
MobileSupport - RemoteCall
نسخه | ۷.۶.۲.۵۴۲ |
آخرین بروزرسانی | ۱۴۰۳/۱۲/۰۱ |
تعداد دانلود | ۲۰۰ |
حجم | ۱۴ مگابایت |
نوع | برنامه اندرویدی |
دستهبندی | کسب و کار |
سازنده | RSUPPORT Co., Ltd. |
برنامه 'MobileSupport - RemoteCall' Rsupport به نمایندگان پشتیبانی اجازه می دهد تا از راه دور به دستگاه های تلفن همراه مشتریان برای شناسایی و حل مشکلات در زمان واقعی دسترسی داشته باشند. با 'MobileSupport - RemoteCall'، نمایندگان پشتیبانی می توانند بدون نیاز به مراجعه مشتری به مرکز پشتیبانی، پشتیبانی ایمن و قابل اعتماد ارائه دهند.
ویدئو معرفی برنامه
[ویژگی های کلیدی]
1. کنترل صفحه
دستگاه های تلفن همراه مشتریان را در زمان واقعی مشاهده و کنترل کنید تا به طور مشترک مشکلات را شناسایی و حل کنید.
2. طراحی روی صفحه
مناطق مهمی را علامت گذاری کنید تا مشتری ببیند تا نقاط خاصی را واضح تر بیان کند.
3. چت متنی
MobileSupport – ویژگی چت درون برنامه ای RemoteCall به مشتریان و نمایندگان پشتیبانی اجازه می دهد تا در طول جلسات پشتیبانی به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
4. اتصال ساده
ارتباط آسان است. تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که کد اتصال 6 رقمی ارائه شده توسط نماینده پشتیبانی را وارد کند.
5. ارسال و دریافت فایلها
مشتری میتواند فایلهای محلی را برای نماینده ارسال کند.
6. فهرست برنامه را بررسی کنید
نماینده پشتیبانی میتواند برنامه نصب شده روی دستگاه مشتری را بررسی کند و برای حل مشکل درخواست حذف نصب کند.
[دریافت پشتیبانی دستگاه تلفن همراه - مشتریان]
1. برنامه «MobileSupport» را دانلود، نصب کنید و سپس راه اندازی کنید.
2. برای اتصال از راه دور، روی دکمه [تنظیمات مجوز] کلیک کنید تا همه مجوزهای مورد نیاز مجاز شود.
3. کد اتصال 6 رقمی ارائه شده توسط نماینده پشتیبانی را وارد کنید، سپس روی «OK» کلیک کنید.
4. در پشتیبانی ویدیوی همزمان شرکت کنید.
5. پس از پایان جلسه پشتیبانی ویدیو، برنامه را ببندید.
* با سیستم عامل Android نسخه 4.0 یا بالاتر سازگار است. استفاده از آخرین نسخه توصیه می شود.