برای اولین بار
رازهایی که هیچ فروشنده ای به شما نخواهد گفت!
......................................
با نگاهی به جایگاه مشتریتان ، این سوالات را از خود بپرسید:
۱) او کیست؟ شغلش چیست و به چه چیز احتیاج دارد؟
۲) دنبال چه بهتر شدنهایی است؟
۳) ارزشهای او چیست؟
نکته قابل توجه: اگر نمیدانید ، بپرسید!
اگر دوباره این پرسشها را از خود بپرسید ، به آسانی میتوانید حدس بزنید مشتری چه میخواهد و در کجا دچار اشتباه شدهاید. پس مقداری پژوهش در بازار انجام دهید: با پرسش مستقیم از مشتریان ، یک پرسش گروهی یا یک نظرسنجی به آسانی این کار قابل انجام است. «پژوهشهای بازار» فقط ویژه مشتریان بیرونی نیست و جهت بازارهای دیگر هم موثر است این مساله بستگی به محصول یا فکر شما دارد ، بازار شما ممکن است کارمندان ، همکاران یا حتی همسر شما باشد!!
☆ ★ ★ ★ ★ ٩ اسفند ١٣٩٤
افرین روشهای خوبی ارائه داده روشهاش خوبن و قابل اجرا
★ ★ ★ ★ ★ ٢٨ بهمن ١٣٩٤
خیلی خوبه. دستتون درد نکنه.