GFXBench یک معیار گرافیکی رایگان، متقابل پلتفرم و متقابل API 3 بعدی است که عملکرد گرافیکی، پایداری عملکرد بلندمدت، کیفیت رندر و مصرف انرژی را با یک برنامه کاربردی ساده و کاربردی اندازهگیری میکند.
GFXBench 5.0 اندازهگیری عملکرد موبایل و دسکتاپ را با جلوههای گرافیکی پیشرفته و افزایش بار کاری در چندین API رندر امکانپذیر میکند.
ویژگیها:
• معیار بین API با استفاده از Vulkan و OpenGL
Aztec Ruins: اولین معیار ما برای دستگاههای آزمایشی با محتوای بازیمانند که برای Vulkan و OpenGL ES 3.2 در دسترس هستند.
• ویژگیهای رندر خرابههای آزتک
- روشنسازی جهانی پویا
- محاسبه نگاشت تون HDR مبتنی بر سایهزن، شکوفایی و تاری حرکت
- رندر معوق مبتنی بر زیرگذر: پاسهای هندسه و نور از حافظه پنهان محلی بهره میبرند.
- نورپردازی پویا و سایههای بیدرنگ
- SSAO زمان واقعی برای جلوه عمق میدان
• قابلیت های دستگاه شما را به صورت خودکار تشخیص می دهد و مناسب ترین تی را انتخاب می کند est برای دستگاه شما تنظیم شده است تا اطلاعات دقیق ارائه کند. بنابراین، فهرست آزمایشهای موجود ممکن است بین دستگاهها متفاوت باشد.
• Car Chase برای OpenGL ES 3.1 به همراه آزمایش بسته برنامه افزودنی Android
• Manhattan 3.0 برای OpenGL ES 3.0 و Manhattan 3.1 برای OpenGL ES 3.1 آزمایش
• باتری و تست پایداری: عمر باتری و پایداری عملکرد دستگاه را با ثبت فریم در ثانیه (FPS) و کارکرد باتری مورد انتظار در حین اجرای انیمیشنهای شبیه بازی ثابت اندازهگیری میکند
• تست کیفیت رندر: وفاداری بصری ارائه شده توسط دستگاه را در صحنهای شبیه به بازی سطح بالا
• رابط کاربری چند زبانه و آسان: مقایسه دستگاه در برنامه با دانلود پایگاه داده کامل GFXBench، اطلاعات سیستم گسترده
• روی صفحه و خارج از صفحه حالتهای اجرای آزمایشی
• شامل تمام آزمایشهای سطح پایین قبلی برای دستگاههایی با فقط قابلیت ES2.0 میشود.
لیست آزمایش (متغیر بر اساس قابلیتهای Vulkan و OpenGL ES):
• خرابههای آزتک
• تعقیب و گریز ماشین
• منهتن 3.1
• منهتن
• تی رکس
• تسلیشن
• ALU 2
• بافت
• سربار درایور 2
• کیفیت رندر
• باتری و پایداری
• ALU
• ترکیب آلفا
• سربار درایور
• پر کردن
لطفاً توجه داشته باشید: معیار کامل به حداقل 900 مگابایت فضای خالی روی دستگاه نیاز دارد (برای صحنههای آزمایشی سطح بالا لازم است).
مجوزهای استفاده شده:
• ACCESS_NETWORK_STATE، ACCESS_WIFI_STATE، INTERNET
اینها توسط فرآیندهای دانلود و به روز رسانی داده ها استفاده می شوند. ما سعی میکنیم دانلودهای خود را به شبکههای Wifi محدود کنیم.
• WRITE_EXTERNAL_STORAGE، READ_EXTERNAL_STORAGE
اینها برای ذخیره و خواندن دادههای دانلود شده در حافظه خارجی در صورت کافیتر بودن استفاده میشوند.
• BATTERY_STATS، CAMERA، READ_LOGS، WRITE_SETTINGS
ما در تلاش هستیم تا دقیق ترین اطلاعات سخت افزاری ممکن را بدون هیچ گونه ارتباط شبکه ای نمایش دهیم. این پرچمها برای این منظور استفاده میشوند.
میتوانید نتایج معیار خود را با سایر نتایج آپلود شده در وبسایت ما مقایسه کنید: www.gfxbench.com.
در صورت نیاز به کمک، لطفاً با ما از طریق ایمیل در help@gfxbench.com!