معرفی هیروهای کلش

قهرمانان تازه نفس

بازی کلش اف کلنز سوپرسل قهرمانان زیادی دارد و به واسطه این نیروها شاهد یک گیم پلی هیجان انگیز هستیم، هسته اصلی بازی پیرامون نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن است و هر قدر که شما قدرتمندتر باشید شکست دادن شما کارسختی میشود، همراه مایکت باشید و با هیروهای (Hero) این بازی آشنا شوید.

چند سال از انتشار بازی کلش میگذرد و کاربران زیادی تاکنون اقدام به دانلود کلش اف کلنز کرده اند، اما اگر به یاد داشته باشید در سالهای ابتدایی انتشار این عنوان، شاهد محتوای زیادی در بازی نبودیم و یک کمپ اصلی برای سربازان وجود داشت که به مرور زمان دارک اکسیر و کمپ های دیگر هم اضافه شد.

معرفی هیروهای کلش
چهار قهرمان در بازی وجود دارد که نسبت به نیروهای معمولی تفاوت هایی دارند، به عنوان مثال این سربازان از بین نمی روند و بلکه قابلیت ترمیم شدن دارند، یعنی شاهد یک نیرو یکبار مصرف در بازی نیستیم.

اکثر بازیکنان قدیمی این عنوان لول 200 تا 300 دارند و در تلاش هستند که به تاون هال سیزده برسند و آن را مکس کنند، البته بسیاری از گیمرها هم به دنبال مرحله آخر کلش اف کلنز هستند و میخواهند بدانند که انتهای این عنوان کجاست، به هرحال عضو هر گروهی که باشید این مطلب به شما کمک میکند که آگاهی بیشتری نسبت به چهار هیروی اصلی در بازی پیدا کنید.

پادشاه بربرها (Barbar king)
اولین قهرمانی که به بازی اضافه شد، همین جناب پادشاه دوست داشتنی است که خاطرات مشترک زیادی با آن داریم، بربرهای احمق یک لیدر قدرتمند و باشکوه دارند که در حال حاضر مشغول معرفی آن به شما هستیم، این غول بزرگ با اکسیر سیاه آزاد میشود و بعد از مدت زمان مشخصی در اختیارتان قرار میگیرد، این سرباز جاودانه است و از بین نمیرود اما اگر در یک نبرد آسیب دید، باید مدتی او را به حال خود رها کنید که انرژی از دسته رفته اش را بازیابی و زخم هایش را ترمیم کند، جسه بزرگ و محبوبیت این پادشاه باعث شده که در میان بهترین سربازهای کلش اف کلنز قرار بگیرد.

ملکه کماندار (Archer Queen)
ملکه آسیب بیشتری به دشمنان وارد میکند و محدوده تیراندازی او هم نسبتا دو برابر کمان های عادی است، او از یک کمان متفاوت به سه تیر استفاده میکند که به شکل همزمان روی یک هدف قفل میشوند، برای اینکه بتوانید او را به کمپ خود اضافه کنید باید از 40 هزار اکسیر سیاه استفاده کنید که مقدار کمی نیست.

رئیس بزرگ (Grand Warden)
سومین قهرمان بازی دقیقا همان کار هیلر را انجام میدهد اما به گونه ای دیگر، بسیاری از بازیکنان بارها گفته بودند که یک نیروی ساپورتر به بازی باید اضافه شود و سوپرسل هم گرند واردن را به همین منظور به بازی اضافه کرد، شما بعد از رسیدن به تالار شهر 11، میتوانید با خرج کردن 6 میلیون اکسیر بنفش که همه جا در دسترس است، این قهرمان را آزاد کنید، مقدار سلامتی کمی نگهبان باعث شده که به راحتی از بین برود اما اگر او را در جای درستی استفاده کنید، میتوانید روح تازه ای به تیم ببخشد و در مواقع حساس به شما کمک کند.

ماشین جنگی (Battle Machine)
بیلدر بیس یا همان کارگرهایی که با الماس آزاد میشوند، فقط مربوط به قسمت ساخت و ساز در بازی نیستند، سازندگان سعی کرده اند که آنها را در قسمت های دیگر هم وارد کنند و یک قهرمان با نام ماشین جنگی در حال حاضر قابل آزادسازی است و یک قهرمان گرد با کلاه نمدی هم روی آن قرار دارد، این نیرو بعد از آپگرید شدن علاوه بر چکش به یک برج الکتریکی هم مجهز می شود که ساختمان ها و دشمنان را در مبارزات تن به تن از بین خواهد برد.

آرچر کویین در چه قسمت هایی از بازی شرکت دارد؟
یکی از برتری های او نسبت به سایرین این است که میتوانید در دفاع و حمله از او استفاده کنید، ملکه یک نیروی جاودانه است و از بین نمیرود بلکه نیاز به استراحت پیدا میکند، پس با خیال راحت اکسیر مورد نظر را بپردازید.

کینگ بربر را چطور فعال کنیم؟
دو حالت وجود دارد که میتوانید از آنها استفاده کنید، یکی حالت گارد و دیگری خوابیدن است، اگر قابلیت اول را فعال کنید، زمانی که دشمنان به شما حمله میکنند، در محدوده مشخصی که پادشاه وجود دارد، او وارد عمل میشود و سعی میکند به سایر تجهیزات دفاعی کمک کند، اما در حالت خواب، خبری از او نیست.

بهترین عملکرد ملکه و پادشاه در کدام قسمت نقشه است؟
فرقی نمیکند که از این نیروها در چه بخشی استفاده می کنید، اما اگر این دو را در کنار یکدیگر بگذارید، قدرت دفاعی بسیار بیشتری پیدا میکنند و آسیب بیشتری هم به دشمنان وارد خواهند کرد.

این بازی همچنان محبوب و جذاب است، نیروهای زیادی از زمان انتشار تا کنون به آن اضافه شده اند، اما خب چیزی که میدانیم این است که کلش به پایان راهش نزدیک نشده و همچنان جز گیم های تازه نفس به شمار می آید، به نظر شما کدام یک از قهرمانان چهارگانه این عنوان از جذابیت و قدرت بیشتری برخوردار هستند؟ نظرات خودتان را برای ما ارسال کنید.

مطالب مرتبط

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×