برای برخی از افراد نیاز می شود که در محل کار خود با توجه به عدم وجود ساعت زن زمان ورود و خروج خود را ثبت کنند.
این نرم افزار به شما کمک می کند که زمان ورود و خروج خود در محل کار را مدیریت کنید.
از قابلیت های برنامه ساعت حضور و غیاب:
1- محاسبه زمان کارد کرد با توجه به زمان ورود و خروج
2- درج زمان به دو شکل خودکار و دستی
3- محاسبه اضافه کاری ها
4- محاسبه دیرکردها
5- درج مرخصی ها
6- درج ماموریت ها
7- درج اضافه کاری برای روزهای تعطیل
8- محاسبه میزان حقوق به شکل دریافت حقوق به صورت ماهیانه ساعتی و روزمزد
9- اعلان هشدار جهت وارد کردن زمان ورود و خروج
10- اعلان هشدار مجزا برای روزهای پنجشنبه در صورت نیاز
11- قابلیت نمایش زمان های ثبت شده با تفکیک ماه و سال
12- قابلیت خروجی گرفتن از زمان های ثبت شده با تفکیک ماه و سال برای نرم افزار Excel
13- قابلیت خروجی گرفتن از تمامی زمان های ثبت شده
14- قابلیت حذف تکی، ماهیانه و کلیه زمان های ثبت شده
15- قابلیت ویرایش اطلاعات درج شده
16- قابلیت بکاپ گیری و بازگردانی اطلاعات برای انتقال اطلاعات
17- محیطی ساده و کاربر پسند
★ ★ ★ ★ ★ ١١ آذر ١٤٠٣
خوب
☆ ☆ ☆ ☆ ★ ٣٠ دی ١٣٩٩
حداقل واسه کسی که ارزش میزاره برنامه رو میخره احترام قایل شید و آپدیت رو رایگان کنید برنامه فوق العاده باگ داره
☆ ★ ★ ★ ★ ٢٥ مهر ١٣٩٩
یە پیشنهاد:در آپدیت بعدی جوری باشه که هنگامی که ورود و زدی،اگه خروج و نزنی دیگه نشه ورود جدید و زد....