استور اندرویدی مایکت : مرجع دانلود ایرانیان
نصب
نسخه۵.۱.۵
آخرین بروزرسانی۱۴۰۱/۰۴/۰۴
تعداد دانلود۶۰۰
حجم۸ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی کسب و کار
سازنده Cisco Systems, Inc.
‏‏برنامه موبایل پشتیبانی فنی Cisco برای Android با ارائه ابزارهایی برای کمک به عیب یابی مشکلات، تحقیقات محصولات، به روز رسانی و ایجاد موارد پشتیبانی، ردیابی RMA و مدیریت پایگاه نصب خود در هر کجا و هر زمان، تعمیر و نگهداری شبکه را ساده می کند، در زمان شما صرفه جویی می کند! برنامه را دوست دارید؟ به ما خبر دهید. بازخورد و نظرات شما به ایجاد ویژگی‌های جدید در برنامه کمک می‌کند.

ویدئو معرفی برنامه

‏برنامه تلفن همراه پشتیبانی فنی Cisco مانند یک کتابخانه مجازی است که به کاربران امکان دسترسی به راهنمای نصب و پیکربندی، برگه‌های داده و راهنماهای مرجع فرمان را برای بیش از 7000 می‌دهد. محصولات از جمله:
‏• روترهای سازمانی ASR و ISR. روترهای هسته CRS؛ روترهای مشاغل کوچک
‏• سوئیچ های کاتالیست و Nexus برای سازمان و مرکز داده
‏• نقاط دسترسی و کنترلرهای بی سیم Meraki (Wi-Fi)
‏• لوازم امنیتی ASA، مشتریان VPN (AnyConnect) و فایروال ها
‏• محصولات همکاری (WebEx، تله حضور و نقاط پایانی ویدئو، مدیر تماس، Jabber)
‏• محصولات مرکز داده (سوئیچ‌های Nexus، سرورهای UCS)
‏ویژگی‌های اساسی پشتیبانی فنی Cisco - در دسترس برای همه کاربران :
‏• با همکاران حرفه ای شبکه در انجمن های پشتیبانی سیسکو تعامل داشته باشید. سوال بپرسید و پاسخ دهید، شهرت کسب کنید، و موارد دیگر!
‏• محتوای پشتیبانی خاص محصول را برای بیش از 7000 محصول Cisco مشاهده کنید
‏• دسترسی به بیش از 1800 نمونه پیکربندی و عیب یابی تکنوت های ایجاد شده توسط Cisco TAC Engineers
‏• دریافت PSIRT ( اعلان‌های فشار تلفن همراه، توصیه‌های امنیتی)، پایان عمر، و اطلاعیه میدانی
‏• دسترسی به مکان یاب Reseller Cisco واقع در Tools
‏• فیدهای RSS و کانال‌های ویدیویی مورد علاقه خود را در «میانبرهای من» نشانک‌گذاری کنید
‏ • با سرویس Pocket (Read-It-Later) محتوا را ذخیره کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی این سرویس به http://www.getpocket.com/ بروید
‏ویژگی های پیشرفته پشتیبانی فنی Cisco - برای دارندگان قرارداد پشتیبانی سیسکو در دسترس است:
‏موارد پشتیبانی و RMA:
‏• مشاهده، ویرایش و ایجاد موارد پشتیبانی و ردیابی RMAهای بازگشتی
‏• دسترسی به یادداشت‌های مورد پشتیبانی و پیوست‌ها (انواع فایل‌های txt، pdf، xls، ppt، doc، و تصویر)
‏• به‌روزرسانی‌های مورد پشتیبانی را از طریق فشار تلفن همراه دریافت کنید اعلان‌ها
‏• «اعلان‌های من» اعلان‌های مربوط به پرونده پشتیبانی شما را در 30 روز قبل ذخیره می‌کند.
‏• با مهندس TAC، مخاطب در محل، و مهندس میدان از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید
‏• پشتیبانی فوری را نشانک‌گذاری کنید موارد برای ارجاع آسان از «میانبرهای من»
‏• درخواست به‌روزرسانی پرونده، بسته شدن پرونده، و باز کردن مجدد موارد با یک ضربه
‏اطلاعات قرارداد پشتیبانی و پوشش محصول:
‏• مشاهده اطلاعات قرارداد و تنظیم انقضا یادآوری‌هایی با «قراردادهای من»
‏• از اسکنر بارکد تعبیه‌شده برای جستجوی آسان جزئیات پوشش محصول با شماره سریال استفاده کنید h 'بررسی پوشش دستگاه'
‏• اعتبارسنجی و به روز رسانی یک نصب با استفاده از مکان فعلی خود
‏• پایگاه نصب خود را مدیریت کنید (مشاهده وضعیت EoX، گارانتی و پوشش) برای حداکثر 10000 دستگاه با 'دستگاه های من'
‏• دسترسی به گزارش‌های تمدید قرارداد، آخرین روز پشتیبانی و پایان عمر در «دستگاه‌های من»
‏ابزار جستجوی اشکال:
‏• دسترسی به ابزار جستجوی اشکال برای کمک به مدیریت ریسک، نگهداری محصول، و عیب‌یابی
‏• اشکالات نرم افزار را برای دسترسی آسان از «میانبرهای من» نشانک گذاری کنید
‏• بررسی اشکالات نرم افزار سیسکو بر اساس محصول، نسخه IOS یا کلمه کلیدی
‏ابزارها:
‏• سرویس گیرنده اصلی SSH/Telnet برای از راه دور اتصال به دستگاه های شبکه
‏• جستجوگر سرویس VCS
‏• ماشین حساب سربار IPsec
‏آیا سؤالی دارید یا می خواهید بازخورد ارائه دهید؟ برای ما ایمیل بفرستید: ctsmobilefeedback@external.cisco.com
‏‏هشدار: Cisco CTS نسخه 5.1.5 اکنون در دسترس است. لطفاً برای به‌روزرسانی ویژگی‌های امنیتی ورود به نسخه جدید ارتقا دهید.

بقیهٔ برنامه‌های این سازنده