بهترین مود‌های انیمه‌ای ماینکرافت در سال ۲۰۲۴

آیا تا به حال رویای تجربه ماجراجویی‌های مورد علاقه‌تان از دنیای انیمه را در جهان ماینکرافت داشته‌اید؟ خودتان را آماده کنید، چرا که سال 2024 سالی پر از مودهای انیمه فوق‌العاده بوده است! مودهای انیمه یکی از محبوب‌ترین انواع مودها در Minecraft هستند. صدها مود انیمه برای Minecraft در سایت‌هایی مانند Curseforge و Nexusmods منتشر شده است و هزاران مورد دیگر در Reddit و سرورهای Discord موجود است. این تنوع زیاد، انتخاب بهترین مودها را به یک چالش بزرگ تبدیل می‌کند! در این مقاله، سعی کرده‌ایم تا بهترین مودهای انیمه برای Minecraft در سال 2024 را جمع‌آوری کنیم. همراه مجله مایکت باشید.

Pixelmon .5

مودهای انیمه‌ای ماینکرافت

یکی از مودهای مشهور Minecraft که نیازی به معرفی اضافی ندارد، Pixelmon است. این مود بازی را به یک تجربه RPG با حال و هوای جهان  پوکمون تبدیل می‌کند.با نصب Pixelmon، می‌توانید پوکمون‌ها را شکار کرده و پرورش دهید، برای سایر مربیان و دوستان خود چالش‌های هیجان‌انگیز ایجاد کنید، یا با دیگر بازیکنان و NPCها پوکمون‌ها را معامله کنید تا کلکسیون پوکمون خود را کامل کنید. توسعه‌دهندگان Pixelmon تلاش کرده‌اند تا مکانیک‌های بازی‌های پوکمون را با دقت بالا پیاده‌سازی کنند، شما همین حالا Pixelmon را دانلود کنید و از تجربه‌ای جذاب و جدید در Minecraft لذت ببرید!

آیکون بازی Minecraft

Minecraft

حجم:۶۸۰.۷ مگابایت

دانلود بازی ماینکرافت

Naruto ShinobiCraft .4

مودهای انیمه‌ای ماینکرافت

Naruto ShinobiCraf بر اساس انیمه و مانگای محبوب Naruto ساخته شده است و آیتم‌های تزیینی، شخصیت‌های انیمه، و بیش از 100 جوتسای سفارشی را به بازی اضافه می‌کند که مبارزات در Minecraft را به طرز فوق‌العاده‌ای هیجان‌انگیز می‌کند! به علاوه، Naruto ShinobiCraft به‌طور منظم با توجه به مانگای در حال انتشار Boruto به‌روزرسانی می‌شود.برای شروع ماجراجویی خود در Naruto ShinobiCraft، کافی است یک کونای و یک شوری‌کین بسازید تا اولین رتبه شینوبی را کسب کنید.

Waifucraft .3

مودهای انیمه‌ای ماینکرافت

این مود شخصیت‌های زن از انیمه‌ها، مانگاها، بازی‌های ویدیویی و رسانه‌های دیگر را به Minecraft اضافه می‌کند و تجربه‌ای بسیار هیجان‌انگیزتر را در اختیار بازیکنان طرفدار دنیای انیمه‌ای قرار می‌دهد! این خانم‌ها به شما در مبارزه تک نفره کمک می‌کنند، هدایا را با کمال میل قبول می‌کنند (آن‌ها عاشق TNT هستند) و در هنگام کاوش در غارها از شما در برابر هیولاها محافظت می‌کنند. توسعه‌دهنده Waifucraft، به‌طور منظم این مود را به‌روزرسانی می‌کند. می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی به سازنده این مود یعنی SeaApples پیغام بفرستید و نظرات خود را درباره آنچه می‌خواهید در به‌روزسانی‌های آینده ببینید، با او در میان بگذارید.

Bleach Awaken .2

مودهای انیمه‌ای ماینکرافت

این مود بازسازی شده از مود افسانه‌ای Bleach Awaken است که Minecraft را به یک میدان نبرد بزرگ و پرهیجان تبدیل می‌کند. با استفاده از Bleach-Awaken، گیمرها می‌توانند از مهارت‌ها، سلاح‌ها، نژادها و دشمنانی که از سری انیمه Bleach الهام گرفته شده‌اند، لذت ببرند. با این حال، توجه داشته باشید که در به‌روزرسانی اخیر، برخی از محتواها حذف شده‌اند و به زودی دوباره به بازی اضافه خواهند شد.

Attack on Titan .1

مودهای انیمه‌ای ماینکرافت

این مود بهترین انتخاب برای طرفداران Attack on Titan است که دنیای کامل این انیمه را به Minecraft می‌آورد. از تبدیل شدن به تایتان‌های خالص و استفاده از تجهیزات ODM و APVM گرفته تا خطوط خونی و سلاح‌ها، این مود تمام آنچه طرفداران Attack on Titan در Minecraft ممکن است بخواهند را به بازی اضافه می‌کند.علاوه بر این، این مود به‌طور کامل با سرورها سازگار است، بنابراین می‌توانید به راحتی از آن برای ایجاد سرور عمومی منحصر به فرد خود استفاده کنید.

منبع: MSN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×