بهترین نرم افزار ها برای دورکاری اینترنتی کدامند؟
ویروس کرونا باعث بروز چالش هایی شده است که قبلا وجود نداشت. کسب و کار ها، ادارات و مشاغل کارمندان خود را به منزل فرستاده اند تا کارها و پروژه های خود را به صورت دورکاری انجام دهند.
مهم: جهت مشاهده آمار مبتلایان به این ویروس از کشور های مختلف و تعداد افرادی که توسط کرونا کشته اند، می توانید این نقشه کرونا را ببینید.
افرادی که شغل آنها فریلنسری است، به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار هستند و از این راه کسب درآمد میکنند یا دانشجویانی که به صورت پاره وقت به کار مترجمی، نویسندگی و تولید محتوا در منزل مشغول هستند و یا برنامه نویسانی که ریموت کار هستند مطمئنا بهتر از بقیه با واژه دورکاری آشنا هستند.
کار در منزل مزایای خاص خود را دارد اما با چالش هایی نیز همراه است. در ابتدا ممکن است بتوانید کارهای زیادی انجام دهید اما رفته رفته حواستان به چیزهای پرت می شود که در محیط اداری وجود ندارد.
خوشبختانه اپلیکیشن های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا تمرکز خود را حفظ کرده، روز کاری خود را سازماندهی کنید و با همکارانتان در ارتباط باشید، در اینجا برخی از بهترین اپلیکیشن های تقویت بهره وری را برای شما که در منزل چه به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت کار میکنید، معرفی میکنیم.
[ امید است این مقاله قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش مشکلات شما باشد، در ادامه با مایکت همراه باشید ]
فهرست این مقاله (با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :
دور کاری چیست؟
دورکاری که در انگلیسی Telecommuting نوشته میشود، زمانی اتفاق می افتد که شخصی وظایف کاری خود را خارج از محیط اداری انجام دهد، البته دورکاری با فریلنسری متفاوت است.
شما به عنوان فریلنسر، یک فرد شاغل و مستقل هستید و برنامه کاری تان را خودتان تنظیم می کنید. اما به عنوان یک کارمند دورکار، شما در استخدام یک شرکت هستید اما خارج از محیط معمول اداری کار می کنید.
در فعالیت های دورکاری، چه نیمه وقت و چه تمام وقت، کارمندان به جای استفاده از وسایل حمل و نقل از گزینه های ارتباطی دیگری مثل تلفن همراه، ایمیل و اینترنت استفاده می کنند.
چگونه این نرم افزار ها انتخاب شده اند؟
طی چند روز کاری بیش از ۲۰ نرم افزار مختلف مورد بررسی قرار گرفت و در انتها از میان آنها، ابزارهایی که برای بازار کار ایران مناسب تر بوده و به شما در آسان تر شدن کارها کمک میکنند را انتخاب کرده ایم.
این اپلیکیشن ها برای اهداف مختلفی ساخته شده است. Google Drive ، Dropbox و Box به شما این امکان را می دهد تا فایل های خود را به صورت آنلاین ذخیره و مدیریت کنید، با Trello و Asana شما می توانید کارها را به صورت تصویری انجام دهید.
همچنین می توانید با استفاده از Skype ، Zoom یا Slack با دیگران تماس بگیرید یا با آنها چت کنید. TeamViewer امکان دسترسی از راه دور به یک کامپیوتر را برایتان فراهم می کند در حالی که Doodle زمانبندی و برنامه ریزی جلسات را برایتان راحت تر می کند.
خلاصه این مقاله، اگر زمان کافی برای خواندن ان ندارید :
- Doodle : برنامه تقویم برای تنظیم جلسات کاری با همکاران
- Asana: ابزار مدیریت کار برای کارفرمایانی که به نظم توجهی زیادی دارند و برای انجام کارهای خود، برنامه مدون و منظم دارند
- TeamViewer: بهترین ابزار برای پشتیبانی از راه دور
- Skype : برنامه تماس تصویری VOIP و چت صوتی گروهی
- Google Drive: فضای ذخیره سازی ابری ۱۵ گیگابایتی کاملا امن و رایگان برای ذخیره کردن فایل های کاری خود
۱۱. 5217
“5217” یک برنامه مدیریت زمان است. روش کار بدین صورت است که شما به مدت ۵۲ دقیقه «کار مفید» انجام می دهید و به دنبال آن 17 دقیقه استراحت می کنید که می توانید این تایم را به نوشیدن قهوه، خوردن خوراکی، دوش گرفتن، تلفن صحبت کردن و یا چک کردن ایمیل و پیام های slack و تلگرام بگذرانید.
استفاده از این اپلیکیشن رایگان و ساده است اما به شما توصیه میکنیم که سری به تنظیماتش بزنید و برخی از گزینه هایش را تغییر دهید، شما میتوانید در طول دوره های کاری خود حالت Do Not Disturb (مزاحم نشوید) را روی اتوماتیک گذاشته و گزینه ی “Use display to indicate cycle transition” را فعال کنید تا تایم های استراحتتان را از دست ندهید.
با 5217 زمان را بهتر مدیریت کنید، جهت دانلود برنامه روی دکمه زیر کلیک کنید:
۱۰. Headspace
گاهی اوقات تمرکز خود را از دست می دهید و ذهن تان انگار همه جا هست، به خصوص اگر همچنان اخبار ویروس کرونا را پیگیری می کنید.
اپلیکیشن Headspace به شما کمک می کند تا تمرکزتان را دوباره بدست بیاورید و از آنجا که در جلسات مدیتیشن شما را همراهی میکند، به آرامش ذهنتان نیز کمک میکند. با این برنامه شما می توانید دوره های زمانی متفاوتی انتخاب کنید، پس آن موردی را انتخاب کنید که با برنامه ی شما متناسب است.
برخی از دوره های آموزشی Headspace به صورت رایگان در دسترس هستند اما اگر این اپلیکیشن را دوست دارید و احساس می کنید برایتان مفید است، می توانید اشتراک Headspace Plus را تهیه کرده تا مطالب مفیدتر بیشتری در دسترس شما قرار بگیرد. همینطور می توانید برنامه Calm را به عنوان یک جایگزین در نظر داشته باشید.
برنامه Headspace را به صورت رایگان برای اولین بار در ایران از مایکت دانلود کنید:
Headspace: Meditation & Sleep
حجم:۵۲.۴ مگابایت
۹. Doodle (دودل)
Doodle یک اپلیکیشن تقویم برای گوشی های هوشمند و تبلت ها است که تنظیم جلسات کاری را با همکاران تان، از راه دور آسان می کند.
این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد که یک نظرسنجی ایجاد کنید تا اعضای گروه بتوانند بین زمان های مشخص شده، بهترین تایم کاری مورد نظرشان را انتخاب کنند، به این ترتیب دیگر نیاز نیست تمام روز خود را صرف ایمیل زدن به آنها کنید تا بدانید چه زمانی در دسترس هستند.
پس از اینکه شرکت کنندگان رای دادند، به کمک Doodle متوجه می شوید بهترین زمان برای شرکت در جلسه برای همه افراد چیست. همچنین می توانید از قسمت داشبورد Doodle، مهلت های زمانی تعیین کرده و برایشان یادآور تنظیم کنید.
شما می توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و به مدت ۱۴ روز آزمایشی رایگان از آن استفاده کنید اما بعد از آن باید مبلغ ماهیانه ۴.۴۹دلار برای شروع مجدد پکیج بپردازید.
همچنین می توانید برای ارتقا پکیج به Pro ماهیانه ۵.۹۹ دلار و برای پکیج Team ماهیانه ۳۰ دلار بپردازید.کاربران پکیج Pro و Team در اپلیکیشن Doodle می توانند از ویژگی one on one meetings نیز بهره مند شوند.
با استفاده از این ویژگی شما می توانید به مهمانان خود اجازه دهید تا تایم های در دسترس بودن شما را ببینند و تایمی که برای آنها نیز بهتر است را انتخاب کنند.
همین الان Doodle را برای گوشی اندروید خود با کلیک روی لینک زیر دانلود کنید:
Doodle – Easy Scheduling
حجم:۱۹ مگابایت
۸. Asana (آسانا)
اپلیکیشن Asana با داشتن رابط کاربری کامل و آسانی که دارد ، یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت پلتفرم کار است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا وظایفی را ایجاد کرده و میزان پیشرفت تحویل کار اعضای تیم خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی کنید.
همچنین می توانید مهلت زمانی تعیین کنید، کاری را به یک شخص واگذار کنید، بازخورد بنویسید و فایل هایی را برای کارهای تعریف شده ارسال کنید.
نسخه رایگان این اپلیکیشن به شما این امکان را می دهد تا تعداد نامحدودی از کارها را اضافه کرده و مدیریت کنید. همچنین می توانید با قیمت ۱۰.۹۹ دلار در ماه پکیج premium و با قیمت ۲۴.۹۹ دلار در ماه پکیج business را خریداری کنید.
پلن های خریداری شده به شما این امکان را میدهد پروژه ها را در یک جدول زمانی مشاهده کنید و یا کارهای برنامه ریزی شده را درآن جدول زمانی اضافه کنید.
اگر فکر میکنید آسانا همان چیزی است که به آن نیاز دارید میتوانید نسخه اندروید آن را از مایکت دانلود کنید:
Asana: Work in one place
حجم:۶۳.۶ مگابایت
جهت استفاده از آسانا روی مرورگر خود افزونه آن را از کروم وب استور دانلود کنید.
۷. Zoom (زوم)
وقتی ملاقات حضوری امکان پذیر نباشد ، می توانید جلسات خود را بصورت آنلاین با zoom انجام دهید. اپلیکیشن zoom ابزاری برای کنفرانس ویدیویی و پیام رسانی گروهی است که همه این امکانات در یک اپلیکیشن قرار گرفته است.
پیشنهاد اصلی این شرکت جلسات آنلاین zoom است که به شما امکان می دهد جلساتی را با کیفیت HD با حداکثر 1000 نفر برگزار کنید.
همچنین می توانید در جلسات از قسمت چت هم استفاده کرده و پیام متنی و فایل ارسال کنید. حتی دارای ویژگی های سرگرم کننده ای است که به شما امکان می دهد تصویر پس زمینه و ظاهر پروفایل خود را تغییر دهید.
بنابراین zoom با اینکه به تازگی وارد عرصه تماس تصویری شده است، می توان آن را یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای کار کردن از راه دور دانست.
در نسخه رایگان zoom می توانید ۴۰ دقیقه برای جلسه با سه نفر یا بیشتر، مکالمه داشته باشید. با این حال zoom به تازگی اعلام کرده است که می خواهد محدودیت ۴۰ دقیقه را برداشته و مکالمه را نامحدود را ممکن سازد.
شما می توانید پکیج pro را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار و پکیج business را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کرده و از امکانات جانبی آن برخوردار شوید.
برنامه زوم مسلما یک ابزار ویدیو کنفرانس عالی است، شما میتوانید نسخه اندروید آن را به صورت کاملا رایگان از مایکت دانلود کنید:
Zoom Workplace
حجم:۶۲.۳ مگابایت
۶. TeamViewer (تیم ویور)
TeamViewer یک ابزار پشتیبانی از راه دور دسکتاپ است که به شما امکان می دهد از طریق اینترنت به یک کامپیوتر دیگر متصل شوید و کنترل آن را به دست بگیرید.
این بدان معناست که می توانید با کمک موس خود فایل ها در کامپیوتر دیگر را باز کرده، جابجا کنید و این تغییرات در زمان بسیار کوتاهی اتفاق می افتد.
حتی می توانید TeamViewer را دانلود کرده، بر روی موبایل خود نصب کنید و در حال حرکت نیز، کامپیوتر خود را کنترل کرده و کارهایتان را انجام دهید.
شما همینطور می توانید کنترل کامپیوتری با یک سیستم عامل متفاوت را به دست بگیرید. بنابراین، اگر از مک استفاده می کنید، می توانید یک کامپیوتر ویندوز را کنترل کنید و یا برعکس.
TeamViewer از رمزگذاری AES-256-bit استفاده می کند ، که از داده های شما در برابر هکرها محافظت می کند.اگر شرکت شما یک لایسنس TeamViewer خریداری نکرده است، نسخه رایگان برای استفاده خانگی یا شخصی در دسترس است.
اگر میخواهید امکانات بیشتری از این نرم افزار را داشته باشید، می توانید مجوز تک کاربره را با قیمت ماهانه ۴۹ دلار و مجوز چند کاربره را ماهانه ۹۹ دلار و همچنین مجوز برای گروهی از کاربران را با قیمت ماهانه ۱۹۹ دلار بپردازید.
تیم ویور را میتوانید برای گوشی اندروید خود از مایکت با کلیک روی لینک زیر دانلود کنید:
TeamViewer Remote Control
حجم:۹.۴ مگابایت
جهت دانلود برنامه تیم ویور برای ویندوز از سایت اصلی آن کلیک کنید.
۵. Slack (اسلک)
اگر می خواهید فوراً با همکاران خود ارتباط برقرار کنید، Slack یکی از بهترین اپلیکیشن های پلتفرم پیام رسانی فوری است که می توانید از آن استفاده کنید.
این اپلیکیشن که به عنوان جایگزینی برای ایمیل طراحی شده است، باعث می شود بتوانید سریعا به شخصی که می خواهید دسترسی پیدا کرده و پاسخ خود را دریافت کنید.
با استفاده از اسلک ، می توانید همکاران تان را در چت روم های اختصاصی به نام کانال سازماندهی کنید. هر وقت پیامی را در یکی از این کانال ها ارسال می کنید ، همه اعضای کانال از آن مطلع می شوند.
این بدان معناست که تمام اعضای گروه شما در جریان تمام پیام های ارسال شده قرار می گیرند و این مانند ایمیل نیست که تعداد زیادی پیام بر سرشان هموار شود.
در داخل کانال ها ، می توانید لینک ها و فایل هایی را ارسال کنید و یا از اموجی ها و GIF های سرگرم کننده استفاده کنید.
برخلاف ایمیل شما می توانید هر زمان که خواستید عضو کانالی شده و یا آن را ترک کنید. نسخه رایگان slack پنج گیگ فضا برای ذخیره سازی فایل ها و ده هزار پیام قابل جستجو به شما می دهد.
اما اگر میخواهید تعداد نامحدودی پیام را آرشیو کنید و از تعداد نامحدودی از برنامه ها و موارد دیگر استفاده کنید، باید هزینه های پلن ها را پرداخت کنید. شما می توانید پلن standard را با قیمت ۶.۶۷ دلار در ماه و پلن plus را با ۱۲.۵۰ دلار در ماه دریافت کنید.
اسلک را به صورت کاملا رایگان برای گوشی خود از مایکت دانلود کنید:
Slack
حجم:۸۹.۲ مگابایت
با کلیک روی این لینک نسخه ویندوز اسلک را از سایت سازنده دانلود نمایید.
۴. Skype (اسکایپ)
هیچ چیز نمیتواند جای یک ملاقات رو در رو با اعضای گروه تان را بگیرد. اگر از راه دور کار می کنید ، می توانید از Skype برای برقراری و دریافت تماس های ویدیویی با کامپیوتر ، گوشی همراه و یا تبلت خود استفاده کنید. شما می توانید هم تماس ویدیویی یک نفره و هم تماس ویدیویی گروهی با حداکثر ۵۰ نفر را داشته باشید.
نسخه رایگان این اپلیکیشن VOIP به شما امکان می دهد صفحات نمایش را با دو یا چند نفر به اشتراک بگذارید، که قبلاً یک اکانت Skype Premium احتیاج داشت. همچنین، می توانید صفحه نمایش خود را ضبط کرده و فایل آن را در دسکتاپ یا گوشی همراه خود ذخیره کنید.
با وجود تمام این ویژگی ها، علی رغم پیدا شدن رقبایی مانند واتس اپ و وایبر ، Skype همچنان یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای کار کردن از راه دور است.
اسکایپ برای استفاده شخصی نسخه رایگان دارد ، اما اگر می خواهید ویژگی های بیشتری داشته باشید ، باید هزینه اشتراک آن را در Microsoft Teams بپردازید.
نرم افزار Skype را میتوانید همین الان از مایکت برای گوشی سامسونگ و یا هر برند دیگری دانلود کنید:
Skype
حجم:۴۹ مگابایت
جهت دانلود skype برای ویندوز کلیک کنید.
۳. Dropbox (دراپ باکس)
Dropbox به شما این امکان را می دهد تا فایل های کاری خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید، بنابراین می توانید هر زمان و در هر مکان به آنها دسترسی داشته باشید.
همچنین می توانید از دراپ باکس برای ارسال فایل های با حجم بالا به همکاران خود، به صورت آنلاین استفاده کنید که از طریق ایمیل به دلیل محدودیت اندازه فایل، امکان پذیر نیست.
همچنین می توانید مجوز هایی را برای دسترسی به فولدر تنظیم کرده و به برخی از کاربران اجازه دهید فایل های خاصی را مشاهده یا ویرایش کنند.
با اینکه این اپلیکیشن بیشتر به دلیل اشتراک گذاری فایل شناخته می شود؛ اما امکاناتی ارائه می دهد که برای افرادی که از راه دور کار می کنند، مفید است. به عنوان مثال ، با ویژگی Dropbox Paper می توانید لیست های انجام کار و جدول زمانی ایجاد کنید.
همچنین می توانید از طریق ویترین Dropbox کارهای خود را در صفحه شخصی یا برند خود با مشتریان و شرکای خود به اشتراک بگذارید. Dropbox با داشتن ویژگی های قدرتمندش ، یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای کار کردن از راه دور است.
«نسخه رایگان این اپلیکیشن به شما امکان می دهد تا حداکثر ۲ گیگابایت داده را ذخیره کنید، یا اینکه می توانید با مبلغ ۱۲.۵۰ دلار در ماه پلن خود را به standard business ارتقا دهید تا حداکثر ۵ ترابایت فضای ذخیره سازی را بدست آورید. اگر می خواهید فضای نامحدود و امکانات بیشتری داشته باشید، می توانید پلن advanced business را با هزینه ۲۰ دلار در ماه خریداری کنید.»
Dropbox: Secure Cloud Storage
حجم:۱۲۵.۸ مگابایت
۲. Trello (ترلو)
اگر یک فرد بصری هستید، Trello یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که به شما در سازماندهی کارها و مشاهده پیشرفت کار اعضای گروه تان کمک می کند.
Trello ابزاری برای مدیریت پروژه های کاری است که به شما امکان می دهد کارها را در ستون هایی دسته بندی کنید. با استفاده از این برنامه ، شما می توانید کارها را بر اساس میزان تکمیل شدن آن ها، میزان اهمیت و یا هر آنچه که برای روند کار شما مهم است، سازماندهی کنید.
سپس می توانید کارت هایی را اضافه کنید و به افرادی اختصاص دهید، تاریخ موعد پرداخت تنظیم کنید و فایل های مربوط به کارت را بارگذاری کنید. هر بار که اعضایی از گروه کارت اضافه کند یا تغییراتی را در یک پروژه در حال انجام ایجاد کند، از طریق نوتیفیکیشن مطلع میشوید.
شما می توانید اپلیکیشن Trello را به صورت رایگان دانلود کنید، یا با مبلغ ۹.۹۹ دلار در ماه برای پلن business class و یا با ۲۰ دلار در ماه پلن enterprise را خریداری کنید. این پلن ها custom field ، نمایش تقویم و موارد دیگر را به شما می دهد.
اگر فکر میکنید ترلو همان چیزی است که تیم شما به ان نیاز دارد با کلیک روی لینک زیر برنامه را دانلود کنید:
Trello: Manage Team Projects
حجم:۲۵.۴ مگابایت
جهت دانلود و نصب ترلو برای ویندوز خود روی این لینک کلیک کنید.
۱. Google Drive
Google Drive به دلایل خوبی یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای کار کردن از راه دور است. اول اینکه، با ایجاد یک اکانت شخصی ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین دریافت می کنید.
بدین صورت می توانید فایل های مهم خود را ذخیره کرده و تنها با ارسال یک لینک آنها را با همکاران تان به اشتراک بگذارید. سپس اعضای تیم شما می توانند Google Docs و Google Sheets و موارد دیگر را در زمان کوتاهی ویرایش کنند.
اگر می خواهید تغییراتی را که انجام شده به حالت اول برگردانید، ویژگی مدیریت نسخه فایل به شما امکان می دهد به نسخه قبلی هر فایل برگردید.
این ویژگی خصوصاً برای زمانی مفید است که یکی از همکاران تان به طور تصادفی یک کلمه را حذف کند، یا زمانی که می خواهید سابقه فایل مدارک خود را پیگیری کنید.
اگر اینترنت کندی دارید یا گاهی با قطعی همراه است، می توانید به صورت آفلاین روی فایل ها کار کنید، تمام این قابلیت ها در رابط کاربری آسان و کاربر پسند قرار گرفته است.
«اگر به فضای ذخیره سازی بیشتری احتیاج دارید، می توانید مبلغ ۱.۹۹ دلار در ماه برای ۱۰۰ گیگابایت یا ۹.۹۹ دلار در ماه برای ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی بپردازید.»
مسلما داشتن ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان چیزی نیست که به همین راحتی بتوان از آن صرف نظر کرد. همین الان برنامه را دانلود و 15 گیگابایت فضای رایگان خود را فعال کنید:
Google Drive
حجم:۲۸ مگابایت
همچنین میتوانید با کلیک روی این لینک گوگل درایو را برای ویندوز خود دانلود و نصب نمایید.
چرا دورکاری خوب است؟ مزایای کار از راه دور
در زیر مزایای دور کاری را از دید کارفرما و کارمند به صورت موردی برای شما بیان میکنیم:
- (کارمندان و کارفرمایان) اجرای کارها در کوتاه ترین زمان،
- (کارفرمایان) افزایش بهره وری: بر اساس گفته های SHRM کارمندانی که از راه دور کار میکنند بهره وری بیشتری دارند و در نتیجه این موضوع به نفع کارفرما است،
- (کارمندان) کاهش هزینه ها: هزینه رفت امد شما به محل کار کاهش یافته و زمانی که برای رفت و امد به محل کار خود صرف میکنید را میتوانید در جای دیگر استفاده کنید،
- (کارفرمایان) جذب تخصص: دورکاری یک فرصت مناسب برای جذب افراد متخصصی است که به دلایل شخصی نمیتوانند در یک دفتر کار حاضر شوند.
چرا دورکاری بد است؟ معایب کار از راه دور
مواردی که در بالا گفته شد همگی از مزایای دورکاری بودند ولی معایب آن برای کارفرما و کارمند چیست؟
- (کارفرمایان) ارتباطات شخصی کمتر با کارمند به خاطر عدم حضور هر دو در یک مکان،
- (کارفرمایان) نظارت: زمانی که کارمند شما در محلی جز دفتر شما کار کند مسلما نظارت کمتری بر روی او دارید،
- (کارمندان) کاهش روابط اجتماعی: زمانی که به صورت اینترنتی کار کنید مسلما روابط اجتماعی شما با دیگران کاهش میابد،
- (کارمندان) معاشرت با همکاران برای رشد و ایجاد اعتماد در محیط کار از اهمیت بسیاری برخوردار است.
چطوری استخدام بشم؟
اگر جویای کار هستید و تخصصی دارید، برای یافتن شغل و ثبت نام میتوانید به این سایت استخدام مراجعه کنید. در این وبسایت برای تمام شهر ها من جمله مشهد، تهران، اصفهان، تبریز، مازندران، شیراز و دیگر شهر های ایران میتوانید کار دورکاری بیابید.
درآمد دور کاری چه قدر است؟
جواب کلی به این سوال کمی مشکل است و در حالت کلی بستگی به مهارت و تخصص شما دارد، حدود درآمد یک دورکار با تخصص بین ۳ میلیون تا ۶ میلیون تومان است .
“البته همانطور که گفته شد این مبلغ بستگی به مهارت و کار شما متغیر است و ممکن است بیشتر یا کمتر باشد.”
چه مشاغلی را میتوان به صورت دور کاری انجام داد؟
این سوال خوبی است، کار های زیادی را میتوان به صورت از راه دور و در منزل خود انجام دهید. در این قسمت ما لیستی از تخصص هایی که میتوانند به صورت ریموت کار کنند را به شما معرفی میکنیم:
- دورکاری تایپ
- تولید محتوا
- برنامه نویس دورکاری asp.net
- django
- دورکاری front end
- html css
برنامه هایی که کارها را اسانتر میکنند
در این مطلب با مفهوم دورکاری و Home office ، برنامه های مفید برای کار ریموت و مزایا و معایب آن آشنا شدید.
آیا تا کنون به صورت از راه دور کاری را انجام داده اید؟ نظر شما در مورد این مدل کاری چیست؟ شما از چه برنامه هایی استفاده میکنید؟ لطفا نظرات و تجارب خود را حتما در کادر زیر با دوستان و همکارانتان به اشتراک بگذارید.
همچنین توصیه میکنیم از مطالب مفید و مرتبط زیر بازدید نمایید :
[ بهترین برنامه یاداوری ] + [ برنامه های کسب و کار ]