
VisualSupport - RemoteCall
نسخه | ۷.۶.۲.۲۹۰ |
آخرین بروزرسانی | ۱۴۰۳/۱۱/۳۰ |
تعداد دانلود | ۱۰۰ |
حجم | ۲۸ مگابایت |
نوع | برنامه اندرویدی |
دستهبندی | کسب و کار |
سازنده | RSUPPORT Co., Ltd. |
Rsupport's VisualSupport - راه حل RemoteCall از دوربین دستگاه تلفن همراه مشتری برای پخش ویدیوی HD از مشکلاتی که با آن مواجه هستند در زمان واقعی استفاده می کند. با استفاده از راه حل پشتیبانی ویدیویی Rsupport، نمایندگان پشتیبانی می توانند دقیقاً آنچه را که مشتری تجربه می کند ببینند و نیازی به بیان مشکلات مشتریان را از بین ببرند. بهعلاوه، مشتریان میتوانند از طریق اتصال Wi-Fi، 3G یا LTE تقریباً از هر مکانی پشتیبانی را پخش کنند و پشتیبانی دریافت کنند.
ویدئو معرفی برنامه
• بهبود وضوح تماس اول
• کاهش زمان تا وضوح
• افزایش رضایت کلی
[ویژگی های کلیدی]
1. پخش جریانی ویدیوی بیدرنگ
نمایندگان پشتیبانی میتوانند دقیقاً مشکلاتی را که مشتری با آن مواجه میشود از طریق یک جریان ویدیویی بیدرنگ مشاهده کنند.
2. تصویربرداری از صفحه
با گرفتن اسکرین شات از آنچه مشتری در حال پخش جریانی است، مسائل را به طور موثرتری تجزیه و تحلیل کنید.
3. طراحی روی صفحه
مناطق مهمی را علامت گذاری کنید تا مشتری ببیند تا نقاط خاصی را واضح تر بیان کند.
4. اتصال آسان
تمام کاری که مشتری برای اتصال باید انجام دهد این است که کد اتصال 6 رقمی ارائه شده توسط نماینده پشتیبانی را وارد کند.
[دریافت پشتیبانی ویدیویی - مشتریان]
1. برنامه VisualSupport را دانلود، نصب کنید و سپس راه اندازی کنید.
2. کد اتصال 6 رقمی ارائه شده توسط نماینده پشتیبانی را وارد کنید، سپس روی «OK» کلیک کنید.
3. در پشتیبانی ویدیوی همزمان شرکت کنید.
4. پس از پایان جلسه پشتیبانی ویدیو، برنامه را ببندید.
* سیستم عامل Android توصیه شده: 4.0 ~ 11.0