درز کرده که باعث شده گمانه‌زنی‌هایی درباره معرفی احتمالی بازی GTA 6 در آبان ماه (اکتبر) به وجود آید. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

به تازگی یک فایل صوتی جدید در فضای اینترنت دست به دست می‌شود که بحث‌های زیادی را به راه انداخته است. در واقع بر اساس این اطلاعات به نظر می‌رسد ممکن است بازی جی تی ای 6 در روز 1 آبان ماه (23 اکتبر) معرفی شود. البته در این اطلاعات سال انتشار ذکر نشده و ممکن است این تاریخ مربوط به سال آینده باشد.

البته این احتمال هم وجود دارد که این فایل صوتی کلا فیک باشد و ادعاهای صحیحی را بیان نکند. گفته می‌شود وویس منتشر شده مربوط به استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، است؛ شرکتی وظیفه تولید فرنچایز GTA را برعهده دارد.

برخی از کاربران می‌گویند شاید این فایل صوتی توسط هوش مصنوعی ساخته شده باشد. اما از آن جایی که این وویس اطلاعات مهمی را درباره آینده بازی جی تی ای 6 ارائه می‌دهد، نمی‌توان بدون توجه از کنار آن گذشت. این فایل صوتی اولین بار توسط حساب کاربری GTA 6 SPAM در پلتفرم X به اشتراک گذاشته شد.

از آن جایی که به نظر می‌رسد این وویس حالا حذف شده است، ما متن آن را در این جا برای‌تان آورده‌ایم. در این پیام صوتی محرمانه استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two Interactive، می‌گوید: «برنامه‌های نسخه بعدی Grand Theft Auto چیده شده و انتظار داریم که Rockstar Games که یکی از لیبل‌های ماست، بازی جدیدش رو تو سال مالی 2025 عرضه کنه. امم، البته که این بازی قراره نسخه جدید Grand Theft Auto باشه که تو سال مالی 2025 منتشر میشه. امم، بخوام دقیق بگم راستش 24ام اکتبر.»

او در بخش دوم وویس می‌گوید: «و امم، انتظار میره معرفی خیلی زود تو همین 23ام اکتبر از سمت راکستار انجام بشه. راستش ما انتظار داریم از بین تعداد زیادی بازی که قراره تو سال مالی 2025 عرضه کنیم نسخه جدید Grand Theft Auto درصد بالای درآمد خالص 8 میلیارد دلاری رو برامون به ارمغان بیاره. بنابراین خوشبختانه همه چیز داره طبق برنامه پیش میره و استراتژی‌مون برای نسخه ششم همون به همون شکلیه که انتظارش رو داشتیم. و بله، این تموم چیزیه که من می‌تونم از جانب خودم بگم.»

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵: رول پلی - شادی فاکس GTA V Role play Stream by Shadifox
سریال

استریم جی تی ای ۵: رول پلی – شادی فاکس

GTA V Role play Stream by Shadifox

تماشای استریم جی تی ای : رول پلی

چرا برخی گیمرها به صحت این فایل صوتی شک دارند؟

بازی GTA 6 در آبان ماه معرفی می‌شود؟

همان‌طور که حساب کاربری Gaming Detective هم در پلتفرم ایکس اشاره کرده، احتمال این که مدیرعامل یک شرکت بزرگ مثل Take-Two بخواهد در یک مکالمه غیر حضوری حتی به صورت محرمانه درباره تاریخ عرضه یا معرفی اثر بزرگی مثل بازی GTA 6 صحبت کند، بسیار پایین است و احتمال می‌رود این وویس توسط هوش مصنوعی ساخته شده باشد. ما در ادامه به دیگر دلایلی که باعث می‌شود به صحت این فایل صوتی مشکوک شویم، اشاره می‌کنیم.

  • تکنولوژی تولید فایل صوتی توسط هوش مصنوعی: امروزه می‌توان از AI برای ساخت فایل صوتی با صدای هر کسی استفاده کرد. پس شاید از این تکنولوژی برای ساخت وویسی با صدای استراوس زلنیک استفاده شده باشد.
  • تلفظ واژه VI: در این فایل صوتی عجیب‌ترین چیز این است که استراوس زلنیک واژه VI را به صورت “وی-آی” تلفظ می‌کند. این احتمالا به این دلیل بوده که هوش مصنوعی متن را به اشتباه به این شکل خوانده است.
  • تاریخ معرفی و عرضه بازی GTA 6: در این وویس می‌شنویم که گفته می‌شود بازی قرار است در روز 1 آبان ماه توسط راکستار معرفی شده و در تاریخ 2 آبان ماه منتشر شود. این ادعا از آن جهتی عجیب است که سابقه ندارد استودیو راکستار گیمز اثری را رونمایی کرده و در روز بعد آن را عرضه کند.

به هر حال باید صبر کنیم تا در آینده اخبار جدیدی درباره بازی جی تی ای 6 منتشر شود تا ببینیم این ادعاها تایید می‌شوند یا نه.

منبع: GameEmress

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×