دیتامات پلتفرم پایش رسانهای آژانس ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات مات است که با بررسی و تحلیل رفتار مخاطبان رسانههای دیداری، به برندها کمک میکند شناختی دقیق و دادهمحور نسبت به نیاز و سلیقهی مخاطبان بدست آورند و تبلیغاتی بهینهتر داشته باشند.
به کمک دیتامات، برای دانستن اینکه «مخاطبان شما در کدام محدودهی سنی قرار میگیرند؟»، «چه نوع محتوایی برای آنها جذابتر است؟» یا «کدام ساعات شبانهروز ترافیک بیشتری دارند؟» و «نرخ تعامل در کدام رسانهها بالاتر است؟» به جای حدس و گمان به دادهها تکیه میکنیم و پایش داده محور، ما را در انتخاب راهبرد تبلیغاتی موثر و بهینهسازی بودجه تبلیغاتی یاری میکند.