یکی از چالشهای مهم صنعت بیمه در سالهای اخیر استفاده از بستر آنلاین در این حوزه است. با اینترنتی شدن جوامع، لازم است صنعت بیمه هم خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. شرکت اطلس نگار آراد با محصول آنی خسارت برای تسهیل و تسریع استفاده از خدمات بیمهای، سامانهای آنلاین زیر نظر بیمه مرکزی طراحی کرده است. در این سامانه صدور بیمه انجام نمیشود و بیمهگذار بعد از حادثه میتواند از خدمات آنی خسارت برای دریافت خسارت استفاده کند.
روند تعیین خسارت در آنی خسارت کاملا به صورت آنلاین است. هدف آنی خسارت این است که بیمهگذار بدون هیچ چالشی و تنها با استفاده از اینترنت و گوشی همراه خود بتواند فرایند تعیین خسارت را در سادهترین و راحتترین حالت ممکن انجام دهد. فاز اول اپلیکیشن آنی خسارت، مربوط به ارزیابی و تعیین خسارت شخص ثالث و تعیین مقصر آنلاین است اما در فازهای بعدی تمام رشتههای بیمه را تحت پوشش قرار میدهد.