🏆#۱ لیست بهترین کارهای ۲۰۲۱ - روندهای دیجیتال
🏆#۱ برترین برنامههای اندروید ۲۰۲۱ - Sam Beckman
🏆#2 بهترین لیست کارهای ۲۰۲۱ - Android Authority
Memorigi یک لیست رایگان کارها، مدیر وظایف، تقویم، برنامه ریز و برنامه یادآوری برای سازماندهی، برنامه ریزی و انجام هر پروژه است.< br>
Memorigi متفاوت است. رابط کاربری مینیمالیستی منحصر به فرد آن (UI) همراه با تجربه کاربری لذت بخش (UX) کار روی پروژه های شما را آسان می کند.
ساده و در عین حال قدرتمند
با Memorigi می توانید از گروه ها استفاده کنید. ، فهرستها، سرفصلها، وظایف و برچسبها برای سازماندهی پروژههای خود و انجام آنچه برای شما مهم است.
شهودی و هدفگرا
لیست کارهای Memorigi، مدیر وظایف، برنامهریز، برنامه تقویم و یادآوری یک رابط کاربری آسان و شهودی را ارائه می دهد. میتوانید از حرکات کشیدن انگشت برای برنامهریزی سریع و سازماندهی مجدد فهرستها، کارها و پروژههای خود استفاده کنید. UI/UX Memorigi کاملاً طراحی شده است تا به شما کمک کند بیشترین دستاورد را از روزتان داشته باشید.
زیبا و با ویژگیهای غنی
از بسیاری از ویژگیهای طراحی شده برای آسانتر کردن زندگی خود بهره ببرید. در فهرست کارها، برنامه ریز، مدیر وظایف، تقویم و برنامه یادآوری Memorigi گنجانده شده است.
سازمان دهنده
با فهرست کارهای Memorigi، مدیر وظایف، فهرست کارهای ساده ایجاد کنید ، تقویم، برنامه ریز و برنامه یادآوری. وظایف خود را مدیریت کنید، لیست اهداف کوتاه مدت و بلندمدت زندگی، خواربارفروشی ها و لیست های خرید ایجاد کنید. پروژه های دبیرستان، دانشگاه و کار خود را دنبال کنید. برای پرداخت ها و کلاس های تمرینی، وظایفی را با یادآوری ایجاد کنید. تعطیلات و رویدادهای خود را برنامه ریزی کنید. یادداشت بردارید روی آنچه برای شما مهم است تمرکز کنید.
یک برنامه ریز روزانه
لیست کارها، تقویم، مدیر وظایف و برنامه یادآوری Memorigi ارائه می دهد:
• GTD (کارها را انجام دهید) ) رویکرد صندوق ورودی - ابتدا عکس بگیرید، بعد برنامه ریزی کنید
• نمای امروز برای تمرکز بر کارهای مهم روز
• نمای آینده برای برنامه ریزی هفته و ماه
• نمای دفترچه گزارش برای پیگیری پیشرفت و کار تکمیل شده
یک مدیر وظیفه
هنگام استفاده از Memorigi به عنوان یک مدیر وظیفه رایگان، این موارد را دریافت میکنید:
• ویجت زیبا برای وظایف و لیست کارهای شما
• یادآوریهای قدرتمند با الگوهای تکرارشونده
• وظایف رنگارنگ و فهرستهایی با نمادهایی برای دستهبندی پروژههای زندگی شما
• وظایف فرعی برای تقسیم وظایف به مراحل قابل مدیریت
• پیوستهایی برای آپلود فایلهای مهم در وظایف شما
لیست کارهایی که باید انجام دهید
هنگام استفاده از Memorigi بهعنوان فهرست کارهای رایگان، میتوانید موارد زیر را ایجاد کنید:
• فهرست خواربار و خرید
• فهرست تولدها
• فهرست کتابهای خواندنی< br>• لیست پرداخت ها
• لیست کارهای
• و خیلی بیشتر!
ویژگی های Memorigi لیست کارهای انجام کار، مدیر وظایف، تقویم، برنامه ریز و برنامه یادآوری
برنامه وب - برای دسترسی به لیست های انجام کار و وظایف خود از هر کجا.
ادغام وظایف ایمیل - ایمیلها را بهعنوان وظایف به فهرستهای خود ارسال کنید.*
یکپارچهسازی تقویم Google - برای مشاهده رویدادها و وظایف تقویم خود در کنار یکدیگر.*
فهرستها - برای سازماندهی پروژه ها و لیست های کارهای خود.
عنوان - برای سازماندهی وظایف در پروژه های خود.
برچسب ها - برای دسته بندی وظایف و لیست های شما.*
مهلتها - برای پیگیری تاریخهای مهم.*
نمایش امروز - برای از بین بردن وظایف روزانهتان و کمک به شما برای رسیدن به اهدافتان.
نمایش آینده - برای دیدن کارهای تکراری و غیر مکرر خود برای هر روز معین.
ناز من - برای کمک به شما برای جلوگیری از به تعویق انداختن کار.*
اشارهها را تند بکشید - برای مرتب کردن، برنامهریزی و سازماندهی مجدد وظایف.
یادآوریهای تاریخ - با الگوهای تکرارشونده مانند هر هفته در روزهای دوشنبه و پنجشنبه یا هر ۲ ساعت یا پس از اتمام یک کار. *
آمار - برای کمک به شما در ردیابی پیشرفت خود.*
Memorigi Cloud - برای همگام نگه داشتن داده های شما همیشه در چندین دستگاه.*
لیست ها، رنگ ها، نمادها و آهنگ های زنگ - < /b>برای سازمانی رنگارنگ و غنیتر.
خواندن با صدای بلند - برای خواندن وظایف تعیین شده با صدای بلند.*
ضمیمهها - برای ذخیره ایمن لیست کارهایتان عکسها و مدارک
توئیتر: @memorigi
فیس بوک: @memorigi
اینستاگرام: @memorigi.app
ردیت: r/memorigi
☆ ☆ ☆ ★ ★ ١٢ دی ١٤٠٢
نسبت به رقباش مزیتی نداره.
☆ ☆ ☆ ★ ★ ١٤ آذر ١٤٠٢
✓ فرزه و سریع ✗ خیلی گیجه
☆ ☆ ☆ ☆ ★ ٨ مرداد ١٤٠٢
✗ تخریم شکن لازمداره ✗ برتی ما نیست