بازی Marvel’s Wolverine و بازی جدید Bend Studio احتمالا به ترتیب در سال 2024 و 2025 منتشر می‌شوند

بازی Marvel’s Wolverine یکی از مورد انتظارترین بازی‌های در دست ساخت است و طرفداران Bend Studio هم بی‌صبرانه انتظار بازی جدید این استودیو را می‌کشند. حال به نظر می‌رسد این دو بازی قرار است طی دو سال آینده روانه بازار شوند. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

حالا که بازی بسیار موفق Marvel’s Spider-Man 2 راهی بازار شده و توانسته به رکورد سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن تبدیل شود، استودیو اینسامنیاک به سختی خود را با ساخت بازی Marvel’s Wolverine مشغول کرده است.

این بازی اولین بار در سپتامبر 2021 در رویداد پلی استیشن به نمایش درآمد و ریان شنیدر، مدیر بخش ارتباطات استودیو و استراتژی فرنچایز، از اینسامنیاک در یک بیانیه در خصوص آن صحبت‌هایی را مطرح کرد. ما این گفته‌ها را در ادامه آورده‌ایم:

«زمانی که روی بازی Marvel’s Spider-Man کار می‌کردیم، برخی اوقات همه‌ی ما – اینسامنیاک، Sony Interactive Entertainment و مارول – با هم درباره آینده‌مان کنار هم پس از مرد عنکبوتی ایده‌پردازی می‌کردیم. حتی در همان گفتگوهای اولیه، نام وولورین بارها آورده شد و ما دوست داشتیم روی این شخصیت کار کنیم. چند سال بعد ما تصمیم گرفتیم به سراغ Sony Interactive Entertainment و مارول برویم و رسما درباره یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 با حضور این جهش‌یافته صحبت کنیم.»

در آن زمان شنیدر گفته بود که ساخت بازی Marvel’s Wolverine با رهبری بریان هورتون (کارگردان بخش خلاقیت) و کمرون کریستین (کارگردان بازی) هدایت می‌شود. این دو پیش‌تر روی توسعه بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales کار کرده‌اند.

بازی Marvel’s Wolverine و بازی جدید Bend Studio احتمالا به ترتیب در سال 2024 و 2025 منتشر می‌شوند

فعلا به صورت رسمی اطلاعات دیگر از بازی Marvel’s Wolverine به اشتراک گذاشته نشده و تنها چیزی که می‌دانیم این است که اتفاقات این بازی در همان جهان بازی‌های مرد عنکبوتی جریان دارند. در نتیجه می‌توان انتظار کراس‌اوور این بازی‌ها را داشت. جف گراب در اوایل سال جاری میلادی بود که شایعاتی را درباره این بازی به اشتراک گذاشت. او اظهار کرد که این اثر قرار است یک بازی خطی با درجه سنی بزرگسال باشد و احتمالا در پاییز 2024 روانه بازار می‌شود.

پروفایل ArtStation هانگ نگوی، کانسپت آرتیست بازی Marvel’s Wolverine، هم به عرضه این بازی در سال 2024 اشاره دارد. البته تاریخ عرضه بازی‌های ویدیویی چیز ثابتی نیست و احتمال دارد این اثر با تاخیر مواجه شود. به هر حال اینسامنیاک نشان داده که می‌تواند آثار AAA باکیفیتی بسازد و احتمالا بازی وولورین هم از این قائده مستثنی نخواهد بود.

شاید نکته جالب‌تر این باشد که پروفایل نگوی به بازی بعدی Bend Studio هم اشاره دارد و به نظر می‌رسد این اثر در سال 2025 منتشر خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید این استودیو قصد داشت دنباله‌ای برای بازی Days Gone بسازد، اما متاسفانه سونی به این درخواست چراغ سبز نشان نداد. پس از آن افراد ارشدی که پیش‌تر روی این بازی کار کرده بودند اظهار کردند که علی‌رغم فروش خوب این اثر، ساخته‌ی Bend Studio نتوانسته بازخوردهایی مطابق با استانداردهای سونی به دست آورد.

این استودیو مدتی روی نسخه چند نفره The Last of Us کار می‌کرد و سپس سونی اجازه کار روی پروژه‌ای دیگر را به این تیم بازی‌سازی داد. در ژوئن 2022 آن‌ها اعلام کردند که روی یک IP جدید با سیستم‌های جهان‌باز Days Gone کار می‌کنند؛ اثری که دارای بخش چند نفره هم خواهد بود.

منبع: wccftech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×