همه میگویند یادگیری زبان انگلیسی کار سادهای است؛ مخصوصا با روشهای متعددی که طی یک دههی اخیر طراحی و اجرایی شده است.
گاهی اوقات ما با متد خوبی برخورد داریم اما روش استفاده از آن را نمیدانیم. گاهی حتی نمیدانیم کدام متد برای ما مناسب است یا کدام منبع آموزشی میتواند به ما کمک کند و ما را به مطالعه و پیگیری یادگیری زبان انگلیسی ترغیب کند. همه اینها باعث میشود تا همواره در مقابل زبان انگلیسی یک شکستخورده باشیم.
ما در گروه تِلما تلاش کردیم با در اختیار قرار دادن یکی از بزرگترین مجموعه مکالمه و متن کوتاه زبان به همراه صوت(بیش از ۵۰۰۰ مکالمه و بیش از ۵۰۰۰ متن کوتاه و کاربردی), متد و راه مناسبی برای آموزش زبان در اختیار شما قرار دهیم
در این مجموعه حتی آموزش زبان برای کودکان با تصاویر جذاب و مکالمه و متن های کودکانه در نظر گرفته شده است
* بخش جذاب کودکان
*کلمات بسیار متنوع و کاربردی برای کودکان همراه با تصاویر و صوت
*بازی و سرگرمی آمیخته با آموزش
*بازی تطبیق عکس و متن
*بازی انتخاب کلمه
*بازی انتخاب تصویر
*بخش بزرگسالان
* تعیین سطح زبان آموز عزیز
* خواندن و شنیدن مکالمه ها
* خواندن و شنیدن متن های کوتاه کاربردی
* یادگیری کلمات پرکاربرد زبان
* یادگیری جملات پرکاربرد زبان
* امکان تکرار مکالمه ها و صحبت کردن
و...
در بخش جذاب کودکان سعی شده است با استفاده از تصاویر شاد و کودکانه به همراه موسیقی محیطی مفرح فراهم شود تا کودک عزیز با انجام بازی های متنوعی که در این نرم افزار طراحی شده به آموزش آسان زبان بپردازد
مژده ای برای کودکان :
کودکان زبان آموز عزیز منتظر بخش های جذاب و متنوع جدیدی در آینده نزدیک باشند...
بعد از پایان سطح اول زبان آموز :
میتواند عبارتهای روزمره و کابردی را بفهمد و با هدف برطرف کردن نیازهای اولیه از آنها استفاده کند میتواند خودش و دیگران را معرفی کند،
میتواند به سوالاتی در مورد جزئیات شخصی زندگی خودش مانند محل زندگی، افرادی که می شناسند و چیزهایی که دارد پاسخ دهد یا سوالاتی در این رابطه بپرسد میتواند با دیگران در سطحی اولیه تعامل زبانی داشته باشد، به این شرط که فرد مقابل به آرامی و واضح صحبت کند
میتواند جملات و عبارات پرکاربردی که با نیازهای ضروری در ارتباطند برای مثال، اطلاعات خیلی اولیه شخصی و خانوادگی، خرید کردن، جغرافیای محلی و کار را درک کند میتواند در مورد وظایف ساده و معمول که به یک تبادل ساده و مستقیم اطلاعات نیاز دارد تبادل نظر کندمیتواند جنبههای ساده گذشته زندگی خود، محیط اطراف خود و مسائلی در مورد نیازهای اولیه خود را شرح دهد طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.
بعد از پایان سطح دوم زبان آموز :
میتواند مفاهیم کلی را در ورودیهای استاندارد اطلاعات بفهمد. ورودهایی که در مورد مفاهیمی است که در محل کار، مدرسه، محل تفریح و … بهطور منظم اتفاق می افتد میتواند از موقعیتهایی برآید که با سفر به کشورها و مناطق صحبتکننده زبانِ مورد نظر ممکن است اتفاق بیوفتد میتواند متنهای سادهای در مورد موضوعاتی که با آنها آشناست یا علایق شخصی اش تولید کند میتواند تجارب، موقعیت ها، علایق، رویاها و امیدهایش را به صورت مختصر و با دلیل و توضیح برای برنامههایش شرح دهد
میتواند مفاهیم کلی را در یک متن پیچیده در مورد یک مفهول واقعی یا انتزاعی شامل مباحث فنی در حوزه تخصصش درک کند میتواند با سطحی از تسلط با دیگران تعامل کند بهطوریکه بتواند بدون مشکل و نیاز به فرد دیگری با یک فرد بومی صحبت کند میتواند برای طیف وسیعی از موضوعات متنهایی دقیق و واضح تولید کند و دیدگاه خود را در مورد موضوع بخش توضیح داده و نقاط ضعف و قوت آن را مشخص کند.
بعد از پایان سطح سوم زبان آموز :
میتواند طیف وسیعی از عبارات بلند و مشکل را درک کند و مفهوم آن را بفهمد میتواند ایدههای فکری خودش را با تسط کامل و بدون نیاز به جست و جوی لغات بیان کند میتواند از زبان به صورت منعطف و کارآمد برای نیازهای اجتماعی، آکادمیک یا تخصصی استفاده کند میتواند متونی واضح، خوش ساختار و دقیق در مورد موضوعات پیچیده اماده کند، که نشان دهنده استفاده کنترل شده از الگوهای ساختار یافته، ارتباطات و ابزارهای فکری باشد
میتواند به سادگی هرچیزی را که میشنود یا میخواند بفهمد میتواند اطلاعات دریافتی از منابع مختلف کلامی یا نوشتاری خلاصه کند و مباحث گزارشها را با ساختاری تازه به شکلی منسجم بیان کند میتواند خودش را بدون مقدمه، دقیق و سلیس ابراز کند و تفاوتهای مفهومی را حتی در موقعیتهای پیچیده تمیز دهد