آیا می خواهید پیام هایی ایجاد کنید که بر مشتریان شما تاثیر بگذارند و داستان برند شما را برای بازاریابی محتوایی بازگو کنند؟ خبره ی این زمینه، دینا راتمن (Dayna Rothman)، اصول بازایابی محتوا و بهره های آن را برای شما شرح می دهد. سپس استراتژی های بازاریابی محتوا برای سازمان های بزرگ و کوچک را به همراه شما بررسی می کند.
این درس ایجاد یک طرح محتوا، انتخاب نوع محتواها، و ایجاد یک روند ویرایش محتوا را کاوش می کند. همچنین به شما یاد می دهد که چطور محتوا بسازید، ویرایش کنید و طراحی کنید. علاوه بر اینها، شیوه ی انتخاب محتوای برای تاثیرگذاری بیشینه و شیوه ی ارزیابی تاثیر تلاش های بازاریابی محتوا را به شما می آموزد.
این درس بحشی از مهارت های تایید شده توسط انجمن بازاریابی آمریکا (American Marketing Association - AMA) است. شما می توانید مدرک AMA را با این کسب کنید که نشان می دهد مهارت هایی که برای بازاریابی دنیای دیجیتال لازم است را دارا هستید.
موضوعات:
• بازاریابی محتوا چیست؟
• استخدام یک تیم برای بازاریابی محتوا
• جمع آوری اطلاعات مشتریان
• ایجاد یک صدا برای برند خود
• تعیین اهداف
• ایجاد یک طرح محتوا
• ایجاد، ویرایش، طراحی و شکل دادن به محتوا
• تبلیغ محتوا از طریق کانال های مختلف
• پیگیری کارایی