شایعه: اسم رمز یکی از بازی‌های نینتندو لو رفت

به تازگی اسم رمز یک بازی معرفی نشده از نینتندو لو رفته است. اسمی که مرتبط با یک غذا و مهمانی است و می‌تواند بر اساس آن حدس زد که با چه اثری طرف خواهیم بود. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

اخیرا اسم رمز یک بازی معرفی نشده از نینتندو در فضای مجازی مطرح شده است؛ ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته نام رمز Banquet را برای بازی جدید خود انتخاب کند. فعلا این طور به نظر می‌رسد که امسال قرار نیست برای نینتندو سال شلوغی باشد، به همین دلیل هم حتی انتشار شایعات درباره عرضه یک بازی جدید طرفداران را امیدوار کرده و به وجد می‌آورد.

بازی‌های قبلی نینتندو نظیر Kirby، Mario Party یا حتی برخی از اسپین‌آف‌های Pokemon اسم رمزی مرتبط با غذا داشتند. هرچند برخی از آن‌ها هم مثل Kirby and the Forgotten Land، یکی از بهترین بازی‌های کوآپ کربی، نام رمزی مثل Balloon15 داشتند که بی‌ارتباط با این موضوع بود. نکته دیگری که نشان می دهند احتمالا این اثر ارتباطی با مجموعه Kirby ندارد، این است که نینتندو در حال توسعه این بازی است و ما می‌دانیم که آثار این فرنچایز معمولا توسط استودیو HAL Laboratories ساخته می‌شوند و نینتندو در خصوص آن‌ها نقش ناشر را دارد. بازی Super Mario Party یک اسم رمز بسیار مشابه داشت و Buffet نامیده شده بود. این که Banquet در واقع همان Super Mario Party 2 باشد کاملا با عقل جور درمی‌آید. دیگر بازی‌های نینتندو مثل اسپین‌آف‌های اخیر پوکمون توسط استودیو Creatures توسعه داده شده‌اند و آن‌ها هم اسم رمزشان مرتبط با غذا بوده است؛ مثلا Bakery اسم رمز بازی Detective Pikachu بوده و Cornet هم به عنوان اسم رمز بازی Detective Pikachu Returns مشخص شده بود.

در روز 6 می بود که یک لیکر معتبر به نام Midori در پلتفرم X پستی منتشر کرد و گفت که یک بازی با اسم رمز Banquet توسط نینتندو در دست ساخت قرار دارد. Midori در بحث لو دادن اطلاعات صحیح سابقه خوبی دارد و کسی است که خبرهای ریمیک بازی Persona 1 را در کنار چندین اثر دیگر منتشر کرده بود. این اسم رمز و این که بازی توسط نینتندو در دست ساخت قرار دارد، تنها اطلاعاتی هستند که فعلا Midori با مخاطب‌ها به اشتراک گذاشته است. همین موضوع هم باعث شده که گیمرها در فضای مجازی درباره این که ساخته بعدی این شرکت چه اثری خواهد بود، بحث‌های مختلفی را شکل دهند.

آیکون فیلم برادران سوپر ماریو The Super Mario Bros. Movie
فیلم

برادران سوپر ماریو

The Super Mario Bros. Movie

تماشای انیمیشن برادران سوپر ماریو

اشاره به اسم رمز Banquet توسط یکی از لیکرهای معروف

شایعه: اسم رمز یک بازی معرفی نشده از نینتندو لو رفت

Midori بدون شک یکی از معتبرترین لیکرهای Sega است که روی پلتفرم ایکس فعالیت می‌کند. او پیش‌تر اطلاعات مربوط به آثار سگا نظیر این که Sonic قرار است امسال اسپین‌آفی شبیه Fall Guys دریافت کند و این که باید منتظر به‌روزرسانی‌هایی مربوط به Persona باشیم را لیک کرده است. این لیکر به چندین بازی دیگر هم که ممکن است راهی کنسول نینتندو شوند اشاره کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به نسخه جدید Jet Set Radio، Crazy Taxi، Golden Axe، Streets of Rage و Shinobi اشاره کرد.

اگر چه Midori سابقه خوبی در این زمینه دارد، اما همیشه باید با دید تردید به شایعات نگاه کرد. قطعا همه ما امیدوار هستیم که شاهد عرضه یک بازی جدید از سوی نینتندو باشیم، اما جدی گرفتن شایعات ممکن است در نهایت به ناامیدی‌مان ختم شود. کسانی که عرضه یک بازی AAA با محوریت سوپرمن توسط پلی استیشن را جدی گرفته بودند احتمالا کاملا این موضوع را درک می‌کنند.

یکی دیگر از خبرهای مرتبط این است که نسخه جدید Nintendo World Championships 1990 هم احتمالا در دست ساخت قرار دارد. یک کاربر دیگر در پلتفرم ایکس با نام Stealth40k اطلاعاتی را درباره ثبت رده سنی ESRB برای Nintendo World Championships: NES Edition به اشتراک گذاشته است. درست مثل دیگر خبرهای لو رفته اخیر درباره نینتندو، طرفداران نمی‌توانند مطمئن باشند که این اثر هم چه چیزی برای ارائه خواهد داشت. در واقع در حال حاضر گیمرها فقط درباره آینده آثار نینتندو گمانه‌زنی می‌کنند و هنوز هیچ چیزی نیست که بتوان با اطمینان درباره بازی‌های بعدی این شرکت گفت.

این بود خبر لو رفتن اسم رمز یکی از بازی‌های معرفی نشده نینتندو. نظر شما درباره آثار این شرکت چیست؟ دوست دارید زودتر شاهد عرضه کدام بازی توسط این کمپانی باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameRant

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×