برنامه موبایل پشتیبانی فنی Cisco برای Android با ارائه ابزارهایی برای کمک به عیب یابی مشکلات، تحقیقات محصولات، به روز رسانی و ایجاد موارد پشتیبانی، ردیابی RMA و مدیریت پایگاه نصب خود در هر کجا و هر زمان، تعمیر و نگهداری شبکه را ساده می کند، در زمان شما صرفه جویی می کند! برنامه را دوست دارید؟ به ما خبر دهید. بازخورد و نظرات شما به ایجاد ویژگیهای جدید در برنامه کمک میکند.
برنامه تلفن همراه پشتیبانی فنی Cisco مانند یک کتابخانه مجازی است که به کاربران امکان دسترسی به راهنمای نصب و پیکربندی، برگههای داده و راهنماهای مرجع فرمان را برای بیش از 7000 میدهد. محصولات از جمله:
• روترهای سازمانی ASR و ISR. روترهای هسته CRS؛ روترهای مشاغل کوچک
• سوئیچ های کاتالیست و Nexus برای سازمان و مرکز داده
• نقاط دسترسی و کنترلرهای بی سیم Meraki (Wi-Fi)
• لوازم امنیتی ASA، مشتریان VPN (AnyConnect) و فایروال ها
• محصولات همکاری (WebEx، تله حضور و نقاط پایانی ویدئو، مدیر تماس، Jabber)
• محصولات مرکز داده (سوئیچهای Nexus، سرورهای UCS)
ویژگیهای اساسی پشتیبانی فنی Cisco - در دسترس برای همه کاربران :
• با همکاران حرفه ای شبکه در انجمن های پشتیبانی سیسکو تعامل داشته باشید. سوال بپرسید و پاسخ دهید، شهرت کسب کنید، و موارد دیگر!
• محتوای پشتیبانی خاص محصول را برای بیش از 7000 محصول Cisco مشاهده کنید
• دسترسی به بیش از 1800 نمونه پیکربندی و عیب یابی تکنوت های ایجاد شده توسط Cisco TAC Engineers
• دریافت PSIRT ( اعلانهای فشار تلفن همراه، توصیههای امنیتی)، پایان عمر، و اطلاعیه میدانی
• دسترسی به مکان یاب Reseller Cisco واقع در Tools
• فیدهای RSS و کانالهای ویدیویی مورد علاقه خود را در «میانبرهای من» نشانکگذاری کنید
• با سرویس Pocket (Read-It-Later) محتوا را ذخیره کنید. برای اطلاعات در مورد نحوه راه اندازی این سرویس به http://www.getpocket.com/ بروید
ویژگی های پیشرفته پشتیبانی فنی Cisco - برای دارندگان قرارداد پشتیبانی سیسکو در دسترس است:
موارد پشتیبانی و RMA:
• مشاهده، ویرایش و ایجاد موارد پشتیبانی و ردیابی RMAهای بازگشتی
• دسترسی به یادداشتهای مورد پشتیبانی و پیوستها (انواع فایلهای txt، pdf، xls، ppt، doc، و تصویر)
• بهروزرسانیهای مورد پشتیبانی را از طریق فشار تلفن همراه دریافت کنید اعلانها
• «اعلانهای من» اعلانهای مربوط به پرونده پشتیبانی شما را در 30 روز قبل ذخیره میکند.
• با مهندس TAC، مخاطب در محل، و مهندس میدان از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرید
• پشتیبانی فوری را نشانکگذاری کنید موارد برای ارجاع آسان از «میانبرهای من»
• درخواست بهروزرسانی پرونده، بسته شدن پرونده، و باز کردن مجدد موارد با یک ضربه
اطلاعات قرارداد پشتیبانی و پوشش محصول:
• مشاهده اطلاعات قرارداد و تنظیم انقضا یادآوریهایی با «قراردادهای من»
• از اسکنر بارکد تعبیهشده برای جستجوی آسان جزئیات پوشش محصول با شماره سریال استفاده کنید h 'بررسی پوشش دستگاه'
• اعتبارسنجی و به روز رسانی یک نصب با استفاده از مکان فعلی خود
• پایگاه نصب خود را مدیریت کنید (مشاهده وضعیت EoX، گارانتی و پوشش) برای حداکثر 10000 دستگاه با 'دستگاه های من'
• دسترسی به گزارشهای تمدید قرارداد، آخرین روز پشتیبانی و پایان عمر در «دستگاههای من»
ابزار جستجوی اشکال:
• دسترسی به ابزار جستجوی اشکال برای کمک به مدیریت ریسک، نگهداری محصول، و عیبیابی
• اشکالات نرم افزار را برای دسترسی آسان از «میانبرهای من» نشانک گذاری کنید
• بررسی اشکالات نرم افزار سیسکو بر اساس محصول، نسخه IOS یا کلمه کلیدی
ابزارها:
• سرویس گیرنده اصلی SSH/Telnet برای از راه دور اتصال به دستگاه های شبکه
• جستجوگر سرویس VCS
• ماشین حساب سربار IPsec
آیا سؤالی دارید یا می خواهید بازخورد ارائه دهید؟ برای ما ایمیل بفرستید: ctsmobilefeedback@external.cisco.com