زبان های مهم شی گرا شامل Python، C ++، Objective-C، Smalltalk، Delphi، Java، Swift، C #، Perl، Ruby و PHP هستند. این مفهوم به طور گسترده ای در برنامه نویسی استفاده می شود. برنامه یادداشت رایگان در مورد برنامه ریزی شی گرا (OOPS) است.
هدف از برنامه این است که به یادگیری سریع تر و تجدید نظر سریع موضوع. موضوعات در برنامه مانند فلش کارت است که به راحتی مرور، تجدید نظر و یادگیری آسان است.
این شامل 187 موضوع برنامه نویسی مبتنی بر شیء در جزئیات است. این 187 موضوع به 5 واحد تقسیم می شوند.
برخی از موضوعات مورد بحث در این برنامه عبارتند از:
1. مرور اجمالی از OOP
2. عناصر مدل شی
3. مفاهیم پایه برنامه نویسی مبتنی بر شیء
4. مزایای OOP
5. شی
6. روابط میان اشیاء
7. کلاس ها
8. روابط میان کلاسها
9. ارتباط بین کلاسها و اشیاء
10. در کلاس های ساختمان و اشیاء
11. ویژگی های مدل سازی شی گرا
12. پیوندها و انجمن
13. تعاریف و وراثت
14. یک مدل شی
15. نیاز به OAD Paradigram
16. وراثت چندگانه
17. انباشت داده
18. کنترل دسترسی
19. ایجاد و نابود کردن اشیاء
20. مجموعه زباله
21. مقدمه ای بر مدل سازی پویا
22. رویدادها
23. حالت ها و نمودار حالت
24. عناصر نمودار دولت
25. مفاهیم پیشرفته در مدل سازی
26. همسان سازی
27. مدل پویا
28. مقدمه ای بر مدل سازی
29. شیوه گرا روش شناسی
30. روش OMT
31. وراثت
32. انواع وراث
33. سناریو
34. نمودار رویداد-ردیابی
35. مقدمه ای بر مدل سازی عملکردی
36. نمودار جریان داده (DFD)
37. نمونه هایی از DFDs
38. فرهنگ لغت داده و متا داده
39. مراحل تولید DFD
40. انواع مختلف کلید
41. معرفی سیستم طراحی
42. ایجاد یک برنامه استفاده مجدد
43. برآورد نیازهای منابع سخت افزاری
44. مدیریت منابع جهانی
45. تنظیم اولویت های تجارت
46. شبیه سازی پویا
47. سیستم زمان واقعی
48. مقدمه ای بر طراحی شیء
49. ارائه مطالب
50. الگوریتم های طراحی برای عملیات
51. اجرای کنترل
52. انجمن های طراحی
53. نمایندگی شیء را تعیین کنید
54. مستند سازی
55. مقدمه ای بر روش شناسی برای نشان دادن اوپ
56. توسعه ساختاری جکسون (JSD)
57. محدودیت های SA / SD و JSD را برطرف کنید
58. محدودیت های SA / SD و JSD را برطرف کنید
59. معرفی به java
60. ویژگی های جاوا
61. اپراتور جاوا
62. انواع داده در جاوا
63. متغیر در جاوا
64. شرط و حلقه
65. ساختار شرطی و حلقه
66. آرایه ها
67. انواع آرایه ها
68. برنامه نویسی Multithreading
69. ورودی / خروجی در جاوا
70. روش برتر
71. روش ارسال پویا
72. بسته بندی در جاوا
73. معرفی به اپلت جاوا
74. روش ها
75. کلاس اپلت
76. اسکلت اپلت
77. روش ساده نمایش اپلت
78. درخواست دوباره رنگ آمیزی
79. اپلت بنر ساده
80. استفاده از پنجره وضعیت
81. انتقال پارامترها به اپلت ها
82. بهبود اپلت بنر
83. getDocumentBase () و getCodeBase ()
84. AppletContext و showDocument ()
85. پردازش رشته
86. طول رشته و عملیات ویژه رشته
87. استخراج شخصیت
88. مقایسه رشته
89. اصلاح یک رشته
90. تبدیل داده با استفاده از valueOf ()
91. روشهای خطی اضافی
92. StringBuffer
93. روشهای اضافی StringBuffer
94. خالی
95. زمان اجرا
96. سیستم
97. شی
کلاس 98
99. ClassLoader و ریاضی
100. بسته بندی
101. Subpackages java.lang
102. کلاسهای I / O جاوا و اینترفیس
103. رابط های قابل انعطاف و قابل انعطاف
104. جریانهای بایت
105. FileOutputStream
106. ByteArrayInputStream
107. ByteArrayOutputStream
108. جریان بایت بافر
109. BufferedOutputStream
110. معرفی شبکه
111. Java و Net
پیوند های مهم
انتقادات و پیشنهادات: نظرات خود را در essyengineering@gmail.com بفرستید
پیوندهای اجتماعی
فیس بوک: https://www.facebook.com/EngineeringEasy/
توییتر: https://twitter.com/easyengineerin
وب سایت: http: //www.engineeringapps.net/
دوست داشتنی یادگیری بسیار خوبی داشته باشید