استور اندرویدی مایکت : مرجع دانلود ایرانیان
نصب
IMDb: Movies & TV Shows

IMDb: Movies & TV Shows

آی‌ام‌دی‌بی - سینما و تلوزیون

نسخه۹.۰.۱.۱۰۹۰۱۰۳۰۰
آخرین بروزرسانی۱۴۰۳/۰۱/۱۵
تعداد دانلود۲۰۰ هزار
امتیاز۴.۶
تعداد نظرات۱,۳۷۲
حجم۵۰ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی سرگرمی
سازنده IMDb
اگر شما هم یکی از افرادی هستید که اوقات فراغت خود را با تماشای فیلم و سریال می گذراند، تبریک می گوییم! با مایکت همراه شوید تا به دنیای فیلم و سریال پا بگذارید. 

دنیایی پر از سریال و فیلم های سینمایی

بدون شک یکی از بهترین تفریحات در اوقات فراغت تماشای فیلم و سریال است. زیرا علاوه بر سرگرمی، باعث یادگیری مباحث و موضوعات مختلف از جمله فرهنگ و زبان کشور های دیگر، مباحث روانشناسی، علمی و غیره مرتبط با موضوع فیلم می شود. اما برای تماشای پی در پی فیلم (movie) بهترین راه نصب یک اپلیکیشن جامع است که بتواند در انتخاب و یافتن فیلم های مطابق سلیقه تان، به شما کمک کند. 
آی ام دی بی (IMDB) یک اپلیکیشن اندرویدی فوق العاده مختص فیلمبازان است زیرا در این برنامه همیشه جدیدترین فیلم و سریال ها منتشر می شود. فرقی نمی کند که شما طرفدار کدامیک از ژانر های اکشن، ماجراجویی، کمدی، درام، ترسناک، تاریخی، علمی تخیلی و غیره هستید این برنامه بیش از 2 میلیون فیلم و سریال دارد که کاربران را در هر رده سنی و با هر سلیقه ای سرگرم می کند. 

با Imdb یک منتقد باشید!

اگر سری به سایت Imdb بزنید، متوجه خواهید شد که به راحتی می توانید نظر خود در مورد هر فیلم یا سریال را بیان نمایید و یا نظرات دیگران را بخوانید. بنابراین شما پیش از اینکه گوهر وقت خود را برای تماشای یک فیلم خرج نمایید، می توانید از نظرات کاربران، امتیازات فیلم، موضوع داستان، نقاط ضعف و قوت، بازیگران و غیره اطلاعات کاملی به دست بیاورید و سپس تصمیم بگیرید که فیلم مورد نظر ارزش تماشا دارد یا خیر. 
این قابلیت فوق العاده در اپلیکیشن آی ام دی بی نیز اجرا شده است تا کاربران بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. لازم به ذکر است که علاوه بر نظرات و امتیاز کاربران، تریلر هر فیلم، مشخصات آن، خلاصه داستان، بررسی تخصصی منتقدان و غیره نیز در مورد هر فیلم قرار گرفته است. 
استفاده از این اپلیکیشن کار سختی‌ نیست. این برنامه مانند اپلیکیشن نت فلیکس (Netflix) نیاز به فیلترشکن دارد. بنابراین پس از روشن کردن VPN، با یکی از حساب های گوگل، فیسبوک یا دیگر موارد، وارد برنامه شده و سپس به تماشای فیلم، مصاحبه و غیره بپردازید. 

مصاحبه، اخبار، سرگرمی

از دیگر ویژگی های این برنامه که باید به آن اشاره کرد، وجود جدیدترین خبرهای سینمای جهان است. این برنامه دارای بخشی مختص اخبار و سرگرمی است که در این بخش شما می توانید آخرین فیلم ها، آخرین فعالیت بازیگران مختلف و آخرین اتفاقات سینمایی را در قالب ویدیو مشاهده کنید. 
لازم به ذکر است که این اپلیکیشن دارای اطلاعات کاملی از جمله بیوگرافی، فعالیت های مختلف و غیره در مورد بیش از 4 میلیون بازیگر، کارگردان یا دیگر افراد مشهور در اختیار شما قرار می دهد. علاوه بر این شما می توانید مصاحبه های افراد مشهور را در بخشی به نام Interviews and more مشاهده کرده و لذت ببرید. 
با اینکه زبان این اپلیکیشن فارسی نیست و شما برای استفاده از آن باید یکی از زبان های انگلیسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، کره ای، ژاپنی یا چینی را انتخاب نمایید، محیط کاربری این برنامه به صورتی طراحی شده است که دسترسی به بخش های مختلف و یافتن فیلم و سریال مورد نظر، کار بسیار ساده ای است. 

ویژگی های IMDB

اکنون که شما را با ویژگی های مختلف این اپلیکیشن آشنا کردیم، وقت آن رسیده که این ویژگی ها را به صورت یکجا و موردی بیان کنیم تا در یک نگاه قابل ارزیابی باشند.
-وجود فیلم و سریال هایی در انواع ژانر های کمدی، اکشن، ترسناک، درام، ماجراجویی و غیره
-وجود اخبار، بیوگرافی، مصاحبه و اطلاعات کاملی در مورد بازیگران، کارگردانان و دیگر افراد مشهور
-نمایش نظرات و امتیازات کاربران، نظرات منتقدان، خلاصه داستان و تریلر هر فیلم
-امکان مشاهده فیلم های پیشنهادی مطابق سلیقه ی شما
-امکان مشاهده فیلم های جدید و پرطرفدار
-وجود بخش اختصاصی برای تریلرها و اخبار جدید
-پشتیبانی از زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، انگلیسی، کره ای، ژاپنی و چینی
-محیط کاربری ساده و دسته بندی منظم 
‏‏ما برای بهبود تجربه شما روی رفع اشکال کار کرده ایم. با تشکر از استفاده از IMDb!

نظرات و امتیاز ها

۱,۳۷۲ نظر ۵ از ۵
۵
۴
۳
۲
۱
عکس کاربر ۸۹۴۰۱۳
٢٠ فروردین ١٤٠٣

فقط تیتراژه هر فیلم میزنم ۳ دیقه ایناس

میپسندم۰ نمیپسندم۰
عکس کاربر داوطلب مرگ
٢٥ اسفند ١٤٠٢

برنامه خوبیه مثل اینستا می مونه ولی نکته‌ای اینجاست فقط برای خارجیها خوبع

میپسندم۲ نمیپسندم۵
عکس کاربر Man
١٢ اسفند ١٤٠٢

‏✓ ... ‏✗ ... سایتش خیلی بهتره

میپسندم۴ نمیپسندم۱

دیگران نصب کرده‌اند

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده