از سال 2013 پنجاه آپدیت برای بازی GTA Online منتشر شده است

بازی GTA Online در این سال‌ها تجربه لذت‌بخشی را به گیمرها ارائه داده است و شاید بتوان آن را بهترین بازی آنلاین مدرن قلمداد کرد. این اثر در 11 سال اخیر آپدیت‌های زیادی دریافت کرده که به تجربه بهتر مخاطب‌ها کمک کرده است. در ادامه این خبر با مایکت همراه باشید.

راکستار بیش‌تر به خاطر ساخت بازی‌های تک‌نفره شناخته می‌شود. با وجود آثاری نظیر GTA 5، Red Dead Redemption 2 و آثاری از این قبیل بدیهی است که گیمرها برای آثار داستانی این استودیو ارزش زیادی قائل باشند.

هرچند در سال 2013 اوضاع تغییر کرد. به دنبال ارائه بازی GTA Online، راکستار مسیری را آغاز کرد که توانست اتفاقات خوبی را برای استودیو رقم بزند. با این که بالغ بر 10 سال از عرضه این اثر می‌گذرد، اما جی تی ای آنلاین هنوز هم بسیار محبوب است. این بازی در این مدت 50 آپدیت محتوایی دریافت کرده و توانسته تجربه‌ای لذت‌بخش را برای طرفداران به ارمغان آورد.

رقبای راکستار در بخش آنلاین محتوای اضافی زیادی برای بازی‌هایشان ارائه می‌دهند، اما بازی GTA Online پا را از این‌ها فراتر گذاشته است. در حال حاضر میلیون‌ها گیمر صرفا به خاطر حالت آنلاین هنوز هم به سراغ بازی GTA 5 می‌روند.

بازی جی تی ای آنلاین در تاریخ 1 اکتبر 2013 برای اولین بار در دسترس قرار گرفت؛ یعنی حدود 2 هفته پس از انتشار بازی GTA V. از آن زمان تا به حال این اثر همیشه در لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها قرار داشته است. در واقع، بازی GTA Online هنوز هم در میان آثار لایو سرویس پادشاهی می‌کند.

بر اساس گزارش منتشر شده در پلتفرم X، راکستار از سال 2013 تا کنون دست به انتشار 50 آپدیت محتوایی برای جی تی ای آنلاین زده است. از آن جایی که محتوای تازه همیشه به این اثر تزریق می‌شود، گیمرها از تجربه آن خسته نمی‌شوند و مدام به سراغ تجربه‌اش می‌روند.

آیکون سریال استریم جی تی ای ۵ آنلاین - آریانئو GTA V Stream by arianeo
سریال

استریم جی تی ای ۵ آنلاین – آریانئو

GTA V Stream by arianeo

تماشای سریال استریم جی تی ای ۵ آنلاین

50 آپدیت از سال 2013 برای بازی GTA Online منتشر شده است

از ماموریت‌های سرقت Diamond Casino و Doomsday گرفته تا به‌روزرسانی‌هایی مثل Last Team Standing، Arena War و Lost Santos Drug Wars، بازی GTA Online هیچ وقت از نظر تنوع در محتوا برای گیمرها کم نگذاشته است.

از سال 2013 تا به حال ما شاهد تنوع بیش‌تر در وسایل نقلیه، سلاح‌ها و محیط‌ها بوده‌ایم. راکستار حتی محتوای مربوط به بخش تک‌نفره نظیر Agent Trevor DLC را در قالب آپدیت محتوایی به صورت ماموریت‌هایی به بازی جی تی ای آنلاین اضافه کرده است.

هرچند ما در حال نزدیک شدن به انتهای راه این ماجراجویی هستیم، اما راکستار هنوز یک سال دیگر برای انتشار به‌روزرسانی‌های جدید زمان دارد. این استودیو تایید کرده که بازی GTA 6 قرار است در پاییز 2025 روانه بازار شود و از سال آینده طرفداران می‌توانند انتظار پشتیبانی مشابهی را از راکستار برای اثر جدید داشته باشند.

شاید راکستار تا سال 2035 بتواند 50 آپدیت هم برای بازی GTA 6 منتشر کند. به طور کلی باید بگوییم که تصمیم این استودیو برای ورود به دنیای بازی‌های آنلاین بسیار درست بوده و در نهایت اتفاقات خوبی را رقم زده است.

منبع: Tech4Gamers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
دانلود مایکت ×