به Zoho People، برنامه نهایی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر ابر که فرآیندهای منابع انسانی شما را ساده و ساده می کند، خوش آمدید. چه یک متخصص منابع انسانی، مدیر یا کارمند باشید، Zoho People همه چیزهایی را که برای انجام وظایف منابع انسانی نیاز دارید، در اختیار دارد.
ویژگی های کلیدی
سلف سرویس کارکنان: کارمندان خود را توانمند کنید. برای مدیریت وظایف منابع انسانی خود، از درخواست مرخصی گرفته تا مشاهده فیشهای حقوق و بهروزرسانی اطلاعات شخصی.
ردیابی حضور و غیاب: کارمندان را قادر میسازد تا از طریق تشخیص چهره یا ابزارکهای صفحه اصلی بومی از دستگاههای تلفن همراه خود وارد و خارج شوند. اگر نیروی کار میدانی یا از راه دور دارید، Zoho People ردیابی موقعیت مکانی را با تشخیص جعل، همراه با محدودیت های جغرافیایی و IP فعال می کند. حتی اگر کارمندان زمان ساعت را فراموش کنند، همیشه می توانند با یک کلیک یک دکمه با تاییدیه های مناسب، حضور و غیاب را منظم کنند.
مدیریت مرخصی: درخواست های مرخصی، تاییدیه ها و اقلام تعهدی را به طور موثر مدیریت کنید. خط مشی های مرخصی مانند وظیفه، مرخصی گاه به گاه، مرخصی استعلاجی، کمک هزینه مرخصی و موارد دیگر را متناسب با نیازهای سازمان خود سفارشی کنید.
مدیریت عملکرد: تعیین و پیگیری اهداف عملکرد، انجام ارزیابیها و ارائه بازخورد مستمر به اعضای تیم.
ردیابی زمان: ساعتهای قابل پرداخت و غیرقابل پرداخت را به دقت ثبت کنید، جدول زمانی ایجاد کنید، تأییدیهها را مدیریت کنید. و جدولهای زمانی پروژه را با ویژگیهای ردیابی زمان و مدیریت پروژه ما نظارت کنید.
نظرسنجیهای eNPS: مشاهده، ایجاد و شرکت در نظرسنجیهای امتیاز خالص تبلیغکننده کارمندان را برای کارمندان آسان کنید.
مدیریت پرونده: به کارکنان خود پنجره ای در دسترس بدهید تا سؤالات و شکایات خود را ارسال کنند، وضعیت پرونده را پیگیری کنند و در اسرع وقت آنها را حل کنند.
مدیریت وظیفه: ایجاد، اختصاص دادن، سازماندهی و وظایف را پیگیری کنید، و همه و هر فرآیندی را در مسیر خود نگه دارید.
سیستم مدیریت یادگیری (LMS): نیروی کار خود را برای یادگیری در حال حرکت، شرکت در جلسات آنلاین و آموزش کامل با تجربه ای روان، توانمند کنید.
امنیت و انطباق: خیالتان راحت باشد که اطلاعات منابع انسانی شما با اقدامات امنیتی قوی و ویژگیهای انطباق ایمن است.
فایلها: اسناد مهم، خطمشیها و موارد دیگر را سازماندهی و به اشتراک بگذارید و دسترسی آسان به موارد حیاتی را تضمین کنید. منابع همراه با گزینه های امضای الکترونیکی
فرمها: فرمهای قابل سفارشیسازی را ایجاد و مدیریت کنید، و جمعآوری دادهها و تأییدیههای یکپارچه را از طریق برنامه تلفن همراه فعال کنید.
دایرکتوری کارکنان: برای ارتباط و همکاری آسان در سازمان خود به فهرست راهنمای کارمندان دسترسی داشته باشید.< br>
فیدها: با فیدهای فعالیت در زمان واقعی که کارکنان را در مورد رویدادهای مهم، نقاط عطف و تغییرات مطلع میکند، بهروز بمانید.
اعلامیهها: اطلاعیهها و اخبار سراسر شرکت را پخش کنید و اطمینان حاصل کنید که همه یکسان هستند. صفحه.
Chatbot: زیا، دستیار هوش مصنوعی Zoho به شما کمک میکند تا وظایف معمولی خود را بدون نقص انجام دهید. ورود و خروج روزانه، درخواست برای استراحت، طرح پرونده یا مشاهده لیست تعطیلات یا وظایف، ربات چت ما زندگی را برای شما ساده می کند.
امنیت: Zoho People یک ویژگی قفل برنامه ارائه می دهد تا کارمندان بتوانند اطلاعات حساس خود را مانند جزئیات شخصی، ساعات کاری، برگه های زمانی و غیره را با خیال راحت نگه دارند.
چرا Zoho People را انتخاب کنید؟
br>با Zoho People، میتوانید بخش منابع انسانی خود را به یک نیروگاه استراتژیک تبدیل کنید، هزینههای اداری را کاهش دهید، و نیروی کار متعهدتر و سازندهتری ایجاد کنید.
اپلیکیشن Zoho People را همین امروز دانلود کنید و آینده مدیریت منابع انسانی را تجربه کنید. با کاغذبازیهای دستی، صفحات گسترده، و رشتههای ایمیل بیپایان خداحافظی کنید و به یک تجربه کارآمدتر، مشارکتی و مرتبطتر HR سلام کنید.
به 30000+ کسبوکار در سراسر جهان بپیوندید که به Zoho People برای مدیریت مؤثر فرآیندهای منابع انسانی خود اعتماد دارند. همین الان شروع کنید!