Zoho Assist - Remote Desktop
Zoho Assist - Remote Desktop
نسخه۳.۲۵.۲
آخرین بروزرسانی۱۴۰۴/۰۴/۰۹
تعداد دانلود۳۰۰
حجم۱۱ مگابایت
نوعبرنامه اندرویدی
دسته‌بندیابزارهای کاربردی
سازندهZoho Corporation

Zoho Assist - Remote Desktop

آیا تابه‌حال برنامه Zoho Assist - Remote Desktop را امتحان کرده‌اید؟ این برنامه با امکانات کاربردی و ویژگی‌هایی خاص، تجربه‌ای متفاوت را برای شما رقم می‌زند.

دانلود برنامه Zoho Assist - Remote Desktop

‏‏Zoho Assist - نرم افزار دسکتاپ از راه دور به شما کمک می کند تا از راه دور رایانه را مستقیماً از دستگاه Android خود از طریق برنامه دسکتاپ راه دور کنترل کنید. نه تنها این، شما می توانید از راه دور برای رایانه های بدون مراقبت نیز پشتیبانی کنید. بدون توجه به جایی که هستید به مشتریان کمک کنید. پشتیبانی از راه دور یکپارچه را به مشتریان خود در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند ارائه دهید.

‏به راحتی مشتریان را به یک جلسه پشتیبانی از راه دور دعوت کنید

‏از برنامه Zoho Assist - Technician دعوت نامه ای به جلسه راه دور ارسال کنید یا URL دعوت را با مشتریان به اشتراک بگذارید. به محض اینکه مشتری دعوت را قبول کرد یا روی URL کلیک کرد، فوراً به رایانه مشتری خود متصل خواهید شد.

‏به رایانه‌های راه دور بدون مراقبت دسترسی پیدا کنید

‏با برنامه Zoho Assist - Technician، می‌توانید بدون توجه به جایی که هستید، رایانه از راه دور بدون مراقبت مشتری خود را کنترل کنید. این بدان معناست که می‌توانید بدون نیاز به حضور مشتری در رایانه‌های راه دور، عیب‌یابی کنید.

‏پیمایش چند مانیتور

‏بین هر تعداد مانیتور متصل به دسکتاپ راه دور حرکت کنید. تشخیص فعال مانیتور به صورت خودکار انجام می‌شود.

‏عکس‌برداری فوری از صفحه نمایش

‏نرم‌افزار دسترسی از راه دور Zoho Assist فوراً با یک ضربه از صفحه‌نمایش عکس بگیرید. از تصاویر برای بررسی مشکلات و عیب یابی بعدا استفاده کنید.

‏انتقال فایل

‏ ​​

‏فایل‌ها را در طول یک جلسه دسترسی از راه دور به دستگاه اندرویدی خود و از آن منتقل کنید. ارسال و دریافت فایل حتی به یک کامپیوتر بدون مراقبت از راه دور.

‏همیشه امن

‏Zoho Assist از رمزگذاری پیشرفته 128 بیتی و 256 بیتی AES استفاده می کند. تمام جلسات پشتیبانی از راه دور امن و قابل اعتماد هستند.

‏تصویر در تصویر

‏این حالت شما را قادر می‌سازد تا هنگام مرور سایر برنامه‌ها در تلفن همراه خود، صفحه جلسه دسترسی از راه دور جاری را در خارج از برنامه مشاهده کنید.

‏چگونه کار می کند

‏مرحله 1: برنامه Zoho Assist - Technician را باز کنید. آدرس ایمیل مشتری را وارد کنید تا او را به جلسه پشتیبانی از راه دور دعوت کنید. از طرف دیگر، می توانید آدرس اینترنتی را مستقیماً کپی کرده و برای آنها ارسال کنید.

‏مرحله 2: وقتی مشتری روی URL دعوت کلیک کند به جلسه متصل می شود. اکنون می‌توانید آنچه را که مشتریان می‌بینند ببینید. و همچنین کامپیوتر مشتری را از راه دور کنترل کنید.

‏مرحله 3: چت با مشتری ارائه راهنمایی. همچنین می توانید از تکنسین دیگری دعوت کنید تا با هم مشکل را عیب یابی کنند.

‏لطفاً به help@zohomobile.com بنویسید و در مورد تجربه خود به ما بگویید. همچنین، اگر می‌خواهید برای دستگاه اندرویدی مشتری پشتیبانی از راه دور ارائه دهید، از مشتری خود بخواهید برنامه مشتری ما را از اینجا دانلود کند:

‏https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zoho. کمک.عامل

تغییرات برنامه Zoho Assist - Remote Desktop در نسخه جدید

‏‏رفع اشکالات و بهبود عملکرد