نتفلیکس از انیمه تازه ویچر رونمایی کرد

نتفلیکس با انتشار یک تیزر، انیمه The Witcher: Sirens of the Deep را که اثری جدید از فرنچایز ویچر است، معرفی کرد. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

انیمه The Witcher: Sirens of the Deep اثر جدیدی بر اساس فرنچایز ویچر است که به تازگی معرفی شده و قرار است از نتفلیکس پخش شود. روز جمعه نتفلیکس در Geeked Week خبرهای مهمی را برای طرفداران The Witcher به اشتراک گذاشت. در این برنامه اولین تیزر از انیمه The Witcher: Sirens of the Deep منتشر شد. در این اثر ما شاهد حضور شخصیت اصلی داستان، یعنی گرالت از ریویا هستیم. گرالت یک شکارچی جهش‌یافته هیولا است که اجیر شده تا در خصوص یک سری قتل در یک روستای حاشیه‌ای تحقیق کند. این بررسی‌ها او را به یک نزاع چند صد ساله میان انسان‌ها و موجودات انسان‌نمای ساکن در آب می‌کشاند.

در انیمه The Witcher: Sirens of the Deep، پروژه جدید نتفلیکس، داگ کوکل که نقش صداپیشه گرالت از ریویا در بازی The Witcher 3: Wild Hunt را برعهده داشت، صداپیشگی در نقش گرگ سفید را عهده‌دار است. آنیا چالوترا و جوئی بیتی هم کار صداپیشگی کاراکترهایی که نقش‌شان را در سریال ویچر بازی می‌کردند، یعنی ینفر از ونگربرگ و جسکیر انجام خواهند داد. صداپیشه جدید در این انیمه کریستین رن است که وظیفه صداپیشگی در نقش کاراکتر جدیدی به نام اسی داون را برعهده دارد. فیلم‌نامه این اثر توسط مایک اوستروفسکی و رای بنیامین، نویسندگان سریال ویچر، نوشته شده است و کارگردانی آن را هم کانگ هی چول استوری‌برد آرتیست انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf برعهده دارد.

به خاطر محبوبیت زیاد سریال اسپین‌آف‌های دیگری هم بر اساس این فرنچایز ساخته شده‌اند. یکی از آن‌ها انیمه The Witcher: Nightmare of the Wolf بود که در سال 2021 پخش شد و به ماجراهای وزمیر پرداخت و مخاطب‌ها را با پیش‌زمینه داستانی این شخصیت آشنا کرد. علاوه بر این، گزارشات حاکی از این هستند که برنامه‌هایی برای ساخت یک سریال انیمیشنی مجزا و خانوادگی هم وجود دارد. یکی دیگر از اسپین‌آف‌های پخش شده مینی‌سریال The Witcher: Blood Origin بوده که میشل یه‌اوه در آن نقش‌آفرینی کرده است. این اثر در واقع پیش‌درآمدی بر سریال اصلی به حساب می‌آید و اتفاقات آن به 1200 سال پیش از وقایع سریال ویچر بازمی‌گردد. دولف لاندگرن هم گفته می‌شود قرار است در یک اسپین‌آف لایو اکشن دیگر از این فرنچایز حضور داشته باشد.

سریال ویچر با یک گرالت جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد

نتفلیکس انیمه The Witcher: Sirens of the Deep را معرفی کرد

در این میان هنری کویل هم بعد از سه فصل دیگر قرار نیست در نقش گرالت در سریال ویچر نقش‌آفرینی کند. با این حال پیش‌تر اعلام شد که فصل چهارم سریال قرار است با بازی لیام همسورث در این نقش توسط نتفلیکس پخش شود. گفته می‌شود تغییر بازیگر در اکتبر 2022 نهایی شده است. با این که طرفداران نسبت به تغییر بازیگر نقش گرالت پس از سه فصل حسابی نگران هستند، تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه تلویزیونی اطمینان خاطر داده‌اند که این گذار بدون مشکل رخ خواهد داد. همچنین گفته شده که داستان به شکلی روایت خواهد شد که تغییر بازیگر را منطقی‌تر جلوه دهد.

تومک باگینسکی، تهیه‌کننده اجرایی سریال ویچر، در گفتگو با رسانه Yahoo UK گفت: «نمی‌خوام خیلی احساساتی بشم، اما همراهی با هنری کویل تو این سریال یه ماجراجویی عالی بود و ما دلمون واسش تنگ میشه. اما با این وجود ما یه برنامه خیلی خیلی خوب واسه معرفی گرالت جدید و رونمایی از لیام تو این نقش داریم. این اتفاق از نظر داستانی هم دقیق هستش. این قضیه خیلی به چیزی که تو کتاب روایت شده نزدیکه و فکر می‌کنم این تغییر کاملا بدون مشکل رخ میده… یه گرالت جدید تو راهه، قراره یه چهره جدید از این کاراکتر ببینیم و فکر می‌کنم این اتفاق خیلی خیلی هیجان‌انگیزه.»

قابل ذکر است که هنوز خبری از تاریخ پخش سریال ویچر از نتفلیکس نیست. همچنین هنوز تاریخی برای پخش انیمه The Witcher: Sirens of the Deep مشخص نشده است.

منبع: CBR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماشای رایگان ×