| نسخه | ۶.۵.۲۲ |
| آخرین بروزرسانی | ۱۴۰۵/۰۳/۱۱ |
| تعداد دانلود | ۳۰۰ هزار |
| امتیاز | ۴.۷ |
| تعداد نظرات | ۴,۰۷۴ |
| حجم | ۱۸۰ مگابایت |
| نوع | بازی اندرویدی |
| دستهبندی | استراتژی |
| سازنده | Gear Games |
Art of War 3:RTS strategy game
آیا تا کنون بازی Art of War 3:RTS strategy game را نصب کردهاید؟ این بازی با مراحل جذاب و گیمپلی سرگرمکننده خود، شما را ساعتها درگیر میکند.
هنر جنگ 3
بازی 'هنر جنگ 3: درگیری جهانی' یک بازی استراتژی زمان واقعی بینظیر است که به شما امکان میدهد بهعنوان یک فرمانده حقیقی، با رقبای واقعی در نبردهای PvP روبرو شوید. در این بازی، شما میتوانید نیروها، تانکها و نیروهای هوایی خود را برای غلبه بر دشمنان کنترل کنید و از امکانات ارتقاء و تنوع واحدها برای ایجاد استراتژیهای پیروزمندانه استفاده کنید. گرافیک ۳D خیرهکننده و سیستم کنترل مستقیم به شما این امکان را میدهد تا از تجربهای کاملاً immersive لذت ببرید.
ویدئو معرفی بازی
به دو فاکسیون در حال جنگ، کنفدراسیون یا مقاومت بپیوندید و در یک جنگ جهانی شرکت کنید! با هزاران بازیکن از سراسر دنیا به مبارزه بپردازید و تاکتیکهای جدیدی اختراع کنید. هدف اصلی شما، تسلط بر میدان جنگ و نابودی کامل دشمنان است. اگر به بازیهای PvP و استراتژی علاقه دارید، 'هنر جنگ 3' بهترین انتخاب برای شماست!
کلمات کلیدی: استراتژی زمان واقعی، بازی PvP، ارتقاء واحدها، گرافیک ۳D، نبردهای آنلاین، جنگ جهانی، فرماندهی و تسلط.
تغییرات بازی Art of War 3:RTS strategy game در نسخه جدید- Freezes during battle loading after restoring a session, after choosing a faction
- Crashes in combat training in some scenarios
- Control Point missing in battle and on the minimap
- Incorrect reward indicators
- White screen when switching between screens
- Item overlap in the Shop Storage














عالی فقت یکم بازی رو اسون کنید من نصف جهان رو گرفتم ولی اگر برم مرحله ی بعد ستارهام کمه لطفا ستاره را از بازی ببرید
درود. بازی بسیار خوب و هیجان انگیز و البته دوست داشتنی. نمیدونم چرا با ایرانی ها یار میشم همش میبازم . خودمم ایرانی ام .تعریف از خود نباشه ۸۰ درصد وین ریت دارم .این تجربه رو از حدود ۳ سال بازی بدست اوردم خوب بازی کنید .(نمیخوام بگم بد بازی میکنیدا ولی یکم جدی باشید تو بازی) اگه خواستید شروع کنید قرمز رو بردارید .خودم همیشه قرمزو انتخاب میکنم خیلی سریع و تاکتیکیه .(نظر من)
بازی خوبیه اما یه توصیه بهتون میکنم تو تک به تک رو زئوس و هواپیما سرمایه گذاری نکنید دو دقیقه ای جمعتون می کنن زئوس و هواپیما برای دو نفره یا سه نفره اس