برنامه کاری مایکت در ایام نوروز ۱۴۰۱

توسعه‌دهندگان گرامی، از اینکه یک سال دیگر نیز در کنار مایکت بودید و ما را شریک تلاش خود در جهت رشد و توسعه فضای دیجیتال این مرزوبوم دانستید، از شما صمیمانه سپاسگزاریم.

به اطلاع می‌رساند، تمامی بخش‌های پنل توسعه‌دهنده‌ مایکت در هر بازه زمانی از سال جدید، قابل دسترس است و شما توسعه‌دهندگان عزیز می‌توانید نسبت به انجام عملیات مورد نظر خود اقدام نمایید. 

در نظر داشته باشید، با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال جاری، آخرین مهلت ارسال برنامه‌ها جهت بررسی و ارتباط با تیم مایکت از طریق پنل توسعه‌دهندگان تا انتهای سال یعنی ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود و در بازه زمانی ۲۹ اسفند تا ۱۳ فروردین هرگونه عملیاتی که نیاز به بررسی توسط تیم مایکت داشته باشد با تاخیر انجام خواهد شد.

شایان ذکر است، تصفیه‌حساب اسفندماه در دو مرحله صورت می‌گیرد. تصفیه‌حساب ۱ تا ۲۰ اسفند،‌ تا قبل از پایان سال جاری به حساب توسعه‌دهندگان واریز خواهد شد. 

تصفیه‌حساب بازه ۲۱ تا ۲۹ اسفند نیز در هفته اول کاری فروردین ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد. این تصفیه‌حساب‌ شامل همه افرادی می‌شود که در پنل خود بیشتر از ۱۰ هزار تومان بستانکاری داشته‌ باشند. 

در پایان، ضمن سپاس از همراهی و همکاری شما توسعه‌دهندگان گرامی با مایکت، لحظاتی سرشار از آرامش، موفقیت و تندرستی را برای شما در سال ۱۴۰۱ آرزومندیم.

Was this article helpful?
Dislike 0
قبلی: تغییرات در پنل تبلیغات مایکت
بعدی: اعمال محدودیت‌های Target SDK برای توسعه‌دهندگان مایکت