nTask برای Android دستیار شخصی شما برای پیگیری و همکاری در حال حرکت است. nTask یک ابزار مدیریت کار با کاربری آسان برای دستگاه Android شما است -- و برای همه رایگان است.
استفاده از nTask برای Android را برای ساده کردن فعالیتها، وظایف و پروژههای روزمره شروع کنید.
با رابط کاربری ساده و ویژگیهای متنوع، این سادهترین راه برای مدیریت بارهای کاری روزانه برای شما و تیمتان در حین حرکت است.
‣ ویژگیها:
تیمها و فضاهای کاری :
تیم ها و فضاهای کاری شما کل پروژه شما را در nTask تعریف می کنند. این یک روش هوشمندانه برای برنامهریزی همزمان منابع، مدیریت پروژه و موارد دیگر بدون هیچ گونه خطر درهم ریختن موارد مهم است.
• تیمهایی برای دعوت از اعضای تیم برای یک پروژه یا هر کار مختلف ایجاد کنید.
• ایجاد کنید. فضاهای کاری اختصاصی و اضافه کردن آنها به تیم(های) مربوطه یک آرامش ذهنی
مدیریت مشکلات:
مدیریت مشکلات به شما کمک میکند تا مشکلات معلقی را که ممکن است مانع از رسیدن به ضربالاجلهای مهم شود، مشخص کنید.
• مشکلاتی را در نقطه ایجاد کنید و اعضای تیم را تعیین کنید. برای حل آنها.
• با اعضای تیم مربوطه در زیر پانل مشکل همکاری کنید تا همه در یک صفحه باقی بمانند.
• بهروزرسانیهای همزمان را از «تخصیصیافته» خود از طریق ویژگی برجسته «@» ما دریافت کنید.
• مشکلات را بدون امکان برافراشتن هر گونه پرچم قرمز حل کنید!
مدیریت ریسک:
ما درک می کنیم که ریسک بخشی از هر پروژه واقعی است. با کمک به شما برای تعریف/ایجاد ریسک، احتمال موارد زیر را از بین میبرید:
• عدم رعایت مهلتهای پروژه.
• از دست دادن مشتریان و ذینفعان مهم.
از طریق مدیریت ریسک nTask، اکنون شما میتوانید در موارد بسیار کمتری کارهای بیشتری انجام دهید:
• ایجاد/تعریف ریسکهای داخلی و خارجی برای هر پروژه.
• اعضای تیم را اضافه کنید تا مأمورینی را برای فرآیند انحصاری حل ریسک انتخاب کنید.
• چیزهایی را دریافت کنید با ایجاد و حل خطرات در زمان وقوع، سریعتر، هوشمندانهتر و یکپارچهتر انجام میشود!
مدیریت وظایف:
از nTask بهعنوان برنامه فهرست کارهای شخصی خود یا بهعنوان مدیر وظایف پیچیده برای تیم خود استفاده کنید. – بسته به آنچه نیاز دارید.
• ایجاد و مدیریت وظایف و اختصاص دادن آنها به پروژه های موجود
• اولویت بندی، شبیه سازی و بایگانی وظایف
• استفاده از چک لیست ها برای اطمینان از تکمیل مراحل مهم در یک کار< br>• با استفاده از نظرات کار در حال حرکت همکاری کنید
• برچسب های رنگی را برای وظایف خود در صورت لزوم تنظیم کنید
• مشاهده گزارش فعالیت پروژه برای پیگیری همه فعالیت ها
• یادآوری برای وظایف خود تنظیم کنید
• تنظیم کنید فرکانس برای وظایف شما⁃
مدیریت پروژه:
مدیریت پروژه چابک را از طریق nTask به کار خود ترجمه کنید - نرم افزار رایگان مدیریت پروژه شما.
• مشاهده وضعیت پروژه و همه پروژه های اختصاص داده شده در nTask
• دریافت یادآوری اعلان برای همه به روز رسانی های پروژه در حال حرکت⁃
مدیریت جلسه:
از nTask به عنوان برنامه ریز جلسه یا هماهنگ کننده رویداد خود استفاده کنید و آن را پیگیری کنید همه جلسات و رویدادهای مهم شما، بدون زحمت.
• ایجاد جلسات با دستور کار از پیش تعریف شده
• برنامه ریزی رویدادها با اعلان ها و یادآوری ها
• ضبط دقیقه جلسه و تعریف وظایف بعدی
• مشاهده لیست از جلسات ایجاد شده از طریق nTask برای به روز ماندن⁃
مدیریت تیم:
کار تیمی را از طریق nTask ارتقا دهید - برنامه مدیریت تیم شما در حال حرکت.
• ایجاد و مدیریت کنید تیم ها برای پروژه ها و وظایف
• وظایف را به اعضای تیم اختصاص دهید و پیشرفت را پیگیری کنید
• فایل ها و اسناد را با تیم خود به اشتراک بگذارید
• با تیم های خود از طریق نظرات کار همکاری کنید
• نقش های تیم را بر اساس تعریف تعریف شده تعریف کنید سلسله مراتب
• صورتحساب و پرداخت را برای کارکنان فردی با اطمینان مدیریت کنید
مدیریت برگه زمانی:
nTask Timesheets را برای ردیابی زمان کارکنان و مدیریت حقوق و دستمزد انتخاب کنید.
• ایجاد چندین جدول زمانی برای چندین تیم
• ثبت ساعت، بررسی، تایید و نگهداری برگه های زمانی
• جدول زمانی گذشته را در صورت لزوم ردیابی کنید
سؤال، درخواست یا پیشنهادی دارید؟ برای ما در feedback@ntaskmanager.com بنویسید.
هنوز ثبت نام نکرده اید؟ 😱 امروز ثبت نام کنید - رایگان است! 🙌
در https://www.ntaskmanager.com/ درباره nTask بیشتر بیاموزید