استور اندرویدی مایکت : مرجع دانلود ایرانیان
نصب
nTask Project Management

nTask Project Management

نسخه۲.۷
آخرین بروزرسانی۱۴۰۳/۰۵/۳۱
تعداد دانلود۱۰۰
حجم۲۳ مگابایت
نوع برنامه اندرویدی
دسته‌بندی ابزارهای کاربردی
سازنده nTask
‏‏nTask برای Android دستیار شخصی شما برای پیگیری و همکاری در حال حرکت است. nTask یک ابزار مدیریت کار با کاربری آسان برای دستگاه Android شما است -- و برای همه رایگان است.
‏استفاده از nTask برای Android را برای ساده کردن فعالیت‌ها، وظایف و پروژه‌های روزمره شروع کنید.
‏با رابط کاربری ساده و ویژگی‌های متنوع، این ساده‌ترین راه برای مدیریت بارهای کاری روزانه برای شما و تیمتان در حین حرکت است.
‏‣ ویژگی‌ها:
‏تیم‌ها و فضاهای کاری :
‏تیم ها و فضاهای کاری شما کل پروژه شما را در nTask تعریف می کنند. این یک روش هوشمندانه برای برنامه‌ریزی همزمان منابع، مدیریت پروژه و موارد دیگر بدون هیچ گونه خطر درهم ریختن موارد مهم است.
‏• تیم‌هایی برای دعوت از اعضای تیم برای یک پروژه یا هر کار مختلف ایجاد کنید.
‏• ایجاد کنید. فضاهای کاری اختصاصی و اضافه کردن آنها به تیم(های) مربوطه یک آرامش ذهنی
‏مدیریت مشکلات:
‏مدیریت مشکلات به شما کمک می‌کند تا مشکلات معلقی را که ممکن است مانع از رسیدن به ضرب‌الاجل‌های مهم شود، مشخص کنید.
‏• مشکلاتی را در نقطه ایجاد کنید و اعضای تیم را تعیین کنید. برای حل آنها.
‏• با اعضای تیم مربوطه در زیر پانل مشکل همکاری کنید تا همه در یک صفحه باقی بمانند.
‏• به‌روزرسانی‌های هم‌زمان را از «تخصیص‌یافته» خود از طریق ویژگی برجسته «@» ما دریافت کنید.
‏• مشکلات را بدون امکان برافراشتن هر گونه پرچم قرمز حل کنید!
‏مدیریت ریسک:
‏ما درک می کنیم که ریسک بخشی از هر پروژه واقعی است. با کمک به شما برای تعریف/ایجاد ریسک، احتمال موارد زیر را از بین می‌برید:
‏• عدم رعایت مهلت‌های پروژه.
‏• از دست دادن مشتریان و ذینفعان مهم.
‏از طریق مدیریت ریسک nTask، اکنون شما می‌توانید در موارد بسیار کمتری کارهای بیشتری انجام دهید:
‏• ایجاد/تعریف ریسک‌های داخلی و خارجی برای هر پروژه.
‏• اعضای تیم را اضافه کنید تا مأمورینی را برای فرآیند انحصاری حل ریسک انتخاب کنید.
‏• چیزهایی را دریافت کنید با ایجاد و حل خطرات در زمان وقوع، سریع‌تر، هوشمندانه‌تر و یکپارچه‌تر انجام می‌شود!
‏مدیریت وظایف:
‏از nTask به‌عنوان برنامه فهرست کارهای شخصی خود یا به‌عنوان مدیر وظایف پیچیده برای تیم خود استفاده کنید. – بسته به آنچه نیاز دارید.
‏• ایجاد و مدیریت وظایف و اختصاص دادن آنها به پروژه های موجود
‏• اولویت بندی، شبیه سازی و بایگانی وظایف
‏• استفاده از چک لیست ها برای اطمینان از تکمیل مراحل مهم در یک کار< br>• با استفاده از نظرات کار در حال حرکت همکاری کنید
‏• برچسب های رنگی را برای وظایف خود در صورت لزوم تنظیم کنید
‏• مشاهده گزارش فعالیت پروژه برای پیگیری همه فعالیت ها
‏• یادآوری برای وظایف خود تنظیم کنید
‏• تنظیم کنید فرکانس برای وظایف شما⁃
‏مدیریت پروژه:
‏مدیریت پروژه چابک را از طریق nTask به کار خود ترجمه کنید - نرم افزار رایگان مدیریت پروژه شما.
‏• مشاهده وضعیت پروژه و همه پروژه های اختصاص داده شده در nTask
‏• دریافت یادآوری اعلان برای همه به روز رسانی های پروژه در حال حرکت⁃
‏مدیریت جلسه:
‏از nTask به عنوان برنامه ریز جلسه یا هماهنگ کننده رویداد خود استفاده کنید و آن را پیگیری کنید همه جلسات و رویدادهای مهم شما، بدون زحمت.
‏• ایجاد جلسات با دستور کار از پیش تعریف شده
‏• برنامه ریزی رویدادها با اعلان ها و یادآوری ها
‏• ضبط دقیقه جلسه و تعریف وظایف بعدی
‏• مشاهده لیست از جلسات ایجاد شده از طریق nTask برای به روز ماندن⁃
‏مدیریت تیم:
‏کار تیمی را از طریق nTask ارتقا دهید - برنامه مدیریت تیم شما در حال حرکت.
‏• ایجاد و مدیریت کنید تیم ها برای پروژه ها و وظایف
‏• وظایف را به اعضای تیم اختصاص دهید و پیشرفت را پیگیری کنید
‏• فایل ها و اسناد را با تیم خود به اشتراک بگذارید
‏• با تیم های خود از طریق نظرات کار همکاری کنید
‏• نقش های تیم را بر اساس تعریف تعریف شده تعریف کنید سلسله مراتب
‏• صورتحساب و پرداخت را برای کارکنان فردی با اطمینان مدیریت کنید
‏مدیریت برگه زمانی:
‏nTask Timesheets را برای ردیابی زمان کارکنان و مدیریت حقوق و دستمزد انتخاب کنید.
‏• ایجاد چندین جدول زمانی برای چندین تیم
‏• ثبت ساعت، بررسی، تایید و نگهداری برگه های زمانی
‏• جدول زمانی گذشته را در صورت لزوم ردیابی کنید
‏سؤال، درخواست یا پیشنهادی دارید؟ برای ما در feedback@ntaskmanager.com بنویسید.
‏هنوز ثبت نام نکرده اید؟ 😱 امروز ثبت نام کنید - رایگان است! 🙌
‏در https://www.ntaskmanager.com/ درباره nTask بیشتر بیاموزید
‏‏از انتخاب nTask متشکریم!

‏در این نسخه، تیم nTask صفحه های زیر را ارتقا داده است تا تجربه شما را بصری تر و کاربرپسندتر کند

‏- ثبت نام 
‏- ورود به سیستم 
‏ - پیمایش پایین 
‏- منوی کناری 
‏- فهرست کار 
‏- جزئیات کار 
‏- فیلتر کار 
‏- پایداری، رفع اشکال و بهبود عملکرد