برنامه کاری مایکت در ایام نوروز ۹۹

منتشر شده در ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

توسعه دهندگان گرامی از اینکه یک سال دیگر را با مایکت همراه بودید از شما قدردانیم. طبق سنوات گذشته و نزدیک شدن به ایام نوروز برآن شدیم تا جزئیات روزهای کاری مایکت در این بازه زمانی را به اطلاع‌تان برسانیم.

مانند سال های گذشته هیچ یک از بخش های پنل توسعه دهنده ای مسدود یا محدود نخواهد شد و در هر بازه زمانی می توانید نسبت به انجام عملیات مورد نظر خود اقدام نمایید. آخرین مهلت ارسال برنامه ها جهت بررسی و ارتباط با تیم مایکت از طریق پنل توسعه دهندگان  تا انتهای سال پایان روز 26 ام اسفند خواهد بود و در بازه 27 اسفند تا 15 فروردین هرگونه عملیاتی که نیاز به بررسی توسط تیم مایکت داشته باشد با تاخیر انجام خواهد شد.

تسویه حساب اسفند ماه در دو مرحله صورت می‌گیرد. تسویه حساب ۱ تا ۲۰ اسفند تا قبل از پایان سال به حساب توسعه‌دهنگان واریز خواهد شد. همچنین تسویه حساب روزهای ۲۱ تا ۲۹ اسفند نیز در هفته دوم فروردین ماه 99 انجام خواهد گرفت. در این تسویه حساب همه افرادی که بیشتر از 5 هزار تومان در پنل خود بستانکار باشند لحاظ خواهند شد و تسویه صورت خواهد گرفت.

در نهایت مجددا از شما برای همراهی و همکاری با مایکت در سال 98 تشکر می کنیم و سال 99 را سالی پر از موفقیت و پیشرفت برای شما آرزومندیم.

Was this article helpful?
Dislike 0
قبلی: کافه بازار: انحصار طلبی با ژست رقابت پسندی
بعدی: عذر خواهی از توسعه‌دهندگان مایکت بابت تاخیر در تصفیه‌حساب آبان ماه