
نسخه | ۱.۶.۲ |
آخرین بروزرسانی | ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ |
تعداد دانلود | ۹۰۰ |
امتیاز | ۵.۰ |
تعداد نظرات | ۶ |
حجم | ۲۰ مگابایت |
نوع | برنامه اندرویدی |
دستهبندی | کسب و کار |
سازنده | راهکارهای یکپارچه کاربردی |
میک: مدیریت کسب و کار، فاکتور، انبار
آیا تابهحال برنامه میک: مدیریت کسب و کار، فاکتور، انبار را امتحان کردهاید؟ این برنامه با امکانات کاربردی و ویژگیهایی خاص، تجربهای متفاوت را برای شما رقم میزند.
مدیریت یکپارچه کسبوکار
میک، پلتفرم مدیریت یکپارچه کسب و کارهای فروشگاهی و خدماتی
میک یک دستیار تمام عیار برای کسب و کارهاست که میتواند حسابداری و انبارداری، مدیریت محصولات و فاکتوها و سفارشات و همچنین مدیریت مشتریان، بازاریابان، شرکا، تامین کنندگان را برای مدیران کسب و کارها و صاحبین مشاغل تسهیل نماید.
اطلاعرسانی در لحظه به مشتریان، لینک یکتای فاکتور برای مشاهده مشتری، پرداخت انلاین فاکتورها و سفارشات، از دیگر خدماتی است که میک برای کسب و کارها ارائه میکند.
با استفاده از میک شما میتوانید تمام امور مربوط به کسب و کار خود را مدیریت کنید.
از مدیریت مشتریان و بازاریابان تا مدیریت شرکا و تامینکنندگان.
مدیریت هزینهها و پرداخت ها تا مدیریت فروشها و سفارشها.
شما با میک میتوانید وضعیت سفارشات مشتریان را مدیریت کنید و مشتریان شما بواسطه سرویس اطلاعرسانی هوشمند توسط پیامک در هر لحظه در جریان وضعیت سفارش خود قرار خواهند گرفت.
همچنین مشتریان میتوانند هزینه سفارش خود را بصورت آنلاین توسط لینک آنلاین فاکتور پرداخت و وضعیت سفارش خود را مشاهده و رهگیری نمایند.
با میک تمام دغدغههای شما در کسب و کار فروشگاهی و یا خدماتی شما کمتر و بهرهوری شما افزایش خواهد یافت.
با مدیریت مشتریان افزایش فروش و مشتری وفادار را تجربه خواهید کرد و از کسب و کار خود بیشتر لذت میبرید.
با میک، یک لیوان چای آسوده بنوش...
تغییرات برنامه میک: مدیریت کسب و کار، فاکتور، انبار در نسخه جدیدرفع ایراد نمایش فاکتور فروش
امکان بارگذاری محصولات اول دوره در راه اندازی اولیه از اکسل
امکان بارگذاری مشتریان، و سایر افراد از اکسل
✓ عالی ✗ هیچی بچه ها مگه سرمایه میخواد
✓ رایگان
✓ ویژگی های زیاد ی اپ عالی برای کسب و کار ، هرچیزی ک فکر میکنین داخلش داره