10 بازی که پایین‌ترین نمرات را در سال 2023 کسب کردند

امسال بازی‌های ناامیدکننده زیادی روانه بازار شدند و ما قرار است در این مطلب 10 مورد از آن‌ها که پایین‌ترین نمرات را در سایت متاکریتیک کسب کرده‌اند، به شما معرفی کنیم. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

سایت متاکریتیک لیستی از 10 بازی که در سال 2023 پایین‌ترین نمرات را به خود اخصاص داده‌اند، منتشر کرده است که در صدر این لیست نام بازی The Lord of the Rings: Gollum به چشم می‌خورد. با این که امسال شاهد عرضه بازی‌های جذاب و ریمیک‌های فوق‌العاده‌ای بوده‌ایم و دنباله‌های بسیار خوبی برای فرنچایزهای محبوب منتشر شدند، اما آثار ناموفق و ناامیدکننده متعددی هم در دسترس قرار گرفتند. متاکریتیک که یک منبع برای دیدن واکنش منتقدان به آثار مختلف است، حالا با توجه به داده‌هایی که در اختیار دارد لیستی را منتشر کرده که نشان می‌دهد کدام بازی‌ها کم‌ترین نمرات را دریافت کرده‌اند.

منتقدان همیشه نقدهای خود را درباره بازی‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها و آلبوم‌های موسیقی منتشر می‌کنند و نمرات منتقدها و رسانه‌های مختلف در سایت متاکرتیک گردآوری می‌شود تا در نهایت میانگین آن‌ها نشان‌دهنده نظر کلی منتقدان نسبت به یک اثر باشد. این سایت هر ساله لیستی از بدترین بازی‌های سال را منتشر می‌کند. امسال هم لیستی از سوی متاکریتیک منتشر شده که در آن می‌توانیم ببینیم کدام آثار ناامیدکننده‌ترین عملکرد را در سال 2023 داشته‌اند.

با توجه به این لیست، بازی The Lord of the Rings: Gollum پایین‌ترین نمرات را از سوی منتقدها دریافت کرده است؛ اثری که به خاطر استفاده از IP ارباب حلقه و در نهایت ارائه کیفیتی بسیار بد و عملکردی افتضاح حسابی مورد انتقاد قرار گرفت. این بازی یک اثر اکشن ماجراجویی بود که اجازه می‌داد گیمرها در نقش شخصیت اسمیگل (گالوم) قرار بگیرند و در سرزمین میانه ماجراجویی خود را آغاز کنند. اما بازی گالوم به خاطر عملکرد فاجعه‌ای که داشت نقدهای منفی فراوانی دریافت کرد و همین حالا هم روی پلی استیشن 5 با میانگین نمرات 34 از 100 به عنوان بدترین بازی سال در نظر گرفته شده است. از این بازی به عنوان اثری فاجعه‌بار یاد شده که بسیار خسته‌کننده است و هیچ روحی ندارد. در نهایت این اثر اصلا نمی‌تواند گیمرها و طرفداران دنیای خیالی تالکین را راضی کند و قادر نیست در حد و اندازه انتظارات ظاهر شود.

آیکون سریال استریم ماینکرفت - ملینا بلیک Minecraft Stream by Melina Beleyk
سریال

استریم ماینکرفت – ملینا بلیک

Minecraft Stream by Melina Beleyk

تماشای سریال استریم ماینکرفت

10 بازی که پایین‌ترین نمرات را در سال 2023 در متاکریتیک کسب کردند

10 بازی که پایین‌ترین نمرات را در سال 2023 کسب کردند

  1. بازی The Lord of the Rings: Gollum (روی پلی استیشن 5 با نمره 34)
  2. بازی Flashback 2 (روی پی سی با نمره 35)
  3. بازی Greyhill Incident (روی پی سی با نمره 38)
  4. بازی Quantum Error (روی پلی استیشن 5 با نمره 41)
  5. بازی Testament: The Order of High Human (روی پی سی با نمره 41)
  6. بازی Crime Boss: Rockay City (روی پلی استیشن 5 با نمره 43)
  7. بازی Hellboy: Web of Wyrd (روی پلی استیشن 5 با نمره 46)
  8. بازی Gangs of Sherwood (روی پی سی با نمره 47)
  9. بازی Loop8: Summer Of Gods (روی نینتندو سوییچ با نمره 49)
  10. بازی Gargoyles Remastered (روی نینتندو سوییچ با نمره 49)

پشت سر بازی The Lord of the Rings: Gollum، نام بازی Flashback 2 با نمره 35 از 100 روی پی سی دیده می‌شود. با این که نسخه اول این مجموعه یک اثر انقلابی در تاریخ صنعت گیم محسوب می‌شود و برای گیمرها یک اثر نوستالژیک به حساب می‌آید، اما دنباله‌اش اصلا نتوانسته نظر گیمرها را جلب کند. این بازی به خاطر عملکرد اجرایی ضعیف‌اش مورد انتقاد قرار گرفته و گفته می‌شود که باگ‌های فراوان آن موجب شده تجربه کاربر از گیم‌پلی خراب شود. همین موضوع هم باعث شده که بازی فلش‌بک 2 در رتبه دوم لیست قرار بگیرد. بازی Greyhill Incident نیز با نمره 38 از 100 روی پی سی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. منتقدان این بازی را از جنبه‌های مختلف مورد انتقاد قرار دادند. مثلا عملکرد ضعیف در بخش داستان‌سرایی، صداگذاری بد برای شخصیت‌ها، عملکرد نامناسب در بخش مخفی‌کاری گیم‌پلی، محیطی که اصلا جذاب نیست و باگ‌های متعدد از جمله مواردی هستند که در نقدها به عنوان مشکلات این بازی مورد توجه قرار گرفته‌اند. از دیگر آثاری که در این لیست قرار گرفته‌اند می‌توان به Quantum Error، Testament: The Order of High Human، Crime Boss: Rockay City، Hellboy: Web of Wyrd، Gangs of Sherwood، Loop8: Summer Of Gods و Gargoyles Remastered اشاره کرد.

بازی The Walking Dead: Destinies هم اگرچه رسما در این لیست قرار نگرفته، اما قطعا یکی از بدترین‌های 2023 بوده است. این اثر قرار بود ما را با روایتی جذاب به دنیای مردگان متحرک ببرد، اما به خاطر عملکرد بسیار بدش نقدهای منفی زیادی دریافت کرد و گیمرها در شبکه‌های اجتماعی حسابی به آن تاختند. یکی دیگر از بازی‌هایی که می‌تواند به عنوان بدترین بازی سال در نظر گرفته شود، بازی The Day Before است. این اثر هم از طرف کاربران روی پلتفرم‌های مختلف شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. هرچند باید ذکر کنیم که متاکریتیک فقط بازی‌هایی را در نظر می‌گیرد که حداقل 7 نقد حرفه‌ای درباره‌شان نوشته شده باشد. به همین دلیل هم برخی از بازی‌های دیگر هم که عملکرد بدی داشته‌اند، در این لیست مورد توجه قرار نگرفته‌اند.

این بود لیست 10 بازی با پایین‌ترین نمرات در سال 2023. نظر شما درباره این آثار چیست؟ کدام بازی برای شما ناامیدکننده‌ترین اثر سال محسوب می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

آیکون سریال استریم فرار از اتاق پشتی - ابوالفضل ایکس مستر Hide in The Backrooms Nextbots Stream by Abolfazl X Master
سریال

استریم فرار از اتاق پشتی – ابوالفضل ایکس مستر

Hide in The Backrooms Nextbots Stream by Abolfazl X Master

تماشای سریال استریم فرار از اتاق پشتی

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×