| نسخه | ۲۰۲۶.۵.۴۸۲۳ |
| آخرین بروزرسانی | ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ |
| تعداد دانلود | ۴۰۰ هزار |
| امتیاز | ۴.۵ |
| تعداد نظرات | ۴,۱۷۰ |
| حجم | ۳۳۳ مگابایت |
| نوع | بازی اندرویدی |
| دستهبندی | استراتژی |
| سازنده | Max Games Studios |
Stick War: Saga
آیا تا کنون بازی Stick War: Saga را نصب کردهاید؟ این بازی با مراحل جذاب و گیمپلی سرگرمکننده خود، شما را ساعتها درگیر میکند.
استیک وار ۳
Stick War: Saga یک بازی استراتژی چندنفره آنلاین در زمان واقعی است که به شما این امکان را میدهد تا کنترل واحدها را در هر زمان بدست آورید و با دوستان خود در مسابقات 2v2 به رقابت بپردازید. این بازی هیچ نوع پرداخت برای قدرت ندارد و شما میتوانید بهطور رایگان به استراتژیهای مختلف بپردازید و در حالتهای تکنفره، با هوش مصنوعی تمرین کنید.
ویدئو معرفی بازی
شما میتوانید ارتشهای دلخواه خود را بسازید و از مجموعهای در حال رشد از انواع ارتشها استفاده کنید. با ارتقاء و تحقیق بر روی ارتشهای خود، میتوانید قدرتهای ویژه مانند 'افسون زامبی' را به کار ببرید و با استفاده از جادوها، دشمنان را مهمات کنید.
با مشاهده و اشتراکگذاری بازپخشهای زنده، میتوانید استراتژیهای خود را تحلیل کنید و از دیدگاههای مختلف بازی را تماشا کنید. داستانهای عظیم و دنیای عمیق بازی شما را در ماجراهای جذاب در دنیای Inamorta غرق میکند.
از ویژگیهای این بازی میتوان به شخصیسازی میدان جنگ، ارتشها و واکنشهای مستهجن اشاره کرد. با داستانهای هیجانانگیز و قهرمانان چندین ملت، تجربهای بینظیر از جنگ و استراتژی را به دست آورید.
کلمات کلیدی: استراتژی چندنفره، مسابقات PVP، ارتشهای سفارشی، بازپخش زنده، داستان عمیق، ماجراجویی، بهبود ارتش.
تغییرات بازی Stick War: Saga در نسخه جدید● آسیب بارگذاری/زلزله رئیس غول ۱۵→۶؛ دیوارها ۱۰٪ کاهش HP، توقف در زمان متوقف شدن/کشتن سازنده
● نگهداری UC: واحدها در حین حرکت به سمت دشمن حمله میکنند، موقعیت در خارج از پایگاه دشمن قفل میشود
● روشنایی ۴۵→۳۰ ثانیه، طوفان صاعقه ۶۰→۵۵ ثانیه؛ انفجار مانا ۱۰→۱۵٪ سرعت
● ماژیک ۵۰۰→۴۰۰M، آتریوس ۵۲۵ HP/۷۵۰G، مروکای ۴۲۵ HP، کیچو ۲۷۵ HP
● استحکامات ۲۵٪/۴۰٪، خزانه ۲۵۰/۵۰۰












عالی فقط سخته چون طلسم نداره مثل یکش من اخرسرنفهمیدم این دوعه یاسه ولی چون طلسم نداره واقعی تره و بهتره تا1
ببینید من هم استیک وار1بازی کردم هم3واقعا هر دوتاشون عالین ولی انصافا بگیم استیک وار1خیلی خوب تر از این نسخش هست چون این مراحل های کمی داره و بقیش باید انلاین بازی کنی استیک وار1یه چیز دیگه است خیلی مرحله داره همش افلاین زامبی و تورنمنت داره فقط یه بدی داره توش نمیتونی دو نفره بازی کنی ولی توی این میشه بعدش ما کلن با استیک وار1بزرگ شدیم یادش بخیر😢یه زمانی نسخه مود شده نداشت هی تو مرحله10استیک وار میباختم😂حالا خب من بهتون استیک وار1رو پیشنهاد میکنم چون بهتر از استیک وار3است
خیلی خیلی عایه اما 3 ستاره دادم چون خیلی سخته و من دوست دارم آدمک نمیشه تقیر داد مود شده باید همچیم آزاد باشه من ازش خیلی بدم میاد