احتمال کراس اوور کالاف دیوتی و ددپول

ما اخیرا شاهد کراس اوور کالاف دیوتی با آثاری نظیر فال‌اوت بوده‌ایم. حال به نظر می‌رسد با اکران فیلم Deadpool & Wolverine شاید کراس اووری با ددپول را هم شاهد باشیم. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

کالاف دیوتی در چند وقت اخیرا با آثار گوناگونی کراس اوور داشته است. برای مثال ما شاهد اضافه شدن لباس‌ها و سلاح‌هایی با تم سریال Mobile Suit Gundam بوده‌ایم و کراس اوور با فرنچایز Fallout را هم دیدیم. حتی محتوا با تم سریال The Boys هم مجددا برای این اثر در دسترس قرار گرفت. در نتیجه به نظر می‌رسد این اثر شوتر اول شخص از اکتیویژن قرار است در آینده هم با IPهای محبوب دیگر کراس اوور داشته باشد. از آن جایی که یک فیلم بسیار پرطرفدار دیگر در راه است، انتظار می‌رسد دنیای وارزون و بخش چند نفره مدرن وافر 3 شاهد تغییرات تازه‌ای باشند.

یک دیتاماینر به نام crashfty مدعی شده که قرار است کراس اووری بین کالاف دیوتی و فیلم جدید Deadpool & Wolverine از استودیو مارول اتفاق بیفتد و این پروژه در دست تهیه قرار دارد. با این که هنوز باید اطلاعات بیش‌تری در این خصوص استخراج شود، اما ظاهرا قرار است حداقل شاهد حرکات فینیشینگ با تم ددپول باشیم. در خصوص تاریخ رخ دادن این کراس اوور هم باید بگوییم که هنوز اطلاعاتی به اشتراک گذاشته نشده است. اما قابل ذکر است که فیلم ددپول و ولورین در تاریخ 5 مرداد ماه (26 جولای) اکران خواهد شد و این یعنی احتمالا تا آن تاریخ این کراس اوور اتفاق خواهد افتاد.

آیکون بازی Call of Duty: Mobile Season 6

Call of Duty: Mobile Season 6

حجم:۲.۵ گیگابایت

دانلود بازی کالاف دیوتی

دقیقا به خاطر همان حرکات فینیشینگ است که خیلی از کاربران ددپول را می‌شناسند

احتمال کراس اوور کالاف دیوتی و ددپول وجود دارد

حساب کاربری crashfty در پلتفرم X سه ویدیو کلیپ کوتاه را از حرکات فینیشینگ احتمالی این بازی به اشتراک گذاشت که دقیقا به حرکاتی که از ددپول در آثار گذشته دیده‌ایم شباهت دارند. در همه‌ی آن‌ها ددپول حریف خود را ابتدا تحقیر کرده و سپس به صورت‌شان شلیک می‌کند. همه‌ی این حرکات با خداحافظی‌هایی به سبک ددپولی به پایان می‌رسند.

احتمال این کراس اوور وقتی بالا رفت که یک اکانت مجزا در پلتفرم ایکس ویدیوهای حرکات فینیشینگ را با مدل‌های خود کاراکتر آپلود کرد. این ویدیوها با آن چه حساب کاربری crashfty به اشتراک گذاشته بود از نظر مدل کاراکتر متفاوت بودند.

قابل ذکر است که اکانت crashfty اعلام کرده که در اطلاعات استخراج شده هیچ اسکینی پیدا نکرده که یعنی یا فعلا چیزی در دسترس نبوده یا به طور کلی این همکاری فعلا در مراحل ابتدایی قرار دارد و باید زمان زیادی برای عملی شدن‌اش صبر کنیم. همچنین باید بگوییم که فعلا محتوایی مربوط به ولورین در این میان پیدا نشده است. عجیب است که به مناسبت اکران فیلم Deadpool & Wolverine چنین کراس اووری رخ دهد، اما در آن خبری از محتوای مربوط به ولورین نباشد. در نتیجه باید صبر کنیم تا ببینیم در نهایت اکتیویژن چه چیزی برای ارائه خواهد داشت.

از آن جایی که فقط چند هفته تا رفتن این فیلم روی پرده‌های سینما فاصله داریم، انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات مربوط به این کراس اوور به اشتراک گذاشته شود. بد نیست اشاره کنیم که اگر این همکاری رخ دهد، بدان معناست که پیش از عرضه بازی Wolverine قرار است محتوای مربوط به این شخصیت را در کالاف دیوتی داشته باشیم. چه کسی فکرش را می‌کرد؟

این بود خبر احتمال کراس اوور کالاف دیوتی و ددپول. نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ دوست دارید در آینده شاهد کراس اوور این IP با کدام آثار باشید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: TheGamer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×